Pitstenten tegen treffelijke prijzen !

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Ideaal voor uw opendeur, beurzen, wedstrijden,... Tot voor kort was dit haast onbetaalbaar, nu voor slechts 650 € voor 3x6m met alu frame (kost normaal 1139 € !!!). Degelijke uitvoering, niet vergelijkbaar met wat je soms vindt in doe-het-zelf zaken en supermarkten. De zijpanelen zijn eveneens verkrijgbaar (2x raam, 2x deur en 2x gesloten deel voor 250 €). Verkrijgbaar in blauw/rood/groen. 3x3 m is ook verkrijgbaar, 500 € voor tent, 160 € voor zijnpanelen)

http://www.planetquad.be/detail.php?catno=9&article=101
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
2stroke confusion
Berichten: 34
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 18:15
Locatie: Helvoirt

heey no limit jij ook hier 8) ik ben op quad forum yamaha tri-z :!:
fuck the police
Jo VdB
Berichten: 1718
Lid geworden op: wo jun 05, 2002 22:20
Locatie: Midden-Limburg (België)

No Limit YFZ schreef:, niet vergelijkbaar met wat je soms vindt in doe-het-zelf zaken en supermarkten
Wat moet dan wel het ENORME prijsverschil rechtvaardigen ??Een aluminium , opplooibare tent van 3 x 3 meter kost minder dan 60 €, en voldoet de meesten evengoed.

Graag een uitleg over de verschillen met een "low-budget" tent ... Degelijk gestaafd, en niet enkel "marketing-zever" :wink:

Jo VdB
Dewiene
Berichten: 68
Lid geworden op: za jan 03, 2004 13:26
Locatie: Lokeren/Belgium

Hey jo, zelf zoek ik reeds lang naar zo een tent,ik vond tot nu toe alleen iets dergelijk bij tenten Krekels te st niklaas, deze kosten echter nog een pak duurder, alhoewel je bij hen meer keuze hebt mbt kleuren ; reklame opdruk etc, opbergzak met wieltjes (opgelet steeds tegen meerprijs), kijk maar eens op hun site: http://www.tentenkrekels.com
Betreft de kwaliteit van doe het zelf zaken, gebruik jij "merk" gereedschap of één of ander tokiotsjechesllovkoreachineeschromvanadium merk??heb je hier nog geen verschil in gemerkt????
Ik kocht 2 jaar geleden een stel metalen zeer klein opplooibaar stel metalen schragen bij een proffesionele materiaalleverancier, prijs was redelijk duur, drie maand geleden zie ik hetzelfde soort schragen in de Gamma staan, (dan toch al een iets betere doe het zelf winkel) ik dacht bij mezelf ik neem een tweede paar mee, da's handig, en hier kosten ze maar één derde van de prijs, ze waren nochtans al stuk na éénmalig gebruik (zelfde werk waarbij de andere reeds 2 jaar meegaan). Verschil in kwaliteit = veel lichtere staalsoorten 2mm tov 3.5 voor de drager, pootjes veel lichter, scharnieren en bevestigingen allemaal veeeeeel lichter.
Kwaliteit moet altijd betaald worden!!!!!!!!!
IK Ga donderdag de richting van Roeselare uit en heb wat tijd over , ik ga die tentjes ééns van dichterbij bekijken en laat dan wel iets weten of dit prijs/kwaliteit zinvol is.
Indien er nog iemand belangstelling heeft, kunnen we misscien nog wat korting wegens aantallen regelen.
groetjes Dewiene
Husky Rules
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Jo VdB schreef:
No Limit YFZ schreef:, niet vergelijkbaar met wat je soms vindt in doe-het-zelf zaken en supermarkten
Graag een uitleg over de verschillen met een "low-budget" tent ... Degelijk gestaafd, en niet enkel "marketing-zever" :wink:
Niet persoonlijk nemen hé Jo! :lol:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Ik begrijp jullie vragen, moet zeggen, ik heb mij ook al laten vangen aan zo'n 60 € plooitentje... Na twee keer gebruiken lag het paraplu op de grond, alu verwrongen... Ik ken dus wel degelijk het verschil.

Het dus een kopie van wat door de gekende merken verkocht wordt. Alle onderdelen zijn apart leverbaar en er wordt soepel omgesprongen met garantie. Alles is degelijk materiaal.

Ik heb zelf lang op zoek geweest en de volle pot betalen was voor mij ook teveel.

