negende ronde voor terreinvoertuigen op het ''plateau de chevigny"
libramont chevigny een organisatie van de trail club centre ardenne 061-22354
twee rondes van 85 km door bossen en platteland
start van de rondrit:
parkeerplaats van het centre culturel de libramont, avenue d'houffalize-tegenover hospitaal
eerste rondrit: moto 10h- quads 10h45
tweede ronde: moto 14h- quads 14h30
kosten
30€ voor de ronde en de lunch (2 geroosterde worsten en 2 dranken)
50€ waarborg voor het rugnummer en voor de door de rijders veroorzaakte schade
nodige dokumenten
identitetskaart of paspoort en geldige groene verzekeringskaart
motoren
de moto moet voldoen aan de wegcode en voorzien zijn van de nodige documenten om op de openbare weg te mogen rijden
OPGEPAST!!!het maximum geluid id vastgesteld op 94 decibel
inschrijvingen
gelieve ht formulier in te vullen en terug te zenden voor 18 augustus 2005
ik zal het inschrijf formulier scannen en op verzoek doormailen of faxen
het kan ingestuurd worden per post, per fax en per e mail
21 augustus off road in libramont
Moderator: ghulst
ok dit wordt dus de eerste na de zomerstop
adje schrijf maar in je agenda
adje schrijf maar in je agenda
Inderdaad , ik ga gewoon doorSjokske schreef:Adje kent geen zomerstop
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Ja zelfs in 't Ollands, ik kan 'm je faxen, mail je faxnr. ff naar sliders@xs4all.nl
Ik heb de fax ook ontvangen, nupke.
Nu nog even invullen.
bedankt voor de info.
Nu nog even invullen.
bedankt voor de info.
Nupke, bedankt we hebben de fax ontvangen en verstuurd, we gaan met zeven man ik zie je daar weer.
Groetjes,
Johnny07
Groetjes,
Johnny07
fax ontvangen dank je wel
Ik doe altijd pas vrij laat inschrijven omdat ik danpas weet wie er mee gaan
op zich geen probleem want ik ben nog nooit geweigerd,het inschrijven is volgens mij alleen maar om een idee van de inkoop te hebben
maar we gaan zeker met 5 man en misschie zelfs met meer
Ik doe altijd pas vrij laat inschrijven omdat ik danpas weet wie er mee gaan
op zich geen probleem want ik ben nog nooit geweigerd,het inschrijven is volgens mij alleen maar om een idee van de inkoop te hebben
maar we gaan zeker met 5 man en misschie zelfs met meer
Vandaag voor de eerste keer naar Bilstain geweest, in m'n uppie
Wel leuk voor een keer maar oh, oh wat een keien ik kan geen steen meer zien. Vanzelsprekend (voor mij althans) een paar keer op hellingshoek op m'n muil gegaan maar geen noemenswaardige schade opgelopen. Bij 't downhillen ging 't met een Duitse WR rijder behoorlijk mis maar ach 't is maar een D***ser Hij dacht me ff voorbij te steken en koos dus een andere lijn.......FOUT! geeft ie me g*dverdomme een vuistje, zo van da's jou fout, pleur op man!!! Nog een leuke hillclimb gezien van een Suzuki jeepke, hij moest linksom op hellingshoek...... maar goed dat er een boompie stond want hij kantelde en hing er met 2 voetjes van de vloer tegenaan, hij redde zich wel.....knap! Leuke ervaring Bilstain maar geef mij maar de Ballades in de Ardennen, veeeeeeeeeeeel leuker om te doen. het heeft allemaal geen fuck met Libramont van doen maar ach 't lult.
Wel leuk voor een keer maar oh, oh wat een keien ik kan geen steen meer zien. Vanzelsprekend (voor mij althans) een paar keer op hellingshoek op m'n muil gegaan maar geen noemenswaardige schade opgelopen. Bij 't downhillen ging 't met een Duitse WR rijder behoorlijk mis maar ach 't is maar een D***ser Hij dacht me ff voorbij te steken en koos dus een andere lijn.......FOUT! geeft ie me g*dverdomme een vuistje, zo van da's jou fout, pleur op man!!! Nog een leuke hillclimb gezien van een Suzuki jeepke, hij moest linksom op hellingshoek...... maar goed dat er een boompie stond want hij kantelde en hing er met 2 voetjes van de vloer tegenaan, hij redde zich wel.....knap! Leuke ervaring Bilstain maar geef mij maar de Ballades in de Ardennen, veeeeeeeeeeeel leuker om te doen. het heeft allemaal geen fuck met Libramont van doen maar ach 't lult.
een weekje geleden had die Suzuki minder geluk:
Ik blijf het trouwens heel gaaf vinden, dat Bilstain.
Pas als ik alles met 2 vingers in de neus naar boven en beneden kan rijden is de lol eraf.
en dat duurt nog wel even
Ik blijf het trouwens heel gaaf vinden, dat Bilstain.
Pas als ik alles met 2 vingers in de neus naar boven en beneden kan rijden is de lol eraf.
en dat duurt nog wel even
smurf.
Heb een website voor je gevonden waarbij je rechtstreeks kunt inschrijven : www.tcca.bemech schreef:Ik wil er ook wel heen maar ik heb geen fax, heeft iemand een email adres om op die weg in te schrijven??
Wellicht treffen we elkaar daar!
Ik heb me ook via die website ingeschreven en heb inmiddels ook al een bevestiging terug gehad.mech schreef:Ik wil er ook wel heen maar ik heb geen fax, heeft iemand een email adres om op die weg in te schrijven??
Hier is de bevestiging + de vertaling. www.tcca.be
Votre inscription a bien été enregistrée, nous sommes heureux de vous compter parmi les pilotes de la balade du plateau de Chevigny du 21 août 2005.
En cas d’empêchement, merci de nous prévenir afin de nous permettre d'attribuer votre place à un autre pilote .
Uw inschrijving werd wel degelijk geregistreerd, wij zijn gelukkig om u te tellen onder de piloten van balade van het blad van Chevigny van 21 augustus 2005. In geval van verhindering, bedankt om ons te verwittigen teneinde ons toe te laten om uw plaats toe te kennen aan een andere piloot.