26 juni berismenil

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

adde

dus van motor rijden krijg je wel een strak figuur dan :shock:
Sjokske

Weet iemand toevallig of inschrijven ter plaatse op zondag nog mogelijk is ?
Khad eigenlijk een feestje, maar dochterlief heeft me gematst door de waterpokken te krijgen (pokkenjong) waardoor moeders voor het feestje moest afmelden en zich opoffert als oppas (je kunt een ziek kind toch niet niet uit laten logeren !!!).
En één oppas is genoeg, ze gunt het me dat ik weer eens een rondje ga brommeren :P :lol:
Maar om alleen als toeschouwer te komen.........................nè !
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
adde

normaal gesproken moet dit wel gaan
alleen als er te veel inschrijvingen zijn word je geweigerd
zou in ieder geval zorgen dat ik op tijd was
Sjokske

Zetten we Adje voor in de Help-functie (die moet 's morgens toch altijd vroeg uit bed om een potje te ...............kleien) :lol:
nupke

Sjokske, gewoon zeggen dat je al 3 weken geleden gebeld hebt in gebrekkig Frans en hieruit begrepen had dat je welkom was........ weten hun veel
nupke

TTT schreef:sjonge, toch ook wel zin om mee te gaan.
Maar helaas, gisteren 500cc vloeistof (da's een hele flinke pint bier) uit een zwelling op mijn heup laten zuigen, als gevolg van ongepland afstappen tijdens de transardenaisse. Net liposuctie :D
Ben wel nog een beetje beurs.

Dus let op: ardeense klei kan erg hard zijn.
Om de één of andere reden heb ik 't idee (ook gezien reacties van jou in andere topics) dat jij gruwlijk geilt op pijn.......... :o (mondje niet erotisch oppakken)
TTT

nupke schreef:
TTT schreef:sjonge, toch ook wel zin om mee te gaan.
Maar helaas, gisteren 500cc vloeistof (da's een hele flinke pint bier) uit een zwelling op mijn heup laten zuigen, als gevolg van ongepland afstappen tijdens de transardenaisse. Net liposuctie :D
Ben wel nog een beetje beurs.

Dus let op: ardeense klei kan erg hard zijn.
Om de één of andere reden heb ik 't idee (ook gezien reacties van jou in andere topics) dat jij gruwlijk geilt op pijn.......... :o (mondje niet erotisch oppakken)
Was dat maar waar.
Maar ik val wel wat vaak ja :cry:
En met die KTM rij je harder dus val je... jawel, harder

Er is mij verteld dat naarmate ik meer ervaring krijg ik minder vaak zal vallen. Daar put ik dan maar troost uit.

Verder heb ik de ongelofelijke mazzel dat tot dusver niks gebroken of afgescheurd is. Als ik dat zo hoor en lees ben je dan wel ff langer uit de roulatie.
smurf.
nupke

Noppers die morgen allemaal mee gaan, wellicht zien we elkaar morgen, ben omstreeks 7.30 uur in Berismenil.
en, keep the rubber in the blubber!!, fijne rit allemaal.
Sjokske

Kzalerzijn, één van onze aangemelde clubleden heeft nog een te auwe schouder.
Morgen heet ik dus FF anders :shock:
Te herkennen aan blauwe brommert u allen bekend :?: (in de buurt rijdend van oranje rooie stierjankert en zwarte brommert met VOR-stickers erop) :roll:
En misschien Adje ook in de directe omgeving :?:
Sjokske

Zonde van het vervallen van de twee stukken bij Manhay en Houffalize (met dank maar niet heus aan de betreffende gemeentes), waardoor de lengte gereduceerd werd van ca. 100 naar 67 km.
Bewegwijzering uit de kunst, paar leuke stukkies zoals klimmetje net na het bruggetje over de Ourthe, wortelpaadjes en rivierbeddinkie met zwerfkeien.
Maar......................en daar komt ie, procentsgewijs teveel verharde lange stukken. Opkomst was niet van de vette, ben dus benieuwd of de locale voetbalvereniging volgend jaar voor een herhaling gaat zorgen.
En ik wil best een Euro meer betalen voor een sproeisysteem langs de route :lol:
Hoef ik tenminste niet meer met de bikhamer door m'n neusgaten......................
adde

waren wel enkele mensen die protesteerden op eigen manier
van pijlen en linten weghalen tot aan touwen spannen en boomstronken op parcours gooien

verder al met al toch wel een leuke rit, en een leuk dagje uit
henk-v
Contacteer:

gewoon lekker gereden perfect bewegwijzerd in het begin veel asfalt maar als je kijkt hoeveel moeite ze gedaan hebben :lol: als het aan mij ligt tot volgend jaar
bovendien een mega forum opkomst zelfs adje nog gesproken :twisted:
adje

henk-v schreef:gewoon lekker gereden perfect bewegwijzerd in het begin veel asfalt maar als je kijkt hoeveel moeite ze gedaan hebben :lol: als het aan mij ligt tot volgend jaar
bovendien een mega forum opkomst zelfs adje nog gesproken :twisted:
Het was inderdaad wel een leuke rit zonder echt moeilijke passage's erin.

