Wie weet of deze rit de moeite waard is?
25 september wordt deze gereden, is 43 km lang (je mag 'm zo vaak rijden als je wilt) je kunt starten vanaf 10.00 uur.
(MC Havelte weerwilleweg 9, 7958 RV Koekange)
Off roadrit Havelte
Moderator: ghulst
Net zoiets als Steenwijk, volgens mij
Een groot deel is het zelfde als steenwijk, maar wel meer stukken bos als aanloop route en retour naar de tankbaan waar je in steenwijk alleen maar op rijdt.
Als het mooi weer is en het parcours net zo goed ligt als de rit van steenwijk is het zeker de moeite.
Ik ga er niet zijn, ik ga de hollanders aanmoedigen in Ernee en kijken hoe je echt gas moet geven gedemonstreerd door Carmichael
Als het mooi weer is en het parcours net zo goed ligt als de rit van steenwijk is het zeker de moeite.
Ik ga er niet zijn, ik ga de hollanders aanmoedigen in Ernee en kijken hoe je echt gas moet geven gedemonstreerd door Carmichael
-
De zaterdag ervoor is hier de enduro, is dit op dezelfde baan ?
-
Ja
DIEPE GEULEN!!!
DIEPE GEULEN!!!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
-
Het was inderdaad goed te doen. Beter als in de Wijk omdat het vanacht had geregend. Het eerste rondje was het wel weer flink doorbijten omdat de onderarmen zoals altijd weer flink protesteerden. Later ging het een stuk beter al heb ik wel een groot deel van de dag last van tintelende vingers gehad (geen bloed naar vingers door opgepompte onderarm). Uiteindelijk toch 4 rondjes kunnen rijden en de laatste zelfs nog helemaal zonder stoppen.
Wel tijdens de tweede ronde een gast tegengekomen die me doodleuk volgas tegemoet kwam rijden. Gewoon tegen de richting in. Hij was waarschijnlijk verkeerd gereden. De idioot! Het ging uiteindelijk goed maar het was wel zo'n bekend geval waarbij beiden twijfelden naar welke kant je moet uitwijken. Not funny!
Ook werd ik nog aangehouden door drie gasten die me wat wilden vragen maar niet verder kwamen dan: "Heb je een KTM langs de kant zien staan?" Wat is dat nou weer voor vraag? Ik keek hem nog aan om de bevestiging in zijn ogen te zien dat het een grapje was maar hij meende het ook nog. Ik denk dat ik wel 100 KTM's langs de kant heb zien staan.
Wel tijdens de tweede ronde een gast tegengekomen die me doodleuk volgas tegemoet kwam rijden. Gewoon tegen de richting in. Hij was waarschijnlijk verkeerd gereden. De idioot! Het ging uiteindelijk goed maar het was wel zo'n bekend geval waarbij beiden twijfelden naar welke kant je moet uitwijken. Not funny!
Ook werd ik nog aangehouden door drie gasten die me wat wilden vragen maar niet verder kwamen dan: "Heb je een KTM langs de kant zien staan?" Wat is dat nou weer voor vraag? Ik keek hem nog aan om de bevestiging in zijn ogen te zien dat het een grapje was maar hij meende het ook nog. Ik denk dat ik wel 100 KTM's langs de kant heb zien staan.
-
Ik baal er nu al van dat ik niet ben gegaan.Er ging niemand uit Nunspeet en ik wou niet alleen.
De volgende keer gewoon gaan,je rijdt toch niet met een groepje.
De volgende keer gewoon gaan,je rijdt toch niet met een groepje.
-
He houten klaas,
Ik ben wel geweest en kom ook nog uit Nunspeet.
Het was wel leuk maar het is natuurlijk 1 grote zandbak met weinig afwisseling. Zwaar was hij zeker.
Gr. Van lotje getikt.
Ik ben wel geweest en kom ook nog uit Nunspeet.
Het was wel leuk maar het is natuurlijk 1 grote zandbak met weinig afwisseling. Zwaar was hij zeker.
Gr. Van lotje getikt.
-
Had me gebeld.
Ik lees helaas net op speurders dat er weer 2x KTM 525exc gestolen zijn op de off-road-rit Havelte.
Een nieuwe en een 2003. Vandaar misschien de gekke vraag over een KTM.
Vuile hufters!!!!!!!!!!!
-
Tsja... Het is daar ook wel heel makkelijk als je het mij vraagt. Ik lees net op speurders dat ze waarschijnlijk gewoon de hele aanhanger met twee motoren afgekoppeld hebben. Om precies die reden haal ik hem er altijd meteen vanaf en ik zet hem minimaal even op het stuurslot als ik me inschrijf of even weg moet bij de motor. Liever paranoia dan spijt. WA+ verzekering scheelt ook een hoop in de gemoedsrust.JBassie schreef:Ook werd ik nog aangehouden door drie gasten die me wat wilden vragen maar niet verder kwamen dan: "Heb je een KTM langs de kant zien staan?" Wat is dat nou weer voor vraag? Ik keek hem nog aan om de bevestiging in zijn ogen te zien dat het een grapje was maar hij meende het ook nog. Ik denk dat ik wel 100 KTM's langs de kant heb zien staan.
Ik lees helaas net op speurders dat er weer 2x KTM 525exc gestolen zijn op de off-road-rit Havelte.
Een nieuwe en een 2003. Vandaar misschien de gekke vraag over een KTM.
Vuile hufters!!!!!!!!!!!
-
Houten Klaas,
Ga je nog 16 okt. naar offroadrit Manderveen?
En hoe zit dat ik rijd nooit bij Nunspeet maar ze zijn er toch ook heel streng wat controleren betreft.
2 weken geleden heb ik nog rond Dwingeloo gereden was helemaal goed, zijn toen ook nog langs Havelte geweest effe inrijden voor afgelopen weekend.
Van lotje getikt,
Ga je nog 16 okt. naar offroadrit Manderveen?
En hoe zit dat ik rijd nooit bij Nunspeet maar ze zijn er toch ook heel streng wat controleren betreft.
2 weken geleden heb ik nog rond Dwingeloo gereden was helemaal goed, zijn toen ook nog langs Havelte geweest effe inrijden voor afgelopen weekend.
Van lotje getikt,
-
Waarschijnlijk wel.