dakar op rtl5

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

straks om 13.00 uur voorbeschouwing van de Dakar op RTL 5

Overigens zal RTL5 dagelijks de Dakar uitzenden
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Hein van Buuren
Berichten: 460
Lid geworden op: zo sep 22, 2002 06:23
Locatie: Tussen de olde wieven !

Door de week elke dag van 18:00 tot 18:30 uur.
In het weekend van 19:00 tot 19:30 uur.
Komen wij noppenrijders riant aan ons trekken.
Machtig mooi om te zien.
De ultieme droom voor elke noppenrijder lijkt mij.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

waar was het NL deel opgenomen ? Mooi terrein.
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

Hoogstwaarschijnlijk is het opgenomen op de heide van oorschot en omgeving , alle geintervieuwden komen uit brabant
Freek jij als ktm man zou volgend jaar eigenlijk de eddy lemmens ktm dag off road rit moeten gaan rijden je komt dan op dezelfde plaatsen terecht als nu op tv waren
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Is het westelijk havengebied!! Mooi hè, ja ja dat dat nog kan in de randstad :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Ad Ketelaars
Berichten: 439
Lid geworden op: di nov 19, 2002 10:48
Contacteer:

Ik heb al verschillende voorbeschouwingen gezien. Het ene deel is opgenomen op de Oirschotse hei vlakbij de legerplaats. Het andere deel ter hoogte van "de Roestelberg" in de Drunense Duinen. Ga daar niet zelf pionieren. Hoogstwaarschijnlijk komt het dan niet helemaal goed.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Nee nee nee Ad, het is het westelijk havengebied te Amterdam.
Ik herkende het meteen :lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

't is mooi dat RTL5 het uitzend. Zien we onze landgenoten nog eens.

Maar ze lopen wel mooi een dag achter.

Moet ik me toch weer door Eurosport worstelen. :?
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Freek schreef:'t is mooi dat RTL5 het uitzend. Zien we onze landgenoten nog eens.

Maar ze lopen wel mooi een dag achter.

Moet ik me toch weer door Eurosport worstelen. :?
heb het gezien..... kijk vanavond wel weer :D
Jeroen

Heb RTL5 ook bekeken. 1 Januari zou het er om 19.00 of 19.30 op komen. Wat zien we, darten/voetbal. Goed dan vandaag maar, je ziet een paar auto's, motoren en vrachtwagens stilstaan en de uitslag. Nog maar weinig actie te zien! Hoop dat het camera werk nog wel verbeterd.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Jeroen schreef:Heb RTL5 ook bekeken. 1 Januari zou het er om 19.00 of 19.30 op komen. Wat zien we, darten/voetbal. Goed dan vandaag maar, je ziet een paar auto's, motoren en vrachtwagens stilstaan en de uitslag. Nog maar weinig actie te zien! Hoop dat het camera werk nog wel verbeterd.
idd k heb zelf het idee dat rtl5 de beelde van eurosport koopt ofzo (denk/hoop dat eurosport de betere heeft)
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Vanavond 2230 eurosport??? kijken en genieten.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Erik Verhoef 2e vandaag en de Rooi op 1 en 2
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

Freek schreef:Erik Verhoef 2e vandaag en de Rooi op 1 en 2
2e mmmm das netjes.

ze hebben gister trouwens nix uitgezonden van de motoren ofwel?
Huertecilla
Berichten: 127
Lid geworden op: za nov 23, 2002 17:53
Locatie: Villanueva del Trabuco
Contacteer:

''..netjes..'?????? Dat is kranzinnig goed in zo'n proloog waar alle mindere goden zich in de kijker willen rijden en de oppers geen plaatsen willen verliezen.

