Hoi Biggers,
Misschien wist je het nog niet maar onder:
http://www.xs4all.nl/~oene/DRClubHollan ... olland.htm
vind je een nu nog slapende site aan die ooit vol vuur opgezet en onderhouden is tot er de klad in kwam.
Ik heb Oene, de beheerder van de betreffende site en moderator hier, gevraagd of hij de site samen met ons weer nieuw leven in wilde blazen en hij vond het een goed idee op voorwaarde dat wij alles kant en klaar aanleveren en dat hij het alleen maar hoeft te plaatsen op de site omdat ie het erg druk heeft.
de aanvullingen die mij te binnen schoten waren:
- We hebben voorzover ik weet 3 giga verbouwing/sleuteloperaties lopen en zoals het er nu uitziet 1 kleintje incl. naturalisatiekeuring dus kans op mooie foto`s / verhalen. Hans,Oene,Bas,ikzelf, ?
- We hebben net een asfaltrit gehad met foto`s die we kunnen plaatsen
Menno,JB + alle deelnemers die foto`s gemaakt hebben
- zoveel mogelijk biggerelateerde foto`s plaatsen (zo min mogelijk andere fietsen)
- Er zijn lichte signalen dat men volgend jaar met meer dan 1 nederlandse big naar een buitenlandse meeting wil ( inclusief t-shirt ) Peter N.
- We zouden alle mensen die dat leuk vinden een foto van hun big kunnen laten plaatsen met een kort verhaaltje erbij waarom / hoe / wanneer tov hun big. iedereen die zich geroepen voelt
- De midsummer 1000 komt eraan + voorbereidingen dus foto`s met verhaal. Hans, Oene en ik
Wie weet er nog aanvullingen en wil er aan meewerken om er weer een plaatje van een site van te te maken ?
LEO
DRBIGclubholland.htm
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Prima idee!!!!
Ik zal als het weer vroeg donker wordt wat mooie foto's maken en verhalen schrijven met de titel: Waar moest dit schroefje ook alweer?
Groeten,
Bas
Ik zal als het weer vroeg donker wordt wat mooie foto's maken en verhalen schrijven met de titel: Waar moest dit schroefje ook alweer?
Groeten,
Bas