Wie heeft er nog een paar spiegels liggen die op een KTM 640 passen ?
Spiegels van een SXC passen er ook op.
KTM-spiegels
Moderator: ghulst
niet de goedkoopste oplossing, maar wel fijn:
Bij Sommer verkopen ze mooie klapspiegels. (blz87 2005 catalogus)
Ik heb ze op de lc8, ze zijn tot 200km/h stabiel, trillen nauwelijks meer dat de originele lepels, en
je kan ze inklappen!
Als je er echt hard (met snelheid) op valt dan breekt de klapverbinding, vervelend maar beter dan dat je handel/rempot armatuur afbreekt.
grts
Bij Sommer verkopen ze mooie klapspiegels. (blz87 2005 catalogus)
Ik heb ze op de lc8, ze zijn tot 200km/h stabiel, trillen nauwelijks meer dat de originele lepels, en
je kan ze inklappen!
Als je er echt hard (met snelheid) op valt dan breekt de klapverbinding, vervelend maar beter dan dat je handel/rempot armatuur afbreekt.
grts
nope, het heeft een soort knikstandjes (in plastik), klemt genoeg, maar is nog steeds te verstellen: Klapt dus ook naar binnen als je er op valt (dus bijv als je gewoon effe je motor laat duvelen).Freek schreef: Ben je gereedschap nodig om ze in te klappen
Deze versie heeft een klein imbusboutje op het knikpunt, daarmee kan je ze vaster of lichter stellen. Ik ben er erg tevreden mee, heb er inmidels al wel een afgebroken (en plastikknikje kan je niet los kopen); maarja, was het niet gebeurd, dan was waarschijnlijk mijn rempot afgebroken, dus rouwig ben ik er niet om).