Alto Turia Rally 2006

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

:D Ik heb gelezen dat de Alto Turia Rally 2006 gehouden zal gaan worden
van

30 APRIL 2006 tot en met 05 MEI 2006 :D :D :D
Grizzly
Berichten: 62
Lid geworden op: zo nov 24, 2002 21:36

Yep, en ik zal er aan mee doen :lol:
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

Tijdens een bezoekje aan mijn rij-maatje van 2005 hoorde ik al zoiets.
Het heeft twee cilinders en begint met een B..... van BMW?????????
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

IK hoorde al zoiets bij een bezoek aan mijn rij-maatje van dit jaar.
Twee cilinders en het begint met een B.... van BMW????????? 8)
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Mars van Travelmaniacs en Jeroen gaan ook meedoen, Mars op de DRZ en Jeroen vermoed ik op de KTM 450.

Ik heb ook een uitnodiging gekregen, maar weet niet of ik daar nu al wel aan toe ben :oops:

Noppy
:toost:
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

:shock: Het was toch NOPPY die de Midsummerrit van 1000 km wel in één keer wilde rijden???????????????
Zo ja, waarom dan niet 1250 kilometer in vijf dagen?
:?:
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Het aantal zwaargewonden / dooien in vijf dagen ligt bij de Alto ietsje hoger dan bij de Midsummer; daar hadden we er maar ééntje...

...maar die kon gelukkig nog wél mee BBQ-en :P

Afbeelding
EHBO bij Dave; 3 gebroken ruggenwervels en 3 kwartier wachten op de ambulance.

Patrick James, die gisteren vermist was, is overleden. Hij is een ravijn in gereden en zijn motor is boven op hem geland. Een gebroken nek was het resultaat. Wat een rally! M’n maag draait om.

Ik heb de intro op hun website gelezen en moet zeggen, dat die er wel aantrekkelijk uitziet, met genoeg facultatieve onderderdelen. Maar bij mij stroomt er te veel competitiedrang in het bloed, waardoor ik weet dat ik altijd zal proberen tegen de grens aan te rijden. En dat is hier niet zo slim; ik heb tenslotte thuis nog wel een vrouw en twee kinderen rondhobbelen.

De laatste twee jaar dat ik Bert D. heb gesproken, meen ik me te herinneren dat hij toch wel erg vaak in het gips zat en da's toch al een heel goede rijder!

Noppy

P.S. De Transpaña lijkt / leek me dan weer wel leuk: http://www.xs4all.nl/~vaberkel/altoturia/alto.htm[/i]
:toost:
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

http://www.tuareg-rallye.de staat momenteel bovenaan in mijn lijstje van pretplannen 2006.
smurf.
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

Met de problemen die Bert dit jaar heeft gehad ben ik goed op de hoogte. Ik weet dat "slecht navigeren"en "hard rijden alleen"niet alles brengt in de Alto Turia. Dit is niet wat Bert is overkomen, daar waren andere zaken die meespeelden. Dus Noppy als je goed kunt navigeren en een beetje behoorlijk kunt doorsturen kun je volgens mij een eind komen. Kun je slecht navigeren en draai je het gas open dan maak je enkel veel kilometers en kom je op plaatsen waar dat waarschijnlijk niet de bedoeling is. En TTT doe jij je werk vanuit een geel wagentje?
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

madman schreef:En TTT doe jij je werk vanuit een geel wagentje?
Zoals bijv. een DHL koerier?
Nee, helemaal niet.
Hoezo?

Wij gebruiken meestal UPS :wink:
smurf.
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

P.S. De Transpaña lijkt / leek me dan weer wel leuk: http://www.xs4all.nl/~vaberkel/altoturia/alto.htm[/i]
Ook daar kan je lelijk vallen. Vorig jaar nog, diens broer sprak ik in Libramont. Hij rijdt sindsdien niet meer off-road.

Als je geen risico wilt lopen voor je gezin, dan kan je maar het beste voorzichtig thuis voor de buis blijven.

