voorstellen gevraagd voor XR Meet and Greet dag

Moderators: ghulst, Zot

Gast

Hoi XRen,

Stel dat er een XR meet and greet georganiseerd zou worden, wat zou dan de voor u ideale dagindeling zijn tijdens deze bijeenkomst ?

En heeft u misschien een plaats in gedachte waar deze plaatst zou kunnen vinden ?

Groeten,
LEO
Gebruikersavatar
Sharky_Capas
Berichten: 28
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 23:16
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Euhhh Brabant? (lekker dicht bij :wink: )

Utrecht ligt in het midden van het land is lekker centraal ? Ik zou alleen niet weten op welke lokatie.
Bij een Sm dealer??

Aan de andere kant, komen er ook mensen uit Belgie? In Belgie is het supermotard gebeuren ook groot. Er zullen daar ook wel een paar Xr liefhebbers zijn.
Mischien moeten we eens kijken waar de gemiddelde Xr liefhebber woont? Het zou natuurlijk raar zijn als er 30 in Nh wonen en 2 in Brabant dat we dan naar Brabant gaan?
Lastig onderwerp
Let op zijn we het straks eens met de lokatie en dan moeten we nog een datum kiezen :wink:

En het programma?
Kijken naar elkaars bike's en natuurlijk een stukkie rijden. (op een kartbaan of tourtochtje)

Mochten we bij een Sm dealer afspreken,mischien deze dan de nieuwtjes op Sm gebied kan tonen?
:roll:
Gast

Niet iedereen heeft zijn XR omgebouwd tot SM dus dan moeten we wel verschillende manches houden want ik heb bijvoorbeeld geen schijn van kans met mijn enduronoppen tegen die achterband van jou op een kartbaan :wink:

Maar ik vind het wel een goed idee al weet ik niet wat een kartbaan afhuren kost. Deze tip van Gipino is al binnen : http://www.pottendijk.nl/

Toertochtje (met wat zand :lol: ) lijkt me ook wel leuk.

Ik stel voor dat we het in deze volgorde doen:
WAT willen we op die dag
Waar willen we bijeenkomen.
Wanneer kunnen we

Waar de XR vandaan komt zal me een biet wezen al reageren er mensen vanuit verweggiestan op deze oproep maakt me niet uit, als ze die dag maar aanwezig zijn.

DUS KOM OP MET DIE REACTIES !

LEO
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bilstain heeft een enduroterrein en een SM-baan :idea:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Bilstain ??? is dat pottendijk of heb ik iets gemist ( Ik heb één week niet kunnen internetten ). :x
Gast

Gipino schreef:....Bilstain ??? is dat pottendijk of heb ik iets gemist ...
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar de verhalen zijn fantastisch (zeker bij nat weer :wink: )

Gebruik even de zoekfunctie ("zoeken") boven aan dit blad en laat hem op "bilstain" zoeken.

LEO
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Eerst uitvinden waar de meeste XR zitten, anders;
De plaats , midden Nederland, ik denk dat niemand graag 2uur op z'n enduro de snelweg afbruist.
Wat te bieden; een toerrit voor beide , een zandpad rit en een rondje om de kerk, niet te lang.
Wat te krijgen; bijelkaar komen wat praten wat eten ,rondje rijden kop koffie en dan opzouten.
Voor de eerste keer lijkt me dit voldoende, later uitte bouwen naar een volwaardig treffen.
Hebben we meteen een idee hoeveel volk er mee doet.
Werk; locatie vinden zal niet het probleem zijn, maar wie weet of er roadbooks zijn van straat en zand die bij elkaar liggen.

Hans
8)
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Op zich een goed idee van (de antrapper) Graag jullie mening hier over.
Gast

de antrapper schreef:....Eerst uitvinden waar de meeste XR zitten...
OK,
Ik heb ff de woonplaatsen opgezocht van de mensen die tot nu toe op het xr-forum gepost hebben en waarvan de woonplaats openbaar was in hun profiel.

Mao: "Overijsel"
Sharky: Bergen op Zoom
Noppie650: Hilversum
Grootsmit: Amsterdam
XR-Manu: Aalst
De antrapper: Apeldoorn
Jelo: Valkenburg a/d Geul
De neus : Uden

Gipino: -
The rednas: -
Mathieu XR: -

Ik spreek ff voor mezelf als ik zeg dat de plek me niet zoveel uitmaakt omdat ik toch met de aanhanger / busje kom. Mogelijk geldt deze optie voor meerderen en kan de meet and greet daardoor "wat minder" centraal ivm een te zoeken zandrit.

De allroadritten die ik ken liggen in de buurt van:
Balkbrug (midsummer night) / Goor / Hengelo / Odiliapeel / Grathem.

LEO
Gast

Ik heb in Twente zowel een allroad-rit als een asfalt-rit.

