Heren,
Ik ben vanmiddag gebeld door een bekende die ook een Big heeft. Alleen was het verhaal wat hij mij vertelde minder leuk.
Na een leuk ritje op de motor heeft hij de motor voor zijn flat gezet. Tijdens de nacht hebben ze de motor gestolen en er een minder leuk ritje op gemaakt. De motor is later terug gevonden in het water en staat dus nu bij hem thuis.
Hij is niet van plan om de motor op te knappen, maar is van plan de onderdelen te verkopen.
Nu is er van het plastic weinig over, maar een aantal onderdelen zullen nog wel goed zijn.
Zo zullen waarschijnlijk het blok, achterbrug, vering, wielen, ketting tandwielen, stuur, hendels, etc nog wel in orde zijn.
Ik heb gevraagd om een paar foto's te sturen.....
Dus hierbij de foto's:
IK BEGRIJP DAT ZE ALLEEN ZICHTBAAR ZIJN VOOR MIJ......
Mocht je verzoeken hebben dan kun je mij pb'en.
Ik ga niet tussen de verkoop zitten en je kunt dus alleen zijn tel. of adresgegevens krijgen.
Groeten,
Bas
(die waarschijnlijk voor een setje extra wielen gaat....passen de 800 wielen in een 750?) [/img]
Onderdelen nodig?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Laatst gewijzigd door BasGort op vr aug 12, 2005 12:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Hierbij nog het berichtje van de eigenaar
Hoi Bas,
Hierbij een paar foto's van mijn gehavende Suzuki DR 800S Big.
Morgen zal ik nog wat detailfoto's nemen.
Belgische import
Bouwjaar 29-02-1988
Type SR41B
Kilometerstand 37500
Men heeft mijn motor gestolen en is daarna ze hebben ermee gejoyreden en daarna in een sloot gedumpt.
Van de foto's ,ga ik bijna huilen,het was zo'n prachtig beest.
Ik heb de ruimte en de tijd niet om hem op te knappen en wil er dus vanaf.
Groetjes,
Pim
Hoi Bas,
Hierbij een paar foto's van mijn gehavende Suzuki DR 800S Big.
Morgen zal ik nog wat detailfoto's nemen.
Belgische import
Bouwjaar 29-02-1988
Type SR41B
Kilometerstand 37500
Men heeft mijn motor gestolen en is daarna ze hebben ermee gejoyreden en daarna in een sloot gedumpt.
Van de foto's ,ga ik bijna huilen,het was zo'n prachtig beest.
Ik heb de ruimte en de tijd niet om hem op te knappen en wil er dus vanaf.
Groetjes,
Pim
Volgens mij gaat het over een DR750, vermits er in 1988 nog geen DR800 op de markt was. Misschien is er iets veranderd op het papierwerk bij de import? Er is trouwens geen verschil tussen de wielen van een 750 en een 800.
Keep on smiling!
KLopt Leo, ik dacht even alleen aan het voorwiel.
Mijn model '89 heeft inderdaad een schijfrem achter. In '88 was dat nog een trommelrem. Dat maakt het achterwiel onbruikbaar voor mij. Jammer.
Mijn model '89 heeft inderdaad een schijfrem achter. In '88 was dat nog een trommelrem. Dat maakt het achterwiel onbruikbaar voor mij. Jammer.
Keep on smiling!
Hij mag op slot.....
Hij is reeds na een dag verkocht aan een sloper
Hij is reeds na een dag verkocht aan een sloper
lullig dat de dr zo misbruikt is. ':('
ik lees dat al het plastic zon beetje kapot is, en dat is net wat ik eigenlijk nodig heb, maar wat ik zoek is ook een bagagerek (die van aluminium)
Het is voor mn dr big 800 uit jan 90, en volgens mij is dat het zelfde type, maar weet het niet zeker.
Ook zoek ik eigenlijk de neus, maar daar zal wel niet veel van over zijn,
ik hoor graag iets . . . ':!:'
ik lees dat al het plastic zon beetje kapot is, en dat is net wat ik eigenlijk nodig heb, maar wat ik zoek is ook een bagagerek (die van aluminium)
Het is voor mn dr big 800 uit jan 90, en volgens mij is dat het zelfde type, maar weet het niet zeker.
Ook zoek ik eigenlijk de neus, maar daar zal wel niet veel van over zijn,
ik hoor graag iets . . . ':!:'
Regelmatig even hier neuzen:knetter schreef:......ik hoor graag iets . . .
http://search.ebay.de/dr-750_Auto-Motor ... eNameZWLRS
LEO