aankoop duc st4s

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
ducatirud

8) graag had ik wat reacties gehad van mensen die met een duc st4 of st4s rijden of gereden hebben , zowel pos als negatief zijn welkom .
nu rijd ik met een 900 ss ie van 1999 , en zou graag een st4s kopen , ik heb al wel veel testverslagen gelezen maar zou toch graag van de rijders zelf weten hoe deze duc rijd .
:wink: groeten rud
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

lijkt me geen noppenmotor. of vergis ik mij ?
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Huertecilla
Berichten: 127
Lid geworden op: za nov 23, 2002 17:53
Locatie: Villanueva del Trabuco
Contacteer:

Mij ook niet, maar ken wel een paar mensen die hun Duc graag in de bagger hadden laten zinken.... :wink:
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
GTERS
Berichten: 10
Lid geworden op: do dec 19, 2002 21:38
Locatie: Kortenaken (Bij Tienen)

:D met noppenbanden is het een echte prachtmoter :lol: :lol: :lol:
:wink: en trouwens in deze uitvoering speciaal en zeldzaam :wink:
Misschien is auteur van het bericht verloren gereden op het net,......er zijn trouwens op deze site onderwerpen over GPS en kaarten :lol:

:wink: beste ducatirud overweeg toch ook eerst maar eens een aankoop
van een moter met noppenbanden en dan kunnen we u op dit forum alle info geven die je maar wenst.

groeten,
Geert
grootsmit
Berichten: 45
Lid geworden op: zo jun 09, 2002 22:34
Locatie: Amsterdam

Hoi Geert,

De GPS zit wel op echte noppen machines.

Gr. Patrick
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

misschien is die duc bedoeld voor mission impossible mxvII? zal ook niet veel gekker uitzien dan die Daytona met noppenrubber!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
ducatirud

:oops: ja jongens ik ben inderdaad verloren gereden op het net ! ik zal jullie niet langer lastig vallen , nog veel plezier met jullie hoby

groeten rud :wink:
Plaats reactie