Overwerken vandaag, in het bos bij Ouderkerk...

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Noppy

Ik zit vandaag achter de buis te bikkelen bij de bank om dingen af te krijgen voor volgende week.

Omdat ik geen parkeerabonnement heb voor in het weekend ben ik maar eens op de motor gegaan. Uiteraard her en der waar het kon mijn vaste off-road routes ingelast.

Nou had ik bij Oudekerk a/d Amstel eens een crosser uit de bosjes zien komen en nu had ik eindelijk de gelegenheid om hier eens in te rijden!

Heerlijk, deze mannen hadden een compleet cross terreintje aangelegd in de bossen, vlak langs de A9. Het is een dusdanig verlaten stuk, vlak aan de snelweg, dat er geen mens geluidsoverlast kan hebben, behalve de koeien!

Ik kom me dus compleet bemodderd bij de bewaking van de bank melden, die toch wel een beetje achterdochtig keek. Grote modderkluiten in de gangen van deze presticieuse bank :P :shock: :P

Laat Rijkman Groenink het maar niet horen :mrgreen:

Noppy
:toost:
Fox-kid
Contacteer:

Die off-road kilometertjes worden toch wel vergoed hoop ik! Je moest er nota bene voor omrijden.
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
N!co
Contacteer:

:?:

Afbeelding
pruus
Contacteer:

k wist wel dat je snel was N!co, maar dat je zelfs kunt vliegen... :lol:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Noppy

Dat zou 'm kunnen zijn indien rechts een brug zit over de Amstel.

Leuke foto, waar heb je die zo snel vandaan :?:

Noppy
N!co
Contacteer:

Nog een keer maar dan meer uitgezoomd:

Afbeelding

Deze foto's komen van terradesk.nl met terraexplorer. Iets als google-earth maar de kwaliteit is veeel beter.
Noppy

Ik reed gisteravond vanaf de bank naar huis via mijn vaste sluiproute, komt er daar een knalgele Suzuki uit het paadje gereden.

Ik stop ff bij die gasten om te vragen of zij de vaste rijders zijn hier. Nee hoor; ze kwamen uit Uithoorn en het Westelijk Havengebied was dicht, dus ze gingen hier maar eens rijden. Ze haden het van het NOPPENFORUM!

Ze zagen er uit alsof ze zich kostelijk geamuseerd hadden.

Volgende keer wel een zaag meenemen jongens, deze enduroroute moet her en der een beetje bijgehouden worden :wink:

Grx,

Noppy
N!co
Contacteer:

Mmm, foto's dan maar weghalen dan...
Noppy

Nee hoor,

Het waren heel gezellige jongens, met maar 1 motor, dus de 'overlast' viel nogal mee. Daar komt bij dat het aan de snelweg is, er staan daar alleen maar koeien in de weide en verder heeft niemand er last van.

Het moet juist een beetje 'onderhouden' wordenl, dus ik zou juist willen zeggen, komt allen!

Noppy
pruik
Contacteer:

Een beetje laat maar alsnog hartelijk bedankt voor de Ouderkerk locatie tip Noppy!

We zijn nu een paar keer wezen crossen in Ouderkerk en na ieder bezoek wordt de baan steeds beter dankzij de inzet van noppenbanden en snoeischaren. Overigens is het aantal knalgele suzuki's gestegen naar 2, het crossvirus is goed aangeslagen :D

Bedankt en wellicht tot ziens!
Noppy

Laten we eens afspreken! Wanneer gaan jullie daar weer rijden?

Hebben jullie de zandbak als ontdekt, aan het einde van de afdaling links?

Je wordt er wel een beetje draaierig van, maar het is wél goed voor je bochtentechniek!

Grx,

Noppy

P.S. Hebben jullie mijn takken gezien waarmee ik het parcours een beetje meer bochtig heb gemaakt? Leuk?
Griss

Wellicht dat we er aanstaande zondag weer zijn, hangt een beetje af van de planning.

