groene overwegen gps ter opsporing van oa wildcrossers
Moderator: ghulst
Vanavond op het Omroep Brabant nieuws (TV); Bosjeswachters in Brabant willen in navolging van bosjeswachters op de Veluwe hand-gps aanschaffen om illegale praktijken in de bos(natuur)gebieden snel op te kunnen sporen en daar de desbetreffende "arm der wet" op los te laten. Met name wildcrossers, illegale dumpers van afval e.d. wil men hiermee bestrijden. Gelukkig kom ik alleen in het bos om de boeiende verscheidenheid aan inheemse mossen op wandel- en ruiterpaden te bestuderen en in kaart te brengen, daarnaast bestudeer ik de infrastructuur van de routing van de rode mier. Hierbij tref ik met enige regelmaat noppensporen aan, dit werkt zeer frustrerend op mijn onderzoek daar de rode mier gedesorienteerd raakt wanneer deze zich bevindt in een zogenaamde "noppenkuil". eindelijk gaat men iets doen aan deze wildcrossers.
kzie wel dat het tijd word dat we weer een keer wat noppensporen gaan planten in het bos.
brommervrend begint wartaal uit te slaan.
nog ffe en dan is het een legergroene kangoo ipv roze, compleet met erwin de boskabouter (schat wel in dat die baard en de sandalen niet zullen misstaan)
brommervrend begint wartaal uit te slaan.
nog ffe en dan is het een legergroene kangoo ipv roze, compleet met erwin de boskabouter (schat wel in dat die baard en de sandalen niet zullen misstaan)
Geef ze ff een tip van ons dat de mooiste GPSsen bij www.touratech.de te koop zijnnupke schreef:Vanavond op het Omroep Brabant nieuws (TV); Bosjeswachters in Brabant willen in navolging van bosjeswachters op de Veluwe hand-gps aanschaffen om illegale praktijken in de bos(natuur)gebieden snel op te kunnen sporen....
Grx,
Noppy
P.S. Misschien kunnen ze ook op de rug van ieder beest een GPS knopen? Die domme beesten verdwalen dusdanig vaak dat ze p.o. op onze single tracks lopen te dwalen...
-
En hoe (in hemelsnaam) gaat een GPS die mensen dan helpen met het opsoren van wildcrossers? Is dat een cross-detector ofzo? Of verdwalen die mensen in hun eigen bos?
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
volgens mij gaan ze dan de coördinaten van die persoon doorgeven aan de flikken.
alsof je met een motor lang op 1 plaats blijft staan...
Gery
alsof je met een motor lang op 1 plaats blijft staan...
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
Hoe ze 't gaan doen is me een raadsel, waarschijnlijk schieten ze er geen fuck mee op maar hebben de groene wel lekker een gps-je van de zaak (lees staat, lees van onze zuurverdiende centjes).
En ja Adde het wordt idd tijd dat we weer eens samen gaan ploegen in de omgeving, maar aan wie lag dat ook alweer .
Zondag eerst ff lekker naar Wegimont
En ja Adde het wordt idd tijd dat we weer eens samen gaan ploegen in de omgeving, maar aan wie lag dat ook alweer .
Zondag eerst ff lekker naar Wegimont
brommert is sneller genezen als baasje
1* radiator zonder deuken en zonder vorm van paaltje gewoon 505euries
1*dopje om af te sluiten 30,95 euries
eea aan plastic (brommervriend heeft grootste stuk tussen die mieren gezwiept, anders was eea mischien nog wel te lijmen geweest )
het was in ieder geval weer zover dat mijn grote liefde wederom over bankstellen en nieuwe bedden begon
maar motor doet weer wat hij behoort te doen, nu ik nog
hoop op begin okt. denk dat die rit bij hapert weer de eerste gaat worden
1* radiator zonder deuken en zonder vorm van paaltje gewoon 505euries
1*dopje om af te sluiten 30,95 euries
eea aan plastic (brommervriend heeft grootste stuk tussen die mieren gezwiept, anders was eea mischien nog wel te lijmen geweest )
het was in ieder geval weer zover dat mijn grote liefde wederom over bankstellen en nieuwe bedden begon
maar motor doet weer wat hij behoort te doen, nu ik nog
hoop op begin okt. denk dat die rit bij hapert weer de eerste gaat worden
€ 505,= voor een radiateuradde schreef:1* radiator zonder deuken en zonder vorm van paaltje gewoon 505euries
Is toch wel een tikfoutje mag ik hopen, ik dacht met € 315,= al verrekte duur uit te zijn
Moesten het geen Guldens zijn
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
nee is geen tikfout, trok zelf ook beetje witjes weg toen ik dit hoorde
incl dop €535,95
had zelf op ongeveer €300 gerekend, voor de zekerheid ook nog bij andere geinfomeerd maar was dezelfde prijs
volgende keer als paaltje dichtbij komt maar handje tussen houden ofzo, is stukken goedkoper
incl dop €535,95
had zelf op ongeveer €300 gerekend, voor de zekerheid ook nog bij andere geinfomeerd maar was dezelfde prijs
volgende keer als paaltje dichtbij komt maar handje tussen houden ofzo, is stukken goedkoper
Idd, totaal onzinnig.speedphreax schreef:En hoe (in hemelsnaam) gaat een GPS die mensen dan helpen met het opsoren van wildcrossers? Is dat een cross-detector ofzo? Of verdwalen die mensen in hun eigen bos?
Flauwe smoes om GPS te krijgen, die groene gasten zitten over het algemeen hele dagen in een redelijk beperkt gebied en kennen daar meestal alle weggetjes uit hun hoofd. GPS zou niets bijdragen.
Dacht dat TM al in de duurdere onderdelencategorie viel. Tijdje geleden namelijk in Moto Verte vergelijkingstabelletje gezien qua onderdelenprijzen waarbij bv. de prijzen voor KTM-onderdelen een behoorlijk stuk lager uitkwamen dan voor mijn Italiaanse schone (heb ik natuurlijk weer, wie mooi wil zijn................ en hard (op zijn plaat) wil gaan moet pijn in de portemonee en aan zijn lijf ondervinden)adde schreef:nee is geen tikfout, trok zelf ook beetje witjes weg toen ik dit hoorde
incl dop €535,95
Wat voor merk rij jij dan
Dan nog even terug naar het eigenlijke onderwerp : ik heb op mijn GPS nog nooit politie kunnen waarnemen (kon dat maar .....zucht )
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!