zo zie je ze nooit

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
baartie
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mar 09, 2005 22:46
Locatie: eindhoven

vanmiddag in de buurt van schijndel zag ik inneens een heel nestje dr-en
zag er goed uit was dat iets vanuit dit forum of gewoon toeval? ik nog zwaaien maar het kwam niet over; ik in mijn vrouw haar swift in plaats van op de dr. en ze waren zo weer verdwenen het volgende zandpad in.
ik hoop de mijne snel weer eens op orde te hebben zodat ik eens meekan
aart
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Mooi gezicht hè.

Die witte vond ik het allergeilst maar die mooie rooie met zwarte schnabel mocht er ook zijn.

Het waren rijders van het duitse dr-big.de forum die het ritje wat wij zondag gaan rijden ( zie "sticky 18 september" ) reeds vandaag reden.

Als we alle Bigjes rondom eindhoven samen zetten hebben we ook al een leuk setje hoor :wink:

LEO
baartie
Berichten: 32
Lid geworden op: wo mar 09, 2005 22:46
Locatie: eindhoven

ach so, die witte was inderdaad wel ok ik denk toch niet dat ik er dan bij ben hij loopt nog steeds voor geen meter maar ik ben er achter dat het toch een zeer gewilde motor is want ze hebben vorige week ontzettend veel moeite geaan om hem uit mijn schuur te jatten maar zij kregen hem ook niet aan de praat gelukkig
aart
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Stuk of 30?
knetter
Berichten: 10
Lid geworden op: di okt 21, 2003 10:52
Locatie: dordrecht

afgelopen week naar liguria geweest en na 100 m rijden stopte de motor er mee :( , alles gecontroleerd en geen sjoege, maandag erop naar de garage, monteur zou er dinsdag zijn. uiteraard s-middags pas begonnen en om 15 uur was ie overleden. de distributie ketting had te veel speling, heeft een klep door de zuiger geduwd en game over.
heb gelukkig nog 1 dag suz drz 400 mogen gebruiken van wilma (dank!!) zodat ik toch nog fort oliva en fort rondel heb kunnen bekijken.
wb de dr800 (uit 89), die ga ik geen nieuw leven meer inblazen
groetjes, knetter
Plaats reactie