politieacties omgeving ternat (vlaams brabant)

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Klx300R

Vandaag zijn we weesten rijden, en zijn we tegengehouden door de politie, deze hadden voor ons een groep andere rijders tegengehouden met onze alom bekende willy de witte en luk wamback. wannes en zen 13jarige stiefzoon waren er ook bij, deze zullen zich aan een fliink prijskaartje mogen verwachten. politie heeft hun wapens getrokken om hun te doen stoppen. wij hebben onze nummerplaten moeten rechtzetten op ale mogelijke manieren anders mochten we niet door,boete zou volgen... gelukkig woonde er niet ver een vriend van ons waardoor we wat materiaal konden lenen. politie waarschuwde ons voor meer acties omdat tzondags hun radio overspoeld wordt over klachten over "wildcrossers" dus sjikkentip enzo wees gewaarschuwd deze mannen lachten er echt niet mee. waren echte groenfetishisten en konden niet op rede komen dat wij ook onze hobby beoefenen.
groetjes Robby
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
sjikkentip

Bedankt om te waarschuwen.
Besluit:Zorg dus altijd dat je met alles in orde bent...... :!: :!: :!:
KTM EXC-F 280 2011 HONDA NC700X 2012
http://nin-off-road.skynetblogs.be/
dennis blue magic

eene bij van 13 jaar. :?:

zijn dat daar ne hoop van die brakkemannen die ter plekke in een maisveld of bos aan het crossen waren .? zo krijgt men klachten natuurlijk endan gaat men controles doen
uitvoeren :twisted:
wr250f.
Klx300R

waren politiemensen van polietiezone TARL. Nee,het was enorm druk blijkbaar, wij hebben een enorme grote omloop,als ook willy de witte en we waren daar nog niet gepaseerd,dus blijkbaar zijn andere endurogroepen of quads ons voorgeweest. En zijn ze ons dan komen opwachten.
greetz
Klx300R

dicht bij garage steps in sint ulriks kappelle,de schuine kant die je zo kunt doen in de bufferzone van de autosnelweg,is een mountainbikepaadje dat op kaart ligt.
Klx300R

ja zou wel kunnen, Die van La Mot hebben geklaagd, dat baandje met die verbodsborden voor paarden waar je zo in het bosje naast de autostrade uitkomt paseert naast dat huis,is zo een huis met vogeltjes en vlinders enzo op geschilderd. echt spasten.
greetz
John Deere

Gisteren heb ik ze ook gezien aan de oude Kazerne in Relegem. Twee zwaantjes (heb niet gezien van welke zone) hadden er ne ganse hoop tegen gehouden en ze waren daar ne Yamaha op de remork aan het laden.
Was dezelfde groep die ik 's ochtends aan de Ikea tegen gekomen was. Vond het persoonlijk wel ne grote groep om rond te rijden, maar allee ieder zijn ding.

Ik zie hier in de omgeving Meise- Brussegem meer en meer sporen van quad rijders die blijkbaar overal hun voeten aan vegen, hoop dat die de politie eens tegen komen. In Brussegem zijn verschillende wegjes waar quads het nodig vonden om ne keer een stukse mais af te rijden. Vind het wel logisch dat de mensen daar ni mee kunnen lachen. Ik kom dagelijks in de velden en soms is het triestig wat je vind, een klein boerke die 20 are bieten staan heeft vindt het ni zo grappig als daarvan een groot deel vernield is door iemand die ne keer wou tonen hoe ver em de modder kon laten vliegen met zijn quad of moto...

PS kinderen van 13 jaar die meerijden met crossers, moto's zonder verzekering of full cross op de baan vind ik om problemen vragen. 't Is algemeen geweten dat onze hobby niet echt populair is dus wees in orde want ze houden ons in het oog.
Klx300R

waren het quads die ze aan het opladen waren? wij waren de zondag met zen 7vene en hebben geen politie gezien hebben langs heel andere kant gereden en wij vertrekken aan de ikea. Waar heb je ons dan gezien? zijn volgens mij nergens anders enduro rijders tegengekomen;
groetjes
John Deere

Het waren geen quads die ze aan het opladen waren, er stond ne gansen hoop enduro's KTM 525's, DRZ 400, YAM's, Kawa's, XR's, een bekke van alles eigenlijk. De moto die ze op de remork aan het duwen waren was ne Yamaha WR of YZF.

Ik ben ze tegen gekomen aan de ikea. Vanaan de ikea vertrekt er een lange veldbaan met verschillende 90° graden bochten, achteraan rij je naast een bos. Het laatste deel ligt er altijd vettig bij. Op het laatste stuk voor je op het asfaltbaantje komt en waar men meestal rechts afslaat het andere veldbaantje in (baantje loopt vrij steil omhoog) stonden wij aan de rand van het veld mais een sigaret te roken.
Het was ne groten troep, ik meen ongeveer 15 motos, ik heb ze niet echt geteld.
sjikkentip

Sorry dak het moe zeggen gasten.Der rijden er reeds jaren in die streek een paar rond die met niks in orde zijn (crossmoto's) en met niks rekening houden:snelheid niet aanpassen aan andere weggebruikers,volle gas op de straat,open uitlaten,mensen uitmaken en bedreigen die opmerkingen hebben in plaats van eens een serieus gesprek aan te gaan.
En dan heb ik het NIET op ne gast van 13 jaar die eens mee een brommerke rijdt,dat hebben we tenslotte allemaal al eens gedaan voor we 16 waren...
Maar ja,de goei moeten het met de slechte bekopen... :evil: :evil:
Klx300R

John Deere schreef:Het waren geen quads die ze aan het opladen waren, er stond ne gansen hoop enduro's KTM 525's, DRZ 400, YAM's, Kawa's, XR's, een bekke van alles eigenlijk. De moto die ze op de remork aan het duwen waren was ne Yamaha WR of YZF.

