Deze week mocht ik (per post) een officiele waarschuwing ontvangen van mijn werkgever omdat ik met alleen nog het achterwiel aan de grond het terrein op kwam rijden. Waarschijnlijk rij ik beter op een wiel dan de meesten bij ons bedrijf op twee of vier wielen.
Ik vind dit op deze manier wel errrrrug zielig. Heeft iemand van jullie dit toevallig al eens meegemaakt? Wat vinden jullie als noppenrijders hier nou van?!
Officiele waarschuwing van werkgever voor een wheelie
Moderator: ghulst
Terecht want je was al eens door een collega(ahum) gewaarschuwt. Een gewaarschuwd man telt voor twee, dus eigenlijk maakte je op dat moment dus....... ja, heel goed,.... 2 wheelies.
Btw heb je toevallig een part time baan, van zeg maar 20 uur, want ik zoek werk, en ik dacht van in die brief staan verdere maatregelen, nou en dus dacht ik van...
ach laat maar, je werkt waarschijnlijk toch full time.
Btw heb je toevallig een part time baan, van zeg maar 20 uur, want ik zoek werk, en ik dacht van in die brief staan verdere maatregelen, nou en dus dacht ik van...
ach laat maar, je werkt waarschijnlijk toch full time.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: ma sep 01, 2003 17:44
- Locatie: Omg. Arnhem
Ik werk er idd als full timer. Maar zou je wel bij zo'n bedrijf willen werken met van die zielige regeltjes?!huskie schreef:Terecht want je was al eens door een collega(ahum) gewaarschuwt. Een gewaarschuwd man telt voor twee, dus eigenlijk maakte je op dat moment dus....... ja, heel goed,.... 2 wheelies.
Btw heb je toevallig een part time baan, van zeg maar 20 uur, want ik zoek werk, en ik dacht van in die brief staan verdere maatregelen, nou en dus dacht ik van...
ach laat maar, je werkt waarschijnlijk toch full time.
Ik zou het persoonlijk niet durven omschrijven als "zielig".xr250_1988 schreef:Maar zou je wel bij zo'n bedrijf willen werken met van die zielige regeltjes?!
En verder gelden er in een bedrijf altijd regels die door iedereen gevolgd moeten worden.
Orde, regeltjes en goede afspraken maken het leven voor elkeen duidelijk in een bedrijfscontext !
Mocht ik in jouw bedrijf directeur zijn, ik zou jou ook zo'n brief sturen (zelfs als motorliefhebber ! ) Want als regels niet gevolgd worden, dan krijg je wrevel onder het personeel in de aard van "waarom mag hij/zij meer als een ander .. ?"
Mijn tip dus : laat je wheelies elders aan publiek zien
Jo VdB
-
- Berichten: 1655
- Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
- Locatie: Veluwse bossen
Ik zou als werkgever best nog wel iets verder willen gaan.Blessures en ongevallen etc.
Ik krijg alleen steeds voor mijn voeten gegooid,wat jij doet kan ook niet door de beugel. Ik betaal mijn ziektekosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering zelf.
Is er nu een discussie?
Om even terug te komen op de topicopener,op het bedrijfsterrein gelden ook regeltjes en je moet je daar aan houden.Ik kom op bedrijven waar de controle strenger is als op de openbare weg.
Ik krijg alleen steeds voor mijn voeten gegooid,wat jij doet kan ook niet door de beugel. Ik betaal mijn ziektekosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering zelf.
Is er nu een discussie?
Om even terug te komen op de topicopener,op het bedrijfsterrein gelden ook regeltjes en je moet je daar aan houden.Ik kom op bedrijven waar de controle strenger is als op de openbare weg.
wat een klikkende haatdragende jaloeze kerel is die gast die u gewaarschuwd heeft,die is waarschijnlijk gewoon gaan klikken en aan de baas zen mouw gaan wrijven zijn. Ik zou het hem betaald zetten.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
- Berichten: 265
- Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:21
Ik zou willen dat ik zo'n brief gekregen had.
Past prima in een Jo Bar strip en is ingelijst ook altijd leuk op de WC.
Ik heb 't nooit verder geschopt dan een verbale aanmaning omdat ik driftend met m'n Kadett de bocht door kwam.
Toen vond ik dat ook belachelijk pietluttig enz, maar nu, zo'n 10 jaar later, vind ik 't ook volstrekt onverantwoord wat ik toen deed.