Ik vond het leuk je een keer gesproken te hebben Henk.
Hoe was het derde rondje nog verlopen ? Heb je nog genoeg stof kunnen happen :lol:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
nupke

Ik vond het ook een best ritje, vooral die leuke steile klim, smal, stenen, kronkelig, heerlijk!, 2 rondes gereden en het weer was van de perfecte; droog en niet te warm. op naar de volgende!
Sjokske

En hierbij de gereden route :

Afbeelding

Linksonder stukkie ploegmaat X moeten achterhalen (hij is nogal tegendraads, staat er een pijl rechts gaat hij natuurlijk................)
nupke

ff voor een leek; dit is de uitdraai van de door ons gereden route waarbij je de gps (garmin? type?) de route hebt laten opslaan?
Sjokske

Yep !
Ben zelf ook pas net aan het vogelen met dat ding. Dit was mijn ontmaagding qua GPS-gebruik.
Kep sinds kort een Garmin GPSMAP 60 en vindt het wel aardig om te zien waar ik zoal geweest ben.
Zelf een hufterproof aluminium houder gemaakt. GPS zit tijdens het rijden ook nog in een neopreen hoesje. Moet alleen nog wel een nieuw Makrolon afdekraampje maken (liever eigenlijk nog Lexan).
Het huidige afdekraam kon niet zo goed tegen de Loctite op de schroefjes (cracks t.p.v. schroefies :evil: :evil: :( :idea: )

Afbeelding

Afbeelding
henk-v
Contacteer:

jazeker adje ook het 3e rondje was lekker om te rijden , na 30 km even gestopt en het duurde 7 min voor er iemand langs kwam dus gewoon lekker rustig je eigen tempo rijden
We blijven altijd zo ver uit elkaar dat je net niet in elkaars stof rijdt , alleen moet de rit dit wel mogelijk maken , als ik hoorde over 1200 man in libin dan is dat niet mogelijk en is je gemiddelde maar 20km per uur terwijl je nu aan de 45 zit
Sjokske ben je niet bang dat als je een duik op je stuur neemt dat je je eigen zwaar beschadigd :?: wat is het gemiddelde volgens je gps :?:
Sjokske

henk-v schreef: Sjokske ben je niet bang dat als je een duik op je stuur neemt dat je je eigen zwaar beschadigd :?: wat is het gemiddelde volgens je gps :?:
Ik kan wel wat hebben, ook met mijn ex-schoonmoeder had ik wel eens een aanvaring en ik leef nog steeds, dus :wink:
Totale tijd bewogen volgens mijnheer Garmin : 1 uur 23 min.
Totaal gereden afstand inclusief ommetje t.b.v. reddingsactie ploegmaat op oranje rode-stierjankert : 68,2 km.
Gemiddelde snelheid (of traagheid, maar dat is natuurkundig toch een ander begrip geloof ik) : 49,1 km/h.
En zelfs de tijd nu geeft dat kreng aan : 22.24 uur :lol:
nupke

Ziet er strak uit Sjokske!!
Zou zelf ook een gps op de fiets willen ben alleen bang dat ie bij een valpartij de geest geeft. Heb verhalen gehoord dat sommige al aan hun 3e, 4e gps aanschaf zijn ivm sneuvelen na valpartij, daar vindt ik die speeltjes toch echt te duur voor.
TTT

nupke schreef:Ziet er strak uit Sjokske!!
Zou zelf ook een gps op de fiets willen ben alleen bang dat ie bij een valpartij de geest geeft. Heb verhalen gehoord dat sommige al aan hun 3e, 4e gps aanschaf zijn ivm sneuvelen na valpartij, daar vindt ik die speeltjes toch echt te duur voor.
Dat valt reuze mee. Ik heb een Magellan Meridian en een Quest. Beide hebben al een paar mooie valpartijen meegemaakt maar niks aan de hand.
Ze zitten bij mij op zo'n ram mount pootje met 2 ballen. Bij een valpartij kan dat meebewegen.
smurf.
Noppy

Hoi Nupke,

Mocht je naar mijn gevalletjes verwijzen: ik heb nog geen enkele GPS van Garmin gesloopt tijdens een val.

Ze houden er gewoon zelf mee op door trillingen :!:

Het voordeel van de Quest is dat je ze 'buiten de fallinie' kunt monteren, zodat je er niet met je borst vol in knalt.

Ik persoonlijk heb al eens een rib gebroken op een roadbook!

Je GPS-houder ziet er wel heel degelijk uit; je hebt een Garmin voor 't leven.

Noppy
:toost:
nupke

Noppy dat had je snel in de peiling, dat ik jou in m'n achterhoofd had!
Plaats reactie