La ronde Aqualienne 20/11

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

TTT

Roadbook rit in de buurt van Aywaille (wegimont gebied dus)
Zie http://www.road.be/fr/2_02.cfm

Lijkt mij wel wat.
Laatst gewijzigd door TTT op do sep 15, 2005 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
smurf.
adde

lijkt mij ook wel wat, heb alleen nog nooit een roadbookrit gereden?
heb er de spullen ook niet voor
maar als nupke en moi achter iemand aan kunnen rijden die niet het tempo van een f16 heeft dan moet eea wel lukken denk ik :P

iemand?
TTT

dan ben ik je man :wink:
(heb wel roadbook maar geen nabrander)
smurf.
Houten Klaas

Hoe lang is het vanaf Breda rijden,ik heb ook wel zin om eens in belgie te rijden.
TTT

Aywaille ligt net na Luik.
Kijk eens op http://www.viamichelin.com
smurf.
Houten Klaas

Ligt een beetje aan het programma van Bert of hij al wat heeft gepland op 20-11-2005 met de rallyschool.
nupke

Een electrisch bediend roadbook is dat een must of kan ik met zo'n zelfdraai flutapparaat ook meedoen (is natuurlijk wel spannender!)
TTT

nupke schreef:Een electrisch bediend roadbook is dat een must of kan ik met zo'n zelfdraai flutapparaat ook meedoen (is natuurlijk wel spannender!)
flutbakje gaat ook :)
smurf.
nupke

TTT heb je toevallig een inschrijfformulier?
TTT

nee, ik zou zeggen, kijk eens op de bovenvermelde website
smurf.
erwindob

Ik wil misschien ook wel weer meerijden. 't lijkt wel een kort rondje (100km) Of is dat toch al "dagvullend" daar.

Doen je incl. eten?
TTT

erwindob schreef:Ik wil misschien ook wel weer meerijden. 't lijkt wel een kort rondje (100km) Of is dat toch al "dagvullend" daar.

Doen je incl. eten?
goeie vraag.
Wegimont met zijn 130 km was lastiger dan 2 rondjes Libramont.
Dit is hetzelfde gebied en dezelfde organisator als Condroz.
Dus kan wel eens leuk zijn. Eten weet ik nog niet
smurf.
nupke

Euh, iemand zin om dit enigszins te vertalen? :oops:

La Ronde Aqualienne / 100km
Dimanche 20 novembre 2005 au road-book

--------------------------------------------------------------------------------

Départ :
Le départ se fera à la taverne La Heyd à Aywaille à partir de 9h00.
Pour y arriver rendez vous sur la place d'Aywaille. De cet endroit vous passez le pont sur l'Amblève et vous prenez la 1ère petite route à droite.
Allez au fond de la rue à la taverne, parking en face.
RENDEZ-VOUS dès 8h30 pour le petit déjeuner et la distribution des road-books du matin

--------------------------------------------------------------------------------

Description :
Vous recevrez un road-book mais Vous serez encadré par 2 pilotes expérimentés pendant toute la balade.
ROAD à mis au point un circuit intéressant car il est à la portée de tous les pilotes en préservant l'état du véhicule.
Le parcours d'environ 100 km vous permettra de conduire votre moto dans des paysages fabuleux sans être pressé par le temps.
Sont les bienvenus ceux-là qui s'intéressent plutôt à réussir à effectuer tout le circuit, en compagnie des 4X4…
N'oubliez pas de prendre 50 € pour la caution de votre road-book ! Possibilité de prendre un casse-croûte à Ferrières.

Prix :
Réservation obligatoire avant le 25 octobre en versant 50 € par personne (45 €
nupke

Sorry, ff dubbel gepost
Houten Klaas

Babelfish,excuus voor de slechte zinnen maar je kunt er aardig mee uit de voeten.

