off road rit regio Lommel

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
n8komeet
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 23, 2004 16:19

Nu men hier toch blijkbaar bezig is over ritten in Belgie en Nederland stel ik me de vraag wie er al eens off road gaat rijden regio Lommel, tips over wegetjes of off road boeken zijn steeds welkom.
jacttr600

Blijf daar maar weg , in Lommel zijn ze niet happy met enduro rijders , de laatste keer dat wij daar geweest zijn koste dat enkele leden van onze club een bekeuring van 220 Euro.
n8komeet
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 23, 2004 16:19

waar zijn jullie toen aan het rijden geweest? Ben er nochtans ook al een paar keer geweest richting overpelt en geen probleem gehad maar waren dan ook maar met twee. Waar is jullie club ergens gevestigd als ik vragen mag?
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

n8komeet schreef:waar zijn jullie toen aan het rijden geweest? Ben er nochtans ook al een paar keer geweest richting overpelt en geen probleem gehad maar waren dan ook maar met twee.
Vanaf cafe/restaurant de Lossing langs het kanaal richting de Sahara (dus de andere kant uit als richting Overpelt).
Er stond blijkbaar wel een bordje dat het daar verboden was maar dit stond vreselijk verdekt opgesteld (hetgeen zelfs door de veldwachter werd erkend). De bekeurende veldwachter zat op de betreffende zaterdag (in zijn vrije tijd) met zijn vrouw en hond een bakkie te doen bij de Lossing en heeft daar zitten wachten tot een stel van die onnozele Ollanders zijn territoriun betrad.
Overigens had hij al wel de kentekens opgeschreven toen ook wij binnenzaten bij de Lossing (hij kon het maar alvast hebben geregistreerd).
Hij is nu wel bevorderd tot "Strepenjager eerste klas" :twisted:
Een gesprek met die Dildo ter plaatse van het gerechtsgebouw (na voor het hekje gestaan te hebben) leverde wel op dat als hij ons staande had kunnen houden de motoren voor nog onbepaalde tijd in beslag waren genomen. Wij komen daar maar eventjes niet meer (dus doel bereikt door de Lommelse Hermandad).
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
n8komeet
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 23, 2004 16:19

ondertussen is dit onderwerp reeds een jaartje oud maar ten gevolge van de weinige reacties :cry: waag ik een nieuwe poging, ook de regio Geel is welkom :D
Gebruikersavatar
ktmjan
Berichten: 30
Lid geworden op: do apr 08, 2004 15:07
Locatie: ergens in het zuiden

Dus als je staande gehouden word heb je grote kans dat je je motor kwijt bent en een boete krijgt tot E 2200,- !!!
Een kennis van mij is laatst onder Valkenswaard "gepakt" en is er bekaaid vanaf gekomen. :crazyeyes:
Zelf ga ik dus niet meer "wild" in Belgie rijden.
Maar in Wegimont ben ik weer erbij !!!
Luctor @ stiletto
hornet911
Berichten: 570
Lid geworden op: vr apr 29, 2005 19:33
Locatie: ERPE - BELGIË

Ik stel me de vraag op welke wetgeving dit berust, het "afnemen" van iemands motor! Als hij niet is verzekerd, ok!

Maar de BOSWACHTER die mijn moto "afpakt" omdat ik "wildcross", die moet nog geboren worden!! (En hem dan nog kwijt zijn voor een jaar ofzo!!!!)
:evil: :twisted:
(Niet dat ik dit bewust/veel doe! Maar je rijdt wel al eens in een baantje waar je een verbodsbord niet ziet staan....)


Hornet911 (lid wegpolitie)
0X
Plaats reactie