26 juni berismenil
Moderator: ghulst
Wij gaan ook met 6 man van de "taludrijders".
We zijn ingeschreven door Jo VdB die tenminste uit kon leggen met wie en met hoevelen we zouden komen , omdat geen van ons een woord Frans kan "klappen"
We zijn ingeschreven door Jo VdB die tenminste uit kon leggen met wie en met hoevelen we zouden komen , omdat geen van ons een woord Frans kan "klappen"
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )
http://www.rekluse.com/
Fuckerdefuck (= plopperdeplop voor volwassenen), heb ik weer een feestje, anders waren het er 7.adje schreef:Wij gaan ook met 6 man van de "taludrijders".
Toch moeders eens zien te kietelen of ze die zaterdagavond toevallig geen vrijgezel wil zijn
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
ingeschreven bij zijn vrouw en die spreekt engels
we komen met 4 man de rest gaat naar assen
we komen met 4 man de rest gaat naar assen
Er zal vast wel niet zo'n hoogte zijn dan bij jullie Eric , dus het zal allemaal wel meevallen.Erik V schreef:Ik zal er ook zijn met 4 leden van No Problem. Adje, niet vergeten je hoogtevrees (of is het naar beneden-vrees ?) thuis te laten
Rekluse Z-Start "don't get left behind"
de vrouw van pierre spreekt hetzelfde bloemkolenengels als ik
heb alleen mijn eigen naam en tel nr gegeven want als ik ze alle 4 had moeten spellen was ik de rest van de avond bezig geweest
heb alleen mijn eigen naam en tel nr gegeven want als ik ze alle 4 had moeten spellen was ik de rest van de avond bezig geweest
stelde niet veel voor dat inschrijven, heb ook gelijk maar gevraagd hoe
het zit met tanken onderweg
je kunt benzine afgeven bij de start net zoals in manhay, deze word dan ergens tijdens de rit neergezet
(toch gemakelijk zo'n frans sprekende nicht)
het zit met tanken onderweg
je kunt benzine afgeven bij de start net zoals in manhay, deze word dan ergens tijdens de rit neergezet
(toch gemakelijk zo'n frans sprekende nicht)
Ben zaterdag nogal druk met wat sloopwerkzaamheden aan m'n huis (schoorsteen eraf, muurtje weg) ga 't liefst zondag rijden. bedankt voor de Camelbagtip, ik zal morgen eens ff gaan kijken.
Vanavond off-road geweest, rijdt ik langs een maisplak af ligt daar (en dat zag ik natuurlijk niet) een smal, maar lang (ong. 4 meter) stuk kippengaas met daarin prikkeldraad geweven. ik denk da'k 't niet hoef te vertellen maar toch................. heel die klerezooi klemvast om m'n achteras / tandwiel / ketting / remklauw...
Ben een uur bezig geweest om die zooi eraf te krijgen, schoonpa nog ff een ijzertang gebracht......... Achteraf valt 't allemaal wel mee geen noemenswaardige schade, maar wel een uur quality time naar de g*dverdomme.
Vanavond off-road geweest, rijdt ik langs een maisplak af ligt daar (en dat zag ik natuurlijk niet) een smal, maar lang (ong. 4 meter) stuk kippengaas met daarin prikkeldraad geweven. ik denk da'k 't niet hoef te vertellen maar toch................. heel die klerezooi klemvast om m'n achteras / tandwiel / ketting / remklauw...
Ben een uur bezig geweest om die zooi eraf te krijgen, schoonpa nog ff een ijzertang gebracht......... Achteraf valt 't allemaal wel mee geen noemenswaardige schade, maar wel een uur quality time naar de g*dverdomme.
Oei Adde, dat klinkt wel goed!!
Kunnen we dat niet voor de volgende ronde afspreken? kan ik de zaterdagavond vrij houden.
Heb trouwens een 2 liter Camelbag gekocht bij dat adresje van jou, je kunt morgen het tipgeld bij hun ophalen
Kunnen we dat niet voor de volgende ronde afspreken? kan ik de zaterdagavond vrij houden.
Heb trouwens een 2 liter Camelbag gekocht bij dat adresje van jou, je kunt morgen het tipgeld bij hun ophalen
adde schreef:scheelt wel een paar uur slapen , mij maakt het eigenlijk niet zo heel veel uit
moet alleen ook wel rekening houden met andere twee
heb trouwens ons vieren op mijn naam ingeschreven
Adde, wanneer jij liever zaterdagavond naar Berismenil rijdt dan moet je dat doen, treffen we elkaar daar wel! Geef maar ff een tijd aan dat we elkaar treffen (bij de Mac in Nederweert of in Berismenil).
We kenne elkaar natuurlijk ook ff belle.
sjonge, toch ook wel zin om mee te gaan.
Maar helaas, gisteren 500cc vloeistof (da's een hele flinke pint bier) uit een zwelling op mijn heup laten zuigen, als gevolg van ongepland afstappen tijdens de transardenaisse. Net liposuctie
Ben wel nog een beetje beurs.
Dus let op: ardeense klei kan erg hard zijn.
Maar helaas, gisteren 500cc vloeistof (da's een hele flinke pint bier) uit een zwelling op mijn heup laten zuigen, als gevolg van ongepland afstappen tijdens de transardenaisse. Net liposuctie
Ben wel nog een beetje beurs.
Dus let op: ardeense klei kan erg hard zijn.
smurf.