(zit ik mezelf nu op te zadelen met werk? :roll: )
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Hallo Gast
Nou niet echt , denk ik als je nog een "tent" weet die in de buurt ligt , waar we wat kunnen eten en drinken, met een parkeerplaats.
Veel meer is er niet, alles voor eigen risico en voor eigen kosten.En de onkosten vergoed voor de regelaar.En helpen is wat mij betreft geen probleem.
Of zie ik dit te simpel?
Gaarne reaktie!
Gr Hans

8)
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Ik wel eigenlijk wel dat (zover als mogelijk) zowel off-road als supermotards mee kunnen rijden.
louise
Berichten: 17
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 18:17
Locatie: hengelo

Die gast was ik (vergeten in te loggen).

Tuurlijk weet ik wel een tent: v/d Valk, Hengelo.
Dat is dus geen midden-nederland.

Ik dacht dat het de bedoeling was om de ene helft het zand in te sturen en de andere helft over het asfalt. Dus elk een eigen ritje. Samen dezelfde rit rijden gaat waarschijnlijk niet werken.

Ik ben benieuwd wat de sm'ers vinden van een asfalt-ritje? Of dat ze het toch meer zoeken in de wheelies en de stoppies, en het korte draaiwerk op een kartbaan.
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Bij mij in het dorp (Goirle, Zuid-Brabant), wordt zowel een Yamaha XT en een Tenere treffen gehouden. De Honda Transalp club is er elk jaar voor een offroadtrainingsdag. Aansluitend zijn er roadbookallroadritten. Uiteraard kunnen dit ook offroadritten zijn. Een dorp verder is een heuse SM baan aanwezig op een vrij toegankelijk en afgelegen militair domein. Helaas worden hier soms rijvaardigheidstrainingen gehouden, dus het is niet altijd geheel vrij. :idea:
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
Gast

Het voorstel wat Ad gepost heeft ziet er wat mij betreft goed uit.

Wat denkt u ?

LEO
Laatst gewijzigd door Gast op vr feb 25, 2005 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

Nou , dat klinkt zeker mooi,een datum prikken en uitzoeken of dat gebeid die middag vrij is.Misschien dat Ad weet of dat terrein onder beheer van Defensie is en of je gebruik moet melden?

Hans

8)
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Gipino
Berichten: 40
Lid geworden op: di nov 18, 2003 09:56

Het word nu wel een keer tijd om een meet and greet te organiseren.
Ik had eigenlijk het idee om het in de maand mei te doen.
Het voorstel van Ad Ketelaars lijkt mij wel wat.
Ik probeer nog een poll aan te maken. ( Lukt tot nog toe niet Freek).
De mogelijkheden in mei zijn zaterdag 8,15,22of29 Eventueel kan het ook op de zondagen 9,16,23of30 (mits hier niemand bezwaar tegen heeft).
Laatst gewijzigd door Gipino op wo mar 17, 2004 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

of je combineerd het gewoon met de noppenforumdag;

http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... php?t=2185
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Gast

ik denk dat het in de buurt van hengelo, balkbrug moet
daar kun je mooie off road ritten maken.kom zelf uit de
provincie groningen.sm hoeft er niet bij, daar zijn ze niet
voor gemaakt.
Jelo
Berichten: 12
Lid geworden op: za dec 27, 2003 23:00
Locatie: Valkenburg aan de Geul

Bilstain is super. Ik ben er jaren geleden geweest. Je kunt er off road rijden en er is een supewrmotardbaan. Tevens kun je er met je 4 x 4 terecht.

Hier de url. van de website:

http://www.rdmcbilstain.be/
Gr.
Jelo
Dr_Bean
Berichten: 433
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 22:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

mwha.

Voor trial is bilstain perfect, maar voor offroad lang niet altijd. Als het geregend geeft is het tamelijk link en zijn veel hellingen ondoenlijk met een offroad.

Veder: Tis niet in nederland (wat wel aardig is voor een nl evenement) en het is niet bepaald naast de deur voor een boel mensen.
StevenD
Berichten: 49
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:24

Gaat dit nog eens gebeuren? Lijkt me wel leuk een zootje XR'ren bij elkaar. Ik weet wel een leuk en getolereerd cros terrijn ook in midden NL om het te houden :)
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

SpeedYveS schreef:Gaat dit nog eens gebeuren? Lijkt me wel leuk een zootje XR'ren bij elkaar.
Tot nu toe zal het aantal van 5 xr`en gehaald worden op 18 september aanstaande : allroadrit

LEO
Haaans
Berichten: 46
Lid geworden op: zo okt 09, 2005 20:33

Een aparte XR-afdeling! relaxt..

Ben nieuw op dit forum en heb net op mijn XR 600 de Sm wielen gewisseld voor noppen! De eerste meters in het zand er al weer op zitten en al een paar mooie ritjes gemaakt :lol: :lol:

Ik zie dat de laatste post al een tijdje geleden is gedaan.. Is de XR meeting al geweest?!?!
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Haaans schreef:.. Is de XR meeting al geweest?!?!....
Op 18 september zijn er uiteindelijk 3 xr650r`en met noppen verschenen.... :oops:
Zijn we nog vergeten een foto te maken ook nog :cry:

Nu zijn de XR SM boys en girls weer aan zet........

LEO
Plaats reactie