18 september 2005 allroadrit

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

18 september een allroadrit van 225 km rondom odiliapeel.

Niveau: beginnend / gemiddeld
Roadbook: ja
Kosten: 10 euro
Dr big only: nee

Nog geen roadbookhouder ?
http://www.xs4all.nl/~oene/motorrijden/ ... lastic.htm

http://www.xs4all.nl/~oene/motorrijden/ ... minium.htm

Graag ontvangen we een aanmeldingsmailtje ( e-mail knop hieronder ) als je wilt deelnemen, dan plaatsen we je naam op de lijst.

Groeten,
LEO
Laatst gewijzigd door Leo op za sep 24, 2005 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Noppy
Berichten: 2958
Lid geworden op: vr feb 13, 2004 23:49
Locatie: Midden-Nederland

Ik wil graag mee!

DR-Zuper

Noppy
:toost:
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Noppy schreef:Ik wil graag mee!
Graag ontvangen we een aanmeldingsmailtje ( e-mail knop hieronder ) als je wilt deelnemen, dan plaatsen we je naam op de lijst.

LEO
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Even een update;

Het aantal inschrijvingen is vanavond op 50 gekomen dus het wordt gezellie druk bij de start.

Het aantal BIG inschrijvingen staat helaas nog op 2 :cry:

LEO
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

...
Laatst gewijzigd door PD-OSCAR op di okt 04, 2005 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
GO ! ! ! ! ! ! !
PD-O S C A R
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

waar blijven de BIG aanmeldingen ??
of zijn Oscar , Marc en ik de enigen :cry:
Laatst gewijzigd door BIG88 op zo sep 04, 2005 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
have BIG fun

D.F.M.T.
mech
Berichten: 429
Lid geworden op: za jan 08, 2005 17:30
Locatie: Brabant

Vandaag een hoop man gezien die die rit aan het rijden waren, wij waren in de zelfde hoek aan het rijden. Wist niet dat er iets was, was redelijk druk volgens mij.
Big blue
Berichten: 2
Lid geworden op: za mar 12, 2005 22:06
Locatie: Werchter (België)

Eerst en vooral een spoedig herstel aan de gekwetsten. Kan iemand eens laten weten hoe het ermee is?

Leo en zijn ploeg, proficiat voor een prachtig roadbook!

Juist thuis gekomen in Werchter (B) (2 uur auto). Ik heb vandaag de rit gereden met Marc, Oscar en Igor. 4 blauwe bigs (OK, 1 zwart overschilderd).
Marc heeft na de middag afgehaakt wegens enkele pijnlijke valpartijen.
Met zijn drieen hebben we besloten van de hele rit uit te rijden. Aangekomen bij "De buurman" om 19u45.
Niemand ???
Geen ontvangstkomitee, zelfs geen enkele motor(rijder).
Zijn we de eersten? Kan niet.
Zijn we de laatsten? Kan ook niet want we zijn wel 20 motoren voorbij gereden.
Heeft (bijna) iedereen dan voortijdig afgehaakt?
In alle geval onze drie bigs hebben de hele rit van bijna 300 km uitgereden.
En wat een rit!
Prachtig weer geboekt (wat kost dat zoal Leo??)
Prachtige decors. We zijn een onwaarschijnlijk aantal keren knappe meiden voorbij gereden in de meest onwaarschijnlijk afgelegen landwegen. (wat kost dat Leo ?)
Mij zijn vele momenten bijgebleven.
Het lange stuk naast de sporen. Zo tof dat op de duur niemand meer wist hoeveel asfaltkruisingen we reeds voorbij waren (zijn we hoefje al voorbij?)
De prachtige landwegen die we met de bigs tegen soms zeer hoge snelheden namen. Zelf heb ik in een flits eens 120 zien staan op de teller op zo'n moment.
Zelf vind ik nog steeds het losse zand ondoenbaar met een big....
alhoewel als je de gashendel opendraait wordt hij stabieler.
En van zeer glibberige modder hou ik ook niet. Het parcours lag er vandaag dan ook ideaal bij. Niet te nat, niet te droog.

Bedankt Leo en Maarten

En nog van dat aub.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

De eerste onfortuinlijke klapte na 8 km in de route op het natte gras onderuit en parkeerde zijn brommert op een boom en liep daar een gebroken onderarm op. Persoon afgevoerd naar Veghel ZH en daar besloot de arts dat er plaatjes in de onderam moesten en dat is als het goed is nu al gebeurd in zijn eigen woonplaats.

Wij kregen zelf de klap op 100km in de route te verwerken. Big88 maakte met motor een salto mortale (bijna fatale) waarbij hij de Big bovenop zich kreeg en dat werd reisje Venlo ZH in de ziekenwagen.

Gebroken middenhandsbeentje ( onderarm kompleet int gips ) en een paar gekneusde ribben.

Hij is door ons thuisgebracht met de overblijfselen van de Big. Beiden hebben enige tijd nodig om hiervan te herstellen.

LEO
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Big blue schreef:....Aangekomen bij "De buurman" om 19u45.
Niemand ???...
Op dat moment draaiden wij de A50 op richting Randstad in een busje met 2 Bigproblems dus wij hebben een alibi :wink:

Tot de volgende rit.

LEO
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

omdat ik in mijn PBtjes las dat men wilde weten hoe het met mij gaat en wat er gebeurde

wel
ik ging een gat in zag het wat te laat lekker zonnetje gat in de schaduw getint viziertje
ik ging er voorover af en kwam een metertje of tien verder neer, en volgens leo (want die reed achter mij) maakte de big een complete salto lande op zijn voorwiel stuiterde door en lande toen boven op me
ik heb hem van me afgeduwd en er even over gedaan om weer een beetje bij te komen want 200 kg komt hard aan
vervolgens geweldig geholpen door andere rijders en afgevoerd met een ambulance vanwege de pijn in de borstkas
in het ziekenhuis op de foto gezet en alleen een gebroken middenhands beentje en eentje twijfelachtig maar niet goed te zien en paar zwaar gekneusde ribben en een brief getekend dat ik tegen het medisch advies in niet opgenomen wilde worden ter observatie
ik had ook niet de indruk dat ze het zelf echt nodig vonden maar dat het zo hoorde na een flinke klapper
toen door maarten en leo naar huis gebracht compleet met big
150km heen en weer ik ben ze daar erg dankbaar voor want ik voelde me toch niet helemaal lekker
op het moment ben ik zo her en der blauw zelfs mijn linkerbeen,linkerhand,rechterheup enz.daar had ik ter plekke nog niks van gemerkt maar als je genoeg pijn hebt ontgaat je dus het een en ander
ik moet van de week nog even langs het ziekenhuis hier om te kijken of alles een beetje op zijn plek is gebleven
maar in principe komt het allemaal goed en kan ik over een X aantal weken proberen de big weer recht en compleet te krijgen
have BIG fun

D.F.M.T.
Plaats reactie