Rare fratsen maak je niet in 't verkeer.
Da's niet goed voor 't imago van onze sport.
Met die brief op zak heb je toch een uniek bewijs!
Past prima in een Jo Bar strip en is ingelijst ook altijd leuk op de WC.
Ik heb 't nooit verder geschopt dan een verbale aanmaning omdat ik driftend met m'n Kadett de bocht door kwam.
Toen vond ik dat ook belachelijk pietluttig enz, maar nu, zo'n 10 jaar later, vind ik 't ook volstrekt onverantwoord wat ik toen deed.
Rare fratsen maak je niet in 't verkeer.
Da's niet goed voor 't imago van onze sport.
Met die brief op zak heb je toch een uniek bewijs!
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
Er staat wel iets vreemds in die brief, hoor.
Je komt op je achterwiel aanrijden, rijdt op het moment dat je achterwiel de grond raakt nog een stukje door.... die was toch al aan de grond?? Of reed je op je voorwiel???
Ik heb ook wel ns zo'n brief gehad, omdat ik 15 min te laat terug kwam van lunchen, voor de 3e keer, na 2 mondelinge waarschuwingen. Een week later mocht ik mijn sleutels inleveren.
Dat ik per week 20 overuren klopte (onbetaald, he, hoort bij de funktie) maakte ze niet uit.
Dat ik mijn sleutels mocht inleveren ook niet, want ik had al een andere baan. Maar mijn ervaring is dat zo'n brief niet zomaar uit de lucht komt vallen
Je komt op je achterwiel aanrijden, rijdt op het moment dat je achterwiel de grond raakt nog een stukje door.... die was toch al aan de grond?? Of reed je op je voorwiel???
Ik heb ook wel ns zo'n brief gehad, omdat ik 15 min te laat terug kwam van lunchen, voor de 3e keer, na 2 mondelinge waarschuwingen. Een week later mocht ik mijn sleutels inleveren.
Dat ik per week 20 overuren klopte (onbetaald, he, hoort bij de funktie) maakte ze niet uit.
Dat ik mijn sleutels mocht inleveren ook niet, want ik had al een andere baan. Maar mijn ervaring is dat zo'n brief niet zomaar uit de lucht komt vallen
-
- Berichten: 87
- Lid geworden op: ma sep 01, 2003 17:44
- Locatie: Omg. Arnhem
STTEVE schreef:Er staat wel iets vreemds in die brief, hoor.
Je komt op je achterwiel aanrijden, rijdt op het moment dat je achterwiel de grond raakt nog een stukje door.... die was toch al aan de grond?? Of reed je op je voorwiel???
Ik heb ook wel ns zo'n brief gehad, omdat ik 15 min te laat terug kwam van lunchen, voor de 3e keer, na 2 mondelinge waarschuwingen. Een week later mocht ik mijn sleutels inleveren.
Dat ik per week 20 overuren klopte (onbetaald, he, hoort bij de funktie) maakte ze niet uit.
Dat ik mijn sleutels mocht inleveren ook niet, want ik had al een andere baan. Maar mijn ervaring is dat zo'n brief niet zomaar uit de lucht komt vallen
Grappig he, op je achterwiel komen aanrijden en dan met je achterwiel weer op de grond landen. Had ik toch een Yamaha 2-Trac i.p.v. een XR?!
of een Honda 2trac......de enige ter wereld, en uit '88 ... nooit meer verkopenxr250_1988 schreef: Grappig he, op je achterwiel komen aanrijden en dan met je achterwiel weer op de grond landen. Had ik toch een Yamaha 2-Trac i.p.v. een XR?!
-
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
- Locatie: 's-Heerenhoek
Tja, regels zijn regels. Daar heb je jezelf aan te houden natuurlijk. Aan de andere kant vinden 99% van de mensen een beetje show (wheelies ed.) juist schitterend.. Jammer dat jouw baas dat niet zo kan waarderen...
Je gewoon netjes inhouden, wel zo veilig voor je baantje denk ik...
Je gewoon netjes inhouden, wel zo veilig voor je baantje denk ik...
Ik wil niet lullig doen, maar hoe hard rijdt de gemiddelde fietser??
Hoe snel loopt de gemiddelde mens??
Of ligt het "normale" tempo op jullie bedrijf zo laag??
Hoe snel loopt de gemiddelde mens??
Of ligt het "normale" tempo op jullie bedrijf zo laag??
Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
EXC450-R / KLX250