Pichon stopt

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Dewiene

Net gehoord op het nieuws:
Michael Pichon stopt definitief met crossen;
éérste reactie van Everts "domme beslissing maar het wordt nu wel gemakkelijk om de negende wereldtitel binnen te halen.
Husky Rules
Rudy
Contacteer:

Hey dan maak ik nog een kans :wink: :roll: 8) :D

Wel jammer eigenlijk
YZ 80 DAVID
Contacteer:

Heel jammer, de rest maakt denk ik niet veel kans om Everts nog in te halen, Is het ook niet meer spannend, of er moet nog iets raars met Everts gebeuren..
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
JBassie
Contacteer:

jammer :? Hopen dat we Smets en Townley wel nog kunnen zien volgend jaar, want anders wordt het wel heel saai :roll:
Hein van Buuren

Inderdaad jammer dat hij stopt.
Vanochtend op Eurosport nog even de GP van Italie gekeken.
Een erg goeie rijder die helaas bij tegenslag gauw mentaal gebroken is en dat is jammer want het een potentiele wereldkampioen.
Townley heeft dan wel beide manches gewonnen in Italie maar is wel erg ver van Everts verwijderd om nog een serieuze gooi naar de wereldtitel te doen (tenzij Everts veel tegenslag krijgt).
Townley vertrekt trouwens aan het einde van seizoen naar America om in navolging van anderen het grote geld daar binnen te halen ....
Ook jammer dat hij verloren gaat voor het GP circus.
Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....

Smets heeft trouwens ook te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen hoogst waarschijnlijk te stoppen ......
Ja Rudy jij maakt zeker kans nu Pinchon stopt :sleeping:
Ik zal wel als teamfotograaf met je meereizen, oké?
YZ 80 DAVID
Contacteer:

Smets stopt als hij geen fabrieksmotor krijgt voor volgend seizoen.
Townley naar USA.
Maar er komen misschien wel goede rijders uit de MX2 naar de MX1, iniedergeval gaat Marc de Reuver MX1 rijden.
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
Rudy
Contacteer:

Als Ben Townley of Marc een kans willen hebben op de titel zal die ktm eerst een stuk betrouwbaarder moeten worden......

Vergeet verder niet dat pichon een behoorlijk aantal jaren in amerika gereden heeft (voor o.a. kawasaki en honda) ook nog wel met redelijk succes geloof ik. Wat niets met pichon te maken heeft maar ik ook nooit gesnapt heb is waarom frederiq bolley er 2 of 3 jaar geleden mee gestopt is, zou dat supermotard beter betalen ofzo?
Hein van Buuren

Rudy schreef:zou dat supermotard beter betalen ofzo?
Super Motard is in Frankrijk wel populair maar of het beter betaald dan cross ??
Misschien vindt hij het gewoon leuk om te doen en hoeft hij het voor het geld niet te doen.
Marcel van Drunen blaast ook een aardig partijtje mee (Europees kampioen geloof ik ?), en die kon toch ook goed crossen.
Zelfs Remy van Rees scheurt af en toe met zo'n SM in de rondte
Joop

Rudy schreef:Als Ben Townley of Marc een kans willen hebben op de titel zal die ktm eerst een stuk betrouwbaarder moeten worden......
Vergeet verder niet dat pichon een behoorlijk aantal jaren in amerika gereden heeft (voor o.a. kawasaki en honda) ook nog wel met redelijk succes geloof ik. Wat niets met pichon te maken heeft maar ik ook nooit gesnapt heb is waarom frederiq bolley er 2 of 3 jaar geleden mee gestopt is, zou dat supermotard beter betalen ofzo?
Zo onbetrouwbaar zijn de KTM's niet. Vorig jaar Townley in het eerste jaar van de viertakt 250 KTM meteen wereldkampioen :D . Dit jaar is Townley 1 x uitgevallen met pech (ook Pichon zette zijn Honda met pech aan de kant :( ), zijn andere non scores waren te wijten aan valpartijen :!: .
stimpie

ik hbe ergens gelzezn of gehoort dat david vuilemin of zo iets van amerika terug nar hier komt om in de mx 1 te rijden of z oiets maar weet dus niet als het waar is en asl het david vuilemin was
exc 380

Pichon gaat nog wel het Franse kampioensschap rijden . Ook heb ik gelezen dat hij ook enduros wil gaan rijden. :lol: :lol:
En volgende jaar heeft Stefan Everts wel concurentie van Neerlands hoop in bange dagen Marc de Reuver. :shock: :shock: :D
En motorisch was de KTM van Townley wel betrouwbaar maar hij is een paar keer uitgevallen omdat de ketting het begaf. Wat ik trouwens heel raar vind voor een fabrieks team :roll: :idea:

Mark
YZ 80 DAVID
Contacteer:

Er is nog niks zeker, het hangt er van af hoe snel hij revalideert:

De Fransman Mickael Pichon zal volgend weekend toch aan de start verschijnen tijdens zijn thuis Grand Prix in Frankrijk.