Voor mij werkt dat niet want mijn humeur wordt dan zodanig dat ze me weer liever zien gaan :D
smurf.
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

:oops: TTT sorry ik las als Woonplaats Waarle (NB) IK dacht toen aan iemand uit Waalwijk die ook offroad rijdt. Kleine woonplaatsverwisseling, effe niet goed genoeg nagedacht. Ik heb de pagina bekeken van jouw toekomstige rally. Erg aantrekkelijk. Toch eens over nadenken voor later.
Eerst nog maar eens de Alto Turia. En ik heb begrepen dat de Tranpana nu meer een toertocht is geworden, ipv een wedstrijd. :oops:
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik wilde de transpana dit jaar doen, maar die bestaat helemaal niet meer. Ook niet als toertocht.
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

er is een alternatieve tocht in spanje georganiseerd door schilcher.
smurf.
Ger
Berichten: 273
Lid geworden op: wo jun 02, 2004 18:51

Erwinbob, 2 jaar geleden hebben wij een weekje gereden bij onderstaande organisatie. Zij organiseren ook een Pyrenäenrallye. Ik heb daar toen een videoband van gezien en had zag er goed uit !


http://www.delbondio.de/de/pages/enduro ... Europa.htm
Ride light, ride fun, ride 2-stroke....
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Voor volgend jaar wil ik graag naar Zuid Spanje / of helemaal Rondje Spanje / portugal of zo.

en iets rallyeachtigs. Die Tuareg ziet er ook goed uit......

Maar nu eerst het offroadritjes/enduro seizoen!
La Bomba (Can-am quad)
Berichten: 75
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 20:48
Locatie: stedendriehoek

De Transpana op zich bestaat idd niet meer , echter Schilcher heeft de rechten overgekocht en er een paar gave ritten van gemaakt met grote delen van de "echte "transpana erin.

Ik heb al heel wat keren bij Schilcher gereden en naar volle tevredenheid.
Je rijd op roadbook , dus je EIGEN tempo.

Voor Nederland neemt Rik Nengerman de honneurs waar.

www.msa-holland.nl.
Bombardier , gaan met die banaan.
Lucky Luke
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 00:20
Locatie: Groningen
Contacteer:

Voor Nederland neemt Rik Nengerman de honneurs waar.
www.msa-holland.nl.
Goh die direction del sol lijkt verdacht veel op de transpana.
Ik herken nog een paar plekjes :oops:

Afbeelding

Afbeelding
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

dat paadje zou ik wel weer eens willen rijden :D
smurf.
La Bomba (Can-am quad)
Berichten: 75
Lid geworden op: zo jul 18, 2004 20:48
Locatie: stedendriehoek

Laat ik daar nou ook afgestapt zijn , ik kon de boring en de slag horen ( bij mezelf dan ) :lol:

Was een heerlijk klimmetje toch ??

Vogezen zit ook zoiets , niet zooo lang als deze , maar ook niet zo warm hoop ik.
Woe-ochtend stappen we in de bus om maar weer eens te msa-en.

Groetsels Erik ,
Bombardier , gaan met die banaan.
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

:D Zo kun je honderden kilometer over dit soort paden rijden tijden de ATR. En assistentie altijd paraat (voor de afval-lers) 8)
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

madman schreef::D Zo kun je honderden kilometer over dit soort paden rijden tijden de ATR. En assistentie altijd paraat (voor de afval-lers) 8)
Dacht het niet.
smurf.
Bert Duursma
Berichten: 51
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 12:02
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Om aan de Alto Turia rally 2006 mee te doen is het verstandig je goed voor te bereiden.
Om deze reden zijn wij vorig jaar begonnen met de BDM Rally school. van de 12 deelnemesr aan de rallyschool hebben er uiteindelijk9 meegedaan aan de ATR, en ze hebben het alle 9 zonder kleerscheuren volbracht. van de 9 gingen er 5 met een beker naar huis.
Wil je ook goed voorbereid meedoen aan de ATR 2006, kom dan naar onze Rallyschool / ATR info avond op 21 september, ontvangst vanaf 19.30.
Hier vertellen we alles over de inhoud van de Rallyschool en laten we ook beelden zien van de ATR 2005.
(Ik heb overigens nog nooit in het gips gezeten, wel een paar keer blessures gehad aan mijn knie, en dit jaar aan mijn schouder. Dit had echter, zoals madman al opmerkte, andere oorzaken dan de moeilijksgraad van de rally.
madman
Berichten: 26
Lid geworden op: za feb 19, 2005 13:54

:D :D :D :D Op naar Apeldoorn dus!!!!!!! :D :D :D :D
Lucky Luke
Berichten: 94
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 00:20
Locatie: Groningen
Contacteer:

TTT schreef:dat paadje zou ik wel weer eens willen rijden :D
Goh ik heb nooit geweten dat je striptease bovenaan dat paadje uit vreugde was, ik dacht je het te warm had :lol:
Plaats reactie