Net gehoord op het nieuws:
Michael Pichon stopt definitief met crossen;
éérste reactie van Everts "domme beslissing maar het wordt nu wel gemakkelijk om de negende wereldtitel binnen te halen.
Pichon stopt
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
Hey dan maak ik nog een kans
Wel jammer eigenlijk
Wel jammer eigenlijk
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
- Contacteer:
Heel jammer, de rest maakt denk ik niet veel kans om Everts nog in te halen, Is het ook niet meer spannend, of er moet nog iets raars met Everts gebeuren..
jammer Hopen dat we Smets en Townley wel nog kunnen zien volgend jaar, want anders wordt het wel heel saai
-
Inderdaad jammer dat hij stopt.
Vanochtend op Eurosport nog even de GP van Italie gekeken.
Een erg goeie rijder die helaas bij tegenslag gauw mentaal gebroken is en dat is jammer want het een potentiele wereldkampioen.
Townley heeft dan wel beide manches gewonnen in Italie maar is wel erg ver van Everts verwijderd om nog een serieuze gooi naar de wereldtitel te doen (tenzij Everts veel tegenslag krijgt).
Townley vertrekt trouwens aan het einde van seizoen naar America om in navolging van anderen het grote geld daar binnen te halen ....
Ook jammer dat hij verloren gaat voor het GP circus.
Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....
Smets heeft trouwens ook te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen hoogst waarschijnlijk te stoppen ......
Ja Rudy jij maakt zeker kans nu Pinchon stopt
Ik zal wel als teamfotograaf met je meereizen, oké?
Vanochtend op Eurosport nog even de GP van Italie gekeken.
Een erg goeie rijder die helaas bij tegenslag gauw mentaal gebroken is en dat is jammer want het een potentiele wereldkampioen.
Townley heeft dan wel beide manches gewonnen in Italie maar is wel erg ver van Everts verwijderd om nog een serieuze gooi naar de wereldtitel te doen (tenzij Everts veel tegenslag krijgt).
Townley vertrekt trouwens aan het einde van seizoen naar America om in navolging van anderen het grote geld daar binnen te halen ....
Ook jammer dat hij verloren gaat voor het GP circus.
Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....
Smets heeft trouwens ook te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen hoogst waarschijnlijk te stoppen ......
Ja Rudy jij maakt zeker kans nu Pinchon stopt
Ik zal wel als teamfotograaf met je meereizen, oké?
-
- Contacteer:
Smets stopt als hij geen fabrieksmotor krijgt voor volgend seizoen.
Townley naar USA.
Maar er komen misschien wel goede rijders uit de MX2 naar de MX1, iniedergeval gaat Marc de Reuver MX1 rijden.
Townley naar USA.
Maar er komen misschien wel goede rijders uit de MX2 naar de MX1, iniedergeval gaat Marc de Reuver MX1 rijden.
-
- Contacteer:
Als Ben Townley of Marc een kans willen hebben op de titel zal die ktm eerst een stuk betrouwbaarder moeten worden......
Vergeet verder niet dat pichon een behoorlijk aantal jaren in amerika gereden heeft (voor o.a. kawasaki en honda) ook nog wel met redelijk succes geloof ik. Wat niets met pichon te maken heeft maar ik ook nooit gesnapt heb is waarom frederiq bolley er 2 of 3 jaar geleden mee gestopt is, zou dat supermotard beter betalen ofzo?
Vergeet verder niet dat pichon een behoorlijk aantal jaren in amerika gereden heeft (voor o.a. kawasaki en honda) ook nog wel met redelijk succes geloof ik. Wat niets met pichon te maken heeft maar ik ook nooit gesnapt heb is waarom frederiq bolley er 2 of 3 jaar geleden mee gestopt is, zou dat supermotard beter betalen ofzo?
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Super Motard is in Frankrijk wel populair maar of het beter betaald dan cross ??Rudy schreef:zou dat supermotard beter betalen ofzo?
Misschien vindt hij het gewoon leuk om te doen en hoeft hij het voor het geld niet te doen.
Marcel van Drunen blaast ook een aardig partijtje mee (Europees kampioen geloof ik ?), en die kon toch ook goed crossen.
Zelfs Remy van Rees scheurt af en toe met zo'n SM in de rondte
Zo onbetrouwbaar zijn de KTM's niet. Vorig jaar Townley in het eerste jaar van de viertakt 250 KTM meteen wereldkampioen . Dit jaar is Townley 1 x uitgevallen met pech (ook Pichon zette zijn Honda met pech aan de kant ), zijn andere non scores waren te wijten aan valpartijen .Rudy schreef:Als Ben Townley of Marc een kans willen hebben op de titel zal die ktm eerst een stuk betrouwbaarder moeten worden......
Pichon gaat nog wel het Franse kampioensschap rijden . Ook heb ik gelezen dat hij ook enduros wil gaan rijden.
En volgende jaar heeft Stefan Everts wel concurentie van Neerlands hoop in bange dagen Marc de Reuver.
En motorisch was de KTM van Townley wel betrouwbaar maar hij is een paar keer uitgevallen omdat de ketting het begaf. Wat ik trouwens heel raar vind voor een fabrieks team
Mark
En volgende jaar heeft Stefan Everts wel concurentie van Neerlands hoop in bange dagen Marc de Reuver.
