Welke oordoppen gebruiken jullie?
Tijdens de midsummer1000 werd ik er weer even aan herinnerd dat mijn Earmo oordoppen na een tijdje behoorlijk irriteren.
Dit zijn op maat gemaakte pluggen van een harde kunsthars.
Omdat ze hard zijn irriteren ze na een paar uur.
Ook is de afdichting niet altijd goed. Als je een beetje met je kaak op en neer gaat (gaaaaap) dan werkt het ding niet meer.
Ik wil nu nieuwe hebben die vooral comfortabel zijn (ook met een bril op).
Wie heeft er goed ervaringen met welke oordoppen?
Wat zeg je???
WIE HEEFT ER GOEDE ERVARINGEN MET WELKE OORDOPPEN??
Groeten,
Fr@venture
Welke oordoppen
Moderator: ghulst
-
Er komt een tijd
dat iedereen op een Adventure rijdt
dat iedereen op een Adventure rijdt
Ik heb een set Alpine oordoppies.
Die zijn er in harde uitvoering zoals je nu schijnbaar hebt en in "zachte" uitvoerig, soort stopverf met dempertje erin.
Met verwisselbare filtertjes in 3 sterkte's die men gratis voor je wisselt.
Geen problemen om ze 10 uur per dag, meerdere dagen achter elkaar te gebruiken. Ze irriteren ook niet zo snel als die harde uitvoering.
Je gehoorgang schijnt te vervormen in de loop van de tijd, mij werd aangeraden eens per jaar een "lektest" te doen, om te kijken of de oordop de gehoorgang nog wel goed afsloot.
Die zijn er in harde uitvoering zoals je nu schijnbaar hebt en in "zachte" uitvoerig, soort stopverf met dempertje erin.
Met verwisselbare filtertjes in 3 sterkte's die men gratis voor je wisselt.
Geen problemen om ze 10 uur per dag, meerdere dagen achter elkaar te gebruiken. Ze irriteren ook niet zo snel als die harde uitvoering.
Je gehoorgang schijnt te vervormen in de loop van de tijd, mij werd aangeraden eens per jaar een "lektest" te doen, om te kijken of de oordop de gehoorgang nog wel goed afsloot.
-
- Site Admin
- Contacteer:
Ik gebruik altijd deze;

Dit zijn de betere universele oorpluggen. Zacht rubber met een makkelijk te vervormen staafje erbinnen in, zodat je ze makkelijk in je oor kunt duwen.
Geen iritaties na een lange dag.(Ook niet over de prijs)
Een setje kost nog geen € 2,--
http://hearing-protection.4ursafety.com/index.html

Dit zijn de betere universele oorpluggen. Zacht rubber met een makkelijk te vervormen staafje erbinnen in, zodat je ze makkelijk in je oor kunt duwen.
Geen iritaties na een lange dag.(Ook niet over de prijs)
Een setje kost nog geen € 2,--
http://hearing-protection.4ursafety.com/index.html
Freek
Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Noppenforum brengt je op het slechte pad.