Bedoel je die zandbak onder het viaduct? Als dat zo is, hebben we die gevonden. Alleen zit daar een manege om de hoek waar er een kerel van z'n knol gevallen was toen er een stel kettingzagen voorbij kwam. Kerel maakte niet al teveel herrie erom en wilde eigenlijk alleen maar dat we ietsje meer het bos in bleven. Geen smerisgezeik verder ook om het mom "jullie zijn ook met de sport bezig".

Verder ben ik eigenlijk niet echt veel takken tegen gekomen op het stukje baan wat in m'n hoofd zit. Dus of ik rij compleet ergens anders op het terrein of ik rag er gewoon dwarsover :D
Plak klei in je nek?? - TJB Rocketdrive
Noppy

Aanstaand weekend ben ik helaas bezet.

Misschien het weekend daarop?

Noppy
huskie

Mannen, ik zou als ik jullie was dat plaatje snel verwijderen, daar de locale jeugd al heel wat politie op die plek heeft gezien. Wat Ro wel eens heeft gezegd, big brother.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Griss

huskie schreef:Mannen, ik zou als ik jullie was dat plaatje snel verwijderen, daar de locale jeugd al heel wat politie op die plek heeft gezien. Wat Ro wel eens heeft gezegd, big brother.
Lijkt me geen gek plan om de foto's offline te halen alhoewel de politie ook tijdens onze run een keer langs was gekomen deden ze verder niet moeilijk over het feit dat we daar reden. Dat stukje bos wordt namelijk ook gebruikt door jagers (of werd) om te oefenen met schieten. En daarna door te gaan naar de Ouderkerkse plassen.
Plak klei in je nek?? - TJB Rocketdrive
Wopke

:!:
hoi noppy, waar werk je? op CCZuid? of andere lokatie?
ik kom voor mijn werk regelmatig bij De Bank over de vloer, misschien een keer koppie koffie doen? kun je me de baan eens laten zien daar, misschien moet ik de motor eens meenemen op de kar vanuit Friesland?

wopke
KTM530 EXCR 2009
#338 EV 40+
Noppy

Yep,

Sure can! Bijlmerdreef 98-100 of zo iets. PACcode weet ik ff niet, tst 433312. Vanbuiten is hij niet bereikbaar, dus je moet intern bellen.

Als je van te voren belt kan ik een parkeerplaats voor je regelen :lol:

Lijkt me gezellie!

Noppy
sparkED

Wij zijn er vandaag ook wezen rijden.
Leuk parcourtje, kleinschalig, veel bochten tussen de bomen(dus niet te snel)

Tipje: op deze site staan ook diverse locaties: www.terreinrijden.nl (onder kopje 4x4 terreinen)
Wij zijn vandaag op de locatie Alkmaar geweest.
Vinden we persoonlijk niet zo interressant, veel open zandvlaktes
Noppy

huskie schreef:Mannen, ik zou als ik jullie was dat plaatje snel verwijderen, daar de locale jeugd al heel wat politie op die plek heeft gezien. Wat Ro wel eens heeft gezegd, big brother.
Ik weet nu ook waarom daar af-en-toe politie te zien is. Hebben jullie op diverse plekken jerrycans en andere zooi aan touwen in de bomen zien hangen?

Dat wordt gebruikt om op te schieten. Er wordt daar door de lokale criminelen blijkbaar geoefend met vuurwapens, riot guns en zo meer.

Er woont daar niemand en het is naast de snelweg, waar de herrie continu 80db is. Dus wie valt het op?

Nee, ik denk niet dat die smerissen op jacht zijn naar ons. Het geeft wel vertrouwen dat, als je daar doodgeschoten wordt, dat je tenminste wel binnen een week door de sterke arm gevonden wordt :D :P :D

Let op je rugdekking als je daar ff staat te plassen! Er lopen vieze oude mannetjes rond!

Noppy
pruik
Contacteer:

Geweldig, ik hoop ook nog eens een oud vies mannetje tegen te komen in Ouderkerk om vervolgens de noppen op z'n bil te kunnen zetten :D

Het was vandaag weer een mooi gebeuren in Ouderkerk mede vanwege het geweldige weer, sparkED: bedankt voor de url!
Plaats reactie