Wij worden hier weer eens verschrikkelijk verwend: TVE zent op 2 elke avond een reportage van de dagetappe en heeft elke avond satelliettijd gereserveerd voor een líve (!!!) interview met de verzamelde spaanse deelnemers. In totaal netto 25 minuten over de rally. De resultaten van favorieten zoals Nani Roma horen we in de loop van de dag al op het journaal :-)
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ja ja, we weten het nu wel, huertecilla. :wink: We zijn in het verkeerde land te wereld gebracht. :lol:
En dan toch nog motorrijden, that's real cool 8) Ondanks al die tegenwerking :cry:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Huertecilla
Berichten: 127
Lid geworden op: za nov 23, 2002 17:53
Locatie: Villanueva del Trabuco
Contacteer:

Ja, twas afzien, drie MZ's-met zijspan versleten op ww-verkeer. Met tegenwind slipstreamen achter vrachtwagens; wel opletten, want té dicht erachter liep het vast....
Als ik met zuid-westerstorm vanuit r. Utrecht naar Delft moest droomde ik haast van de fly-over op het Prins Claus-plein. Als een krant in de wind en terugschakelen om vólgas met 60-70 omhoog te dwarrelen.
Of van het doorrijverbod dat ik in Soesterberg kreeg op mijn Guzzi omdat de Hermandad het te gevaarlijk vond in de sneeuwjachten...
Of zoals van die spijker in het handvatrubber van mijn oude Norton des winters om te zien hoeveel gas ik gaf onderweg naar het Zuiden van Duistland na een 'warm' weekeinde bij mijn vriendin.
Of zoals van dat stukje Noord-West Veluwe met twee flitspalen tussen twee verkeersdrempels op 500 meter van elkaar...
Of zoals van niet reagerende stoplichtlussen en wél reagerende doorrijflitsers...
Of zoals die bekeuring voor het op het achterwiel rijden over het voetpad aan de verkeerde zijde van de rijweg langs een rij stilstaand verkeer met een snelheid van 'meer dan 80 kilometer per uur' in een 30 km zône...
Ja, die goede oude tijd ;-)

Dur wordt overigens een koudefront verwacht hier én neerslag, kortom sneeuw vanaf 700 meter. Nu wonen wij op bijna 800 en de berg in onze 'achtertuin' is 1500... YES!!!! Mijn Husabergje dus snel in gereedheid gebracht. Er wordt niet gestrooid dus da's geen zorg en ik gá proberen zo hoog mogelijk te komen :-) :-)
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

En dan het andere gezeik wat je hier in nl treft.
Want ze weten het heir wel heel erg te verzieken met hun regels en wetten. :cry:
maar wie weet mag ik ook gaan genieten van de mogelijkheid en de regering uit te lachen :twisted:
doe wat je niet laten kunt
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Kunnen we Huertecilla van dit forum duwen :lol: :wink: :wink:
Ik word er helemaal depri van :D :D :D
Luister Huerty, vanaf nu alleen nog verhalen die ons niet laten smachten naar dat sinaasappelen land. Ik bedoel maar, we kunnen veel verdragen maar... het houdt een keer op!!!!

Bovenstaande moest ik schrijven van iemand anders. :wink:

Dankzij jouw verhalen krijg ik persoonlijk weer zin in onze zomer. Lekker 20 graden plus, en dan lekker een beetje offroaden ergens in nowhere.
Misschien ga ik wel weer even een lang weekend vogezen doen.

Laat maar komen die verhalen H., enne ski ze.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Huertecilla
Berichten: 127
Lid geworden op: za nov 23, 2002 17:53
Locatie: Villanueva del Trabuco
Contacteer:

¡Vale Husky!

Wordt hier trouwens een beetje penibel. Niet voor ons, want we hebben héél dikke muren én verwarming en bovedien is het koudefront noch de sneeuw hier aangekomen, maar in de bergen vlakbij ligt zóveel sneeuw dat er op het moment drie locals zoek zijn.....
Naar onze, Nederlandse, begrippen is het nog gewoon zacht weer, maar hier in het zuiden is buiten de Sierra Nevada niemand op meer dan wat snotsneeuw ingesteld.
Mócht het inderdaad zo koud worden als verwacht wordt, dán gaat eventuele sneeuw wel lastig worden. Door de regen van de afgelopen weken is de grond voledig doorweekt. Erg goed voor het land, maar met vorst wordt het een ijsklomp, waar sneeuw én lang op blijft liggen én dooiwater niet in weg kan én een spekglad oppervlak oplevert. Nu hebben we 4x4 voor de boodschappen, maar voor de zekerheid vanmorgen wat extra ingeslagen, zodat we er niet uit hóeven. Alleen met de Husaberg voor de lol :-)
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

