de rmz 450 enduro is nu leverbaar bi joverveld parts in halle
zag net de advertentie staan op marktplaats
hier moet meer info te vinden : http://www.overveldparts.nl
al leverbaar
Moderator: ghulst
Zojuist ook de Marktplaats-versie gezien, op de eigen site van van Overveld echter geen info (merkwaardig ???)Sjokske schreef:Echnie
Ben benieuwd naar de prijs, zal inclusief keuringskosten en BPM wel een aardig eindje richting de € 10.000,= komen, tenzij je dadelijk een overjarige 2005ér om laat bouwen.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Wie heeft er nu een RMZ450 nodig als er al een DR400z is??
. Ik bedoel; sneller, lichter, betrouwbaarder en degelijker dan een DR400Z lijkt me sterk.

www.redski-offroad.nl
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
300 exc 2011
300 exc 2008 Gone
300 exc 2006 Gone
300 exc 2004 Gone (stolen)
250 exc 1999 Gone (sx based)
Sneller en lichter. Lichter is meestal sneller. Lichter dan een DRZ van 109kg (de kicker) is zeer zeker goed mogelijk.
Betrouwbaarder, degelijker? Ik denk 't niet
Er zijn DRZ's bekend met meer dan 120.000km op de teller (de teller gaat overigens maar tot 100.000km) zonder revisering. Dat zal met laten we zeggen, een Husaberg, niet snel te evenaren zijn.
Maar qua karakter is dat natuurlijk ook een totaal ander beestje!
Noppy
Betrouwbaarder, degelijker? Ik denk 't niet

Er zijn DRZ's bekend met meer dan 120.000km op de teller (de teller gaat overigens maar tot 100.000km) zonder revisering. Dat zal met laten we zeggen, een Husaberg, niet snel te evenaren zijn.
Maar qua karakter is dat natuurlijk ook een totaal ander beestje!
Noppy

Zal wel hetzelfde idee zijn als een HM Honda CRF, crosser die is aangepast voor enduro. Zal idd rond de 10.000 uitkomen, daar zit een nieuwe crf ook ongeveer op.
Ik denk wel dat een 4-bak een belemering gaat zijn om genoeg top te halen en toch nog een bruikbare 1ste versnelling te hebben voor kruipwerk
Ik denk wel dat een 4-bak een belemering gaat zijn om genoeg top te halen en toch nog een bruikbare 1ste versnelling te hebben voor kruipwerk
€ 9.000,= ex BPM (met buitenlands kenteken).
Knap aan de prijs dus
En dus met BPM vet over de € 10 k
Vierbak lijkt me inderdaad niet zo jofel
Knap aan de prijs dus

En dus met BPM vet over de € 10 k
Vierbak lijkt me inderdaad niet zo jofel

Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!