En motorisch was de KTM van Townley wel betrouwbaar maar hij is een paar keer uitgevallen omdat de ketting het begaf. Wat ik trouwens heel raar vind voor een fabrieks team
Mark
-
- Contacteer:
Er is nog niks zeker, het hangt er van af hoe snel hij revalideert:
De Fransman Mickael Pichon zal volgend weekend toch aan de start verschijnen tijdens zijn thuis Grand Prix in Frankrijk.
Na deze Grand Prix zal Pichon zich laten opereren. Of Pichon stopt hangt af van hoe de revalidatie van zijn knie verloopt.
(bron: www.motocrossplanet.nl/)
De Fransman Mickael Pichon zal volgend weekend toch aan de start verschijnen tijdens zijn thuis Grand Prix in Frankrijk.
Na deze Grand Prix zal Pichon zich laten opereren. Of Pichon stopt hangt af van hoe de revalidatie van zijn knie verloopt.
(bron: www.motocrossplanet.nl/)
-
De Reuver concurrentie voor Everts ??exc 380 schreef:Pichon gaat nog wel het Franse kampioensschap rijden . Ook heb ik gelezen dat hij ook enduros wil gaan rijden.
Mark
Sorry hoor maar met alle respect voor de Reuver, hij is een reuze talent maar laat hij eerst eens een paar WK wedstrijden proberen op de motor te blijven zitten en veel WK punten scoren, dan wordt hij concurrentie voor Everts (of Townley) en echt niet eerder.
- mxrider#28
Heb je de MXDN in 2004 gemist?Hein van Buuren schreef:De Reuver concurrentie voor Everts ??exc 380 schreef:Pichon gaat nog wel het Franse kampioensschap rijden . Ook heb ik gelezen dat hij ook enduros wil gaan rijden.
Mark
Sorry hoor maar met alle respect voor de Reuver, hij is een reuze talent maar laat hij eerst eens een paar WK wedstrijden proberen op de motor te blijven zitten en veel WK punten scoren, dan wordt hij concurrentie voor Everts (of Townley) en echt niet eerder.
De enige die het Stefan Everts moeilijk maakte was niemand minder dan Marc de Reuver.
De Reuver zat zelf nog een tijdje voor Everts.
Dat was in 1 wedstrijd, om echt concurrentie voor Everts te zijn moet hij een heel seizoen zo snel zijn. In potentie heeft Marc de snelheid alleen hij moet de bewijzen nog leveren.mxrider#28 schreef:[De enige die het Stefan Everts moeilijk maakte was niemand minder dan Marc de Reuver. De Reuver zat zelf nog een tijdje voor Everts.
He Hein:Hein van Buuren schreef:.... Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....
"In 1999, "Albee" finally captured his AMA championship -- the 250 Outdoor National Motocross championship."
Het was inderdaad maar 1 Amerikaans kampioensschap maar het was er wel 1 en dat kunnen niet zoveel mensen van buiten Amerika zeggen.
-
Hoi Henk,henkzelf schreef:He Hein:Hein van Buuren schreef:.... Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....
"In 1999, "Albee" finally captured his AMA championship -- the 250 Outdoor National Motocross championship."
Het was inderdaad maar 1 Amerikaans kampioensschap maar het was er wel 1 en dat kunnen niet zoveel mensen van buiten Amerika zeggen.
Dat is waar en niet veel "buitenlanders"kunnen hem dat nazeggen maar Greg had de verwachting dat hij het helemaal zou maken ala Carmichael en dat is hem helaas niet gelukt.
Ik vond het destijds erg jammer dat hij vertrok temeer hij door Jan de Groot naar grote hoogte is gestuwd en erg talentvol was / is.
The great American dream langdurig vasthouden is blijkbaar doorgaans toch voor die Yanks weggelegd.
- mxrider#28
Ramon is een uitgebrande kaars...Klx300R schreef:Volgens mij gaat volgende jaren steve ramon gevaarlijk worden... kerel kan erg goed rijden
Ik had dit jaar ook veel van Ramon verwacht, vooral omdat hij vorig jaar ook Belgisch kampioen werd voor Everts , maar Ramon rijdt dit jaar duidelijk minder dan in 2004 . Persoonlijk verwacht ik dat het nog wel goed komt met Ramon.mxrider#28 schreef:Ramon is een uitgebrande kaars...Klx300R schreef:Volgens mij gaat volgende jaren steve ramon gevaarlijk worden... kerel kan erg goed rijden
zo denk ik er ook over,heeft volgens mij gewoon slecht jaar gehad, en nu dat er enkele favorieten wegvallen en miosschien wat meer kansen krijgt...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
-
ze moeten bij het gewoon crossen voor de gein een paar fmx'ers er tussen zetten die zijn zo lomp dat ze de andere rijders plat beuken das vet om te zien
fuck the police
-
- Contacteer:
LOMP??? Heb je Travis Prastana wel eens zien rijden bij de nationals????2stroke confusion schreef:ze moeten bij het gewoon crossen voor de gein een paar fmx'ers er tussen zetten die zijn zo lomp dat ze de andere rijders plat beuken das vet om te zien