eindstand Verhoef 18, Vercoelen 38
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Rudy
Berichten: 2183
Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
Locatie: In de buurt van Arnhem
Contacteer:

huskie schreef:Kunnen we Huertecilla van dit forum duwen :lol: :wink: :wink:
Ik word er helemaal depri van :D :D :D
Luister Huerty, vanaf nu alleen nog verhalen die ons niet laten smachten naar dat sinaasappelen land. Ik bedoel maar, we kunnen veel verdragen maar... het houdt een keer op!!!!

Bovenstaande moest ik schrijven van iemand anders. :wink:

Dankzij jouw verhalen krijg ik persoonlijk weer zin in onze zomer. Lekker 20 graden plus, en dan lekker een beetje offroaden ergens in nowhere.
Misschien ga ik wel weer even een lang weekend vogezen doen.

Laat maar komen die verhalen H., enne ski ze.
mm een ban op ip adres :slaan:
Huertecilla
Berichten: 127
Lid geworden op: za nov 23, 2002 17:53
Locatie: Villanueva del Trabuco
Contacteer:

Trek in rijden zonder problemen of complexen? Nee, het is hier níet altijd zonnig, maar wel heel vaak.

Voor 150 – 200 Euro vlieg je retour op Málaga. Meer info op bijvoorbeeld www.tickettracker.nl
Voor huren in Málaga kun je terecht bij www.lanzat.com en www.turache.es en verder bij Rent-a-Bike 952472551.
In principe kun je hier met elke all-/off-road uit de voeten, dus van Aprilia Pegaso en KTM LC4 tot GasGas EC250 of zelfs GG Pampera 250. Meestal is een off-road, en zeker tot 250 cc., een stúk goedkoper. Bij een enduro als een GG250 en off-road XR250/400 hoef je je over valschade echt geen zorgen te maken, want op een kras of scheef lampje kijken ze niet en veel meer krijg je op zo'n ding niet voor elkaar zonder zelf je nek te breken en dán is de schade ook geen punt meer ;-)
Aan zo'n XR250/400 heb je ook wat pep betreft meer dan voldoende en dikker is hoewel meer komfie verder eerder een na- dan een voordeel.

Als je niet kampeert heb je ook nauwelijks bagage nodig! Aan een rugzak heb je dan al genoeg. De motorkleding/-laarzen doe je gewoon in het vliegtuig aan en de helm neem je volgepropt als handbagage mee.

Goedkope adresjes voor overnachting weet ik alleen in onze omgeving, in de bergen boven Málaga, vlakbij Antequera. Wij hebben zelf ook B&B en kampeerplek, doch op zéér beperkte schaal, maar in de omgeving is altijd wel plek.
Als je werkelijk hierheen komt en nog wat wil weten of een overnachtingsadres zoekt, kun je me altijd mailen.

Peter
Trail rijden: zo langzaam als mogelijk om er doorheen te komen genieten van het natuurschoon.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Oei oei oei dat klinkt wel heel aanlokkelijk!
Vandaag weer door het natte zand getractort. Plus wat steile klimmetje bij de skiheuvel. Het leek net buitenland.
Alleen dat weer hè, dat is nog niet echt jofel. Een druilerig motregentje waar je uiteindelijk zeiknat van wordt. :)
Ik ben nog even aan het overleggen wat ik wil. Of ik neem m'n gezin op sleeptouw voor een lang weekend vogezen of ik krijg een andere solo rijder zo gek om met z'n tweeen te gaan naar de vogezen.
Of ik kom solo , met de moto als handbagage, naar spanje! :lol:
Bedankt voor de keuze Huertacilla, keuzes keuzes het leven draait om .....
:wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Plaats reactie