De Ronde Aqualienne/100km Zondag 20 november 2005 aan road-book Het vertrek: Het vertrek zal zich aan de taverne Heyd aan Aywaille vanaf 9h00 doen. Om er aan te komen geeft u op de plaats van Aywaille terug. Van deze plaats gaat u de brug op Amblève voorbij en u neemt de 1ste kleine weg aan de rechterkant. Gaat onderin de straat aan de taverne, parkeerterrein tegenover. RENDEZVOUS vanaf 8h30 voor het kleine ontbijt en de verdeling van road-books van de ochtend De beschrijving: U zult een road-book ontvangen maar u zult door 2 ervaren piloten gedurende alle het balade begeleid worden. ROAD aan ontwikkeld een interessant traject want hij ligt binnen het bereik van alle piloten door de stand van het voertuig te behouden. Het traject van ongeveer 100 km zal u toelaten om uw motor in fabelachtige landschappen te leiden zonder door de tijd gedrongen te worden. De welkom zijn degenen die zich eerder interesseren om erin te slagen om het heel traject uit te voeren, in gezelschap van 4X4... Vergeet niet om 50 te nemen? voor de borg van uw road-book! Mogelijkheid om breken-korst te nemen aan een Ferrières. De prijs: Verplichte reservering voor 25 oktober door 50 te betalen? per persoon (45?
Dewiene

kunnen jullie Nederlanders deze vertaling lezen ? (en begrijpen). Dat is dan zeer knap. Ik als viertalige Vlaming heb minder problemen om de Franse uitnodiging te begrijpen dan de Nederlandse!!!!!
Eén Europa, veel talen, maar nog veel meer "vertalingen".
Husky Rules
nupke

't word al wat duidelijker, er rijden dus opzichters mee net als Dinant?
TTT

nupke schreef:'t word al wat duidelijker, er rijden dus opzichters mee net als Dinant?
Je kan bij deze organisatie kiezen.... in een groepje met voor en achter rijder of op eigen houtje met een roadbook.
smurf.
nupke

Dat wordt op eigen houtje met een roadbook dus.
TTT, heb je je al opgegeven?
TTT

nee nog niet.
het is nog vroeg :)
smurf.
Houten Klaas

Wanneer BDM geen klusje bedacht heeft in dat weekend met de rallyschool ga ik mee. Slaap dan bij http://www.indenhof.nl

Kun je voor een paar euro's lekker maffen.
adde

als duim beetje wil zie ik och ook zeker wel zitten, zal waarschijnlijk nog wel rustig aan moeten doen :?
nupke

ff een snel berichtje uit oostenrijk, ik ben met mijn maat alpenpasjes wezen pikken,maar helaassssss ging het niet zoals gepland.updaaate volgt,ik heb mijn rug gebroken.

Erwin
nupke

nupke schreef:ff een snel berichtje uit oostenrijk, ik ben met mijn maat alpenpasjes wezen pikken,maar helaassssss ging het niet zoals gepland.updaaate volgt,ik heb mijn rug gebroken.

Erwin
Zo, nu eerst ff de updeet, ik ben dus de maat van erwin....

Afgelopen vrijdagmorgen is erwin onderuit gegaan op de Fernpass in oostenrijk.Dit gebeurde in een bocht met een heuse 50 km/u,het voorwiel gleed onderuit en zo dus ook erwin.Op zich was de landing best zacht(net niet aangenaam),maar tegelijkertijd kwam er een bus omhoog gereden die over erwin´s motor reed,maar deze miste erwin.Achter die bus reed een mazda, deze zag erwin te laat en raakte erwin in de rug....

Hij heeft nu een wervel gecompliceerd gebroken en ligt nu dus in het universitair ziekenhuis te innsbruck.Gelukkig heeft hij geen uitvalsverschijnselen,dus de zenuwtjes doen het nog allemaal.Misschien is een operatie noodzakelijk,maar hier hebben we nog geen zekerheid over.

Wanneer erwin weer thuis zal zijn is ook onbekend,maar dit zullen jullie vast wel vernemen via dit forum.

Motor is dus total-loss,erwin gelukkig net niet!

Nou, genoeg gewazelt,ik ga weer naar m´n maatje,die zal me wel weer missen(ik zit dus ook nog in innsbruck)

Mazzels,

John
henk-v
Contacteer:

bedankt voor de info en erwin veel sterkte en beterschap toegewenst
Plaats reactie