Ik ben ze tegen gekomen aan de ikea. Vanaan de ikea vertrekt er een lange veldbaan met verschillende 90° graden bochten, achteraan rij je naast een bos. Het laatste deel ligt er altijd vettig bij. Op het laatste stuk voor je op het asfaltbaantje komt en waar men meestal rechts afslaat het andere veldbaantje in (baantje loopt vrij steil omhoog) stonden wij aan de rand van het veld mais een sigaret te roken.
Het was ne groten troep, ik meen ongeveer 15 motos, ik heb ze niet echt geteld.

Ik heb je thans niet gezien en wij waren met 7. die motos en quads zijn in ieder geval niet uit de streek,heb al wat rondgebeld. die zullen waarschijnlijk naast laerebeek bos op het 4x4 parcour gaan rijden zijn, is ook verboden terein.
gelijk heb je sjikkentip, de boosdoener is het lawaai nog niet,laat ons praten over de hoffelijkheid van de rijders. velen vegen daar hun botten aan. Degenen zonder nummerplaat zijn de ergste die denken dat ze alles ùmogen omdat ze "toch niet" gepakt kunnen worden, en natuurlijk wordt iedereen dan over dezelfde kam geschoren.
STTEVE
Contacteer:

jcxtreme schreef:'t is misschien een stomme vraag, maar zijn ze echt superstreng?? Mijnen yzf is wel in orde met de papieren en 'k heb een nummerplaat en verzekering. 't enige wa er niet opstaat zijn lichten (en spiegels en zo)

'k heb vooraan wel een straffe halogeen, maar ja 't is ni reglementair.

iemand al eens controles gehad regio opwijk, brussegem, asse, hekelgem, meldert, ...
Als ik t goed begrijp heb je wel een kenteken, maar rij je zonder achterlicht, met een niet gekeurd voorlicht, geen pinkers, geen remlicht en geen spiegels of snelheidsmeter???? In Nederland kan je in de problemen komen en als je bij een ongeluk betrokken raakt kan de verzekering ook moeilijk doen.
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
sjikkentip

jcxtreme schreef: 'k kan de mensen wel een bekke begrijpen langs den ene kant zenne. 'k zou het ook ni apprecieren moest da iedere zondag hetzelfde liedje zijn en mijn dochterke wordt ervan wakker

Maar dat ze alternatieven voorzien he
Dat is dank zij (sorry voor de uitdrukking) die klootzakken :evil: die:

-Rijden met een open- of crossdemper die geen enkel nut heeft.Niemand van ons kan de volledige powerband benutten van gelijk welke machine.
-Vollen bak rijden op de straat om zich te bewijzen in het publiek en op het onverhard het gas dichtknijpen...
-Voor endurorijden zijn er geen alternatieven,voor het crossen wel (misschien wel beperkt,maar toch)....
dennis blue magic

t'is zo t'was zo en het zal altijd zo blijven.

je hebt alles zelf een beetje in de hand . er zijn er die altijd cowboy willen spelen .maar dat is in alles zo. :cry:
wr250f.
hornet911

stefaan schreef:
sjikkentip schreef:
jcxtreme schreef: 'k kan de mensen wel een bekke begrijpen langs den ene kant zenne. 'k zou het ook ni apprecieren moest da iedere zondag hetzelfde liedje zijn en mijn dochterke wordt ervan wakker

Maar dat ze alternatieven voorzien he
Dat is dank zij (sorry voor de uitdrukking) die klootzakken :evil: die:

-Rijden met een open- of crossdemper die geen enkel nut heeft.Niemand van ons kan de volledige powerband benutten van gelijk welke machine.
-Vollen bak rijden op de straat om zich te bewijzen in het publiek en op het onverhard het gas dichtknijpen...
-Voor endurorijden zijn er geen alternatieven,voor het crossen wel (misschien wel beperkt,maar toch)....[/quo
De waarheid en niets dan de waarheid :wink:
Volledig mee akkoord, zie ook het verschil als ik eens met een andere groep meerij.....MAAAAREUH: die groene boskabouters die voor de minste scheet "klacht" gaan neerleggen wegens overlast, daar krijg ik het ook van op mijn heupen!!! Ik woon op 50 m van een veldbaan en 's zondags word ik wakker van een wr of een ktm.....Wat is er nu leuker dan op zo een manier wakker worden!!!!! :lol: :lol:
0X
Plaats reactie