Normaal krijg ik morgen donderdag een eerste exemplaar binnen. Wie wil komen kijken kan en mag dat na telefoontje op 0475/95.17.80

Wat betreft kleuren : niet alles is mogelijk maar met groen, rood en blauw kom je toch al een heel eind.

Zijpanelen worden in pakket verkocht dus geen keuze individueel.

Wat betreft bedrukking : dat moet ik nog uitzoeken maar komt ook wel voor elkaar, ken een aantal mensen in dat wereldje.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Dewiene
Berichten: 68
Lid geworden op: za jan 03, 2004 13:26
Locatie: Lokeren/Belgium

hi, ben deze morgen daar geweest, tenten niet voorradig,vandaag of morgen kwamen er 5 aan; deze kerel heeftme beloofd om foto's te nemen en op de site te plaatsen over de scharnieren, buizen etc, hij beloofde me dat dit zeker geen gamma kwaliteit is van 60€/tent. deze heeft hij trouwens ook na twee keer gebruiken afgedankt wegens verwrongen.
ik wacht nog wat af maar denk eraan om eentje aan te schaffen
mvg Erwin
Husky Rules
Estivie
Berichten: 381
Lid geworden op: di dec 23, 2003 22:48
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

mmm... een kennis van me heeft er ook zo'n kleintje gekocht een tijdje terug & volgens mij kostte die minder.. Woensdag zie ik hem.. 'k zal het dan nog eens vragen waar & hoeveel...
Montesa Cota 315R
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Zoals gezegd, kan goedkoper, in de gamma voor 60 €, houdbaarheidsdatum : 2 keer :lol: :lol: :lol:
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Over een week staat mij de motorcrossweek te wachten,ik heb geen bus,dus zo'n tent lijkt mij wel wat.Ik moet hem wel deze week kunnen kopen.

Kent iemand deze tent,beter als de gamma tent,al iemand die de tent heeft gezien van tente krekels.

http://www.looking4.nl/looking4/looking ... pping.html

Kijk bij fun en vrije tijd.
Laatst gewijzigd door Houten Klaas op ma jul 18, 2005 07:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Ik zag vandaag op de jeugd uitwisselingscross deze tenten bij Harkink HMC Lochem sterk afgeprijsd :!: Als ik het mij nog goed herinner was de prijs nu €295. :) :)

Harkink
Koopsdijk 2-A
7241 RE Lochem
Tel: +31 573-256152
Fax: +31 573-421126
http://www.harkink.net
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik moet morgen toch naar WPM rij ik meteen langs Harkink.

De site van hun ligt plat. :?
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Pedro Tragter zit ook in de tenten,niet zo'n gekke prijs.

http://www.multi-tent.com/
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

Houten Klaas schreef:Pedro Tragter zit ook in de tenten,niet zo'n gekke prijs.

http://www.multi-tent.com/
Idd zeer mooie prijs, als iemand details kan geven van het frame zijn die welkom.
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
oossie
Berichten: 387
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 13:02
Contacteer:

Houten Klaas schreef:Pedro Tragter zit ook in de tenten,niet zo'n gekke prijs.

http://www.multi-tent.com/
Zo Klaas op de prof tour!
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Jij ook hier, welkom. De tent is binnen,ik heb hem via wpm opgehaald in Zutphen bij mx torenstad.De prijs was een ongeveer prijs. :oops: .Komen we wel uit. KTM oranje met witte zijpanelen,zit ik volgende week in iedergeval droog.Kan die bus nog wel ff wachten. :wink:
No Limit YFZ
Berichten: 258
Lid geworden op: di nov 05, 2002 18:12
Locatie: Langemark - West-Vlaanderen - België
Contacteer:

En, wat is de kwaliteit van de multitent ?
Foto's ?
Tevreden ?
No LImit Grizzly : Go Big of Go Home !
Houten Klaas
Berichten: 1655
Lid geworden op: vr okt 29, 2004 22:59
Locatie: Veluwse bossen

Ik ben dik tevreden.http://www.mxtorenstad.nl
erwindob
Berichten: 1299
Lid geworden op: za jul 26, 2003 11:57
Locatie: Holland

Ik heb een mooie "vouw" party tent van de Blokker 3x3 meter. Was 60 euro meen ik vorig jaar + wat dukaten excl. zijwanden.

Doet het prima. Droog wielen wisselen als het regent op 't circuit.

Alleen op te zetten en af te breken.

Rwin
Plaats reactie