VANAVOND OM 22.30 OP EUROSPORT REDBULL X-FIGHTERS FREESTYLE MOTOCROSS LIVE VANUIT SPANJE!!!
DIT GEBEUREN IS OOK LIVE STREAMING TE VOLGEN OP DE SITE VAN REDBULL
KOMT DAT ZIEN!!!!
VANAVOND FREESTYLE REDBULL X-FIGHTERS EUROSPORT
Moderator: ghulst
MOST WANTED: KTM 530 EXC-R
Heeft iemand het nog gezien?
Was gaaf! Zag er allemaal heel STYLISH maar soms ook een beetje SCETCHI uit om maar even met de woorden van de commentator te spreken.
Die Ronnie Renner had zeker in de finale gemoeten. Die no-handed-whip zag er mega uit!
Was gaaf! Zag er allemaal heel STYLISH maar soms ook een beetje SCETCHI uit om maar even met de woorden van de commentator te spreken.
Die Ronnie Renner had zeker in de finale gemoeten. Die no-handed-whip zag er mega uit!
vind het leuk om eens te kijken, maar als je de 1ste 6 rijders had gezien heb je alles gezien, ze doen allemaal hetzelfde,juist in andere volgorde.
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
Waardeloze commentator.Fox-kid schreef:Heeft iemand het nog gezien?
Ook al tricks waarbij je duidelijk had gezien dat het een nacnac to heelclicker backflip was hij zeggen dat het een backflip heelclicker was.
Tricks compleet fout benaamd en alles was bij hem indian air...
Maar voor de rest wel een mooie show alleen jammer dat Travis Pastrana niet mee deed.
Ben zelf laatst wezen kijken in Koln bij de IFMXF finale maar dit was nog wel iets heftiger.
Ik vond die turn down whip van Jeremy Stenberg ook erg goed!
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
ja is waar, ronnie renner deed een normale backflip en volgens die commentator was het een bijna dubbele backflip, je moet me is vertellen hoe je dan land bij een bijna dubbele???
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
Inderdaad, die whip waarbij hij bijna de motor andersom zette! Zag er strak uit!
Ik vind dat die backflip wel erg zwaar telt. Constant die backflip met hier en daar een voetje voegt voor mij niet meer veel toe aan de variatie. Zo miste ik de Cordoba (cordova) waarbij de rijder de voeten achter het stuur zet en dan zijn hele lichaam hol achterover trekt.
Moest wel lachen toen er een paar dames in beeld kwamen. De commentator deed ze af als LOCALE CRACK HO'S!!!
Ik vind dat die backflip wel erg zwaar telt. Constant die backflip met hier en daar een voetje voegt voor mij niet meer veel toe aan de variatie. Zo miste ik de Cordoba (cordova) waarbij de rijder de voeten achter het stuur zet en dan zijn hele lichaam hol achterover trekt.
Moest wel lachen toen er een paar dames in beeld kwamen. De commentator deed ze af als LOCALE CRACK HO'S!!!
Backflip telt idd erg zwaar maar als je de superman seat grab variatie ziet dan vraag je je toch wel af hoe dat ooit kan Maar die werd hier jammer genoeg niet vertoont.Fox-kid schreef:Inderdaad, die whip waarbij hij bijna de motor andersom zette! Zag er strak uit!
Cordoba trick is eigenlijk al een beetje uit de mode en wordt als beginner trick gezien en zullen ze daarom ook in zo'n korte run niet meer laten zien omdat je daar niet genoeg punten voor krijgt. Vind het wel een mooie trick hoor en Edgar Torronteras was er echt een held in!
Suzuki RM 250 2002 Mickael Pichon
Voor wie het gemist heeft: 5 augustus wordt het op Veronica uitgezonden.
-
- Contacteer:
herhaling?