Na deze Grand Prix zal Pichon zich laten opereren. Of Pichon stopt hangt af van hoe de revalidatie van zijn knie verloopt.
(bron: www.motocrossplanet.nl/)
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
Hein van Buuren

exc 380 schreef:Pichon gaat nog wel het Franse kampioensschap rijden . Ook heb ik gelezen dat hij ook enduros wil gaan rijden. :lol: :lol:
En volgende jaar heeft Stefan Everts wel concurentie van Neerlands hoop in bange dagen Marc de Reuver. :shock: :shock: :D
En motorisch was de KTM van Townley wel betrouwbaar maar hij is een paar keer uitgevallen omdat de ketting het begaf. Wat ik trouwens heel raar vind voor een fabrieks team :roll: :idea:

Mark
De Reuver concurrentie voor Everts ??
Sorry hoor maar met alle respect voor de Reuver, hij is een reuze talent maar laat hij eerst eens een paar WK wedstrijden proberen op de motor te blijven zitten en veel WK punten scoren, dan wordt hij concurrentie voor Everts (of Townley) en echt niet eerder.
mxrider#28

Hein van Buuren schreef:
exc 380 schreef:Pichon gaat nog wel het Franse kampioensschap rijden . Ook heb ik gelezen dat hij ook enduros wil gaan rijden. :lol: :lol:

Mark
De Reuver concurrentie voor Everts ??
Sorry hoor maar met alle respect voor de Reuver, hij is een reuze talent maar laat hij eerst eens een paar WK wedstrijden proberen op de motor te blijven zitten en veel WK punten scoren, dan wordt hij concurrentie voor Everts (of Townley) en echt niet eerder.
Heb je de MXDN in 2004 gemist?

De enige die het Stefan Everts moeilijk maakte was niemand minder dan Marc de Reuver.
De Reuver zat zelf nog een tijdje voor Everts.
Joop

mxrider#28 schreef:[De enige die het Stefan Everts moeilijk maakte was niemand minder dan Marc de Reuver. De Reuver zat zelf nog een tijdje voor Everts.
Dat was in 1 wedstrijd, om echt concurrentie voor Everts te zijn moet hij een heel seizoen zo snel zijn. In potentie heeft Marc de snelheid alleen hij moet de bewijzen nog leveren.
henkzelf
Contacteer:

Hein van Buuren schreef:.... Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....
He Hein:

"In 1999, "Albee" finally captured his AMA championship -- the 250 Outdoor National Motocross championship."

Het was inderdaad maar 1 Amerikaans kampioensschap maar het was er wel 1 en dat kunnen niet zoveel mensen van buiten Amerika zeggen.
Hein van Buuren

henkzelf schreef:
Hein van Buuren schreef:.... Een aantal jaren vertrok Greg Alberteyn (was net zo'n talent én belofte als Townley én wereldkampioen) ook naar Amerika voor het grote geld maar heeft daar nog geen deuk in een pakje boter kunnen rijden, als ik Townley was zou ik er nog een nachtje over slapen .....
He Hein:

"In 1999, "Albee" finally captured his AMA championship -- the 250 Outdoor National Motocross championship."

Het was inderdaad maar 1 Amerikaans kampioensschap maar het was er wel 1 en dat kunnen niet zoveel mensen van buiten Amerika zeggen.
Hoi Henk,

Dat is waar en niet veel "buitenlanders"kunnen hem dat nazeggen maar Greg had de verwachting dat hij het helemaal zou maken ala Carmichael en dat is hem helaas niet gelukt.
Ik vond het destijds erg jammer dat hij vertrok temeer hij door Jan de Groot naar grote hoogte is gestuwd en erg talentvol was / is.
The great American dream langdurig vasthouden is blijkbaar doorgaans toch voor die Yanks weggelegd.
Klx300R

Volgens mij gaat volgende jaren steve ramon gevaarlijk worden... kerel kan erg goed rijden
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
mxrider#28

Klx300R schreef:Volgens mij gaat volgende jaren steve ramon gevaarlijk worden... kerel kan erg goed rijden
Ramon is een uitgebrande kaars...
Joop

mxrider#28 schreef:
Klx300R schreef:Volgens mij gaat volgende jaren steve ramon gevaarlijk worden... kerel kan erg goed rijden
Ramon is een uitgebrande kaars...
Ik had dit jaar ook veel van Ramon verwacht, vooral omdat hij vorig jaar ook Belgisch kampioen werd voor Everts :) :) , maar Ramon rijdt dit jaar duidelijk minder dan in 2004 :( . Persoonlijk verwacht ik dat het nog wel goed komt met Ramon. :)
Klx300R

zo denk ik er ook over,heeft volgens mij gewoon slecht jaar gehad, en nu dat er enkele favorieten wegvallen en miosschien wat meer kansen krijgt...
gasgas ec300 2005 (nog steeds maar enkel de onderdelen wegens diefstal)
blije eigenaar van een gloednieuwe TM EN300
2stroke confusion

ze moeten bij het gewoon crossen voor de gein een paar fmx'ers er tussen zetten die zijn zo lomp dat ze de andere rijders plat beuken das vet om te zien :lol:
fuck the police
YZ 80 DAVID
Contacteer:

2stroke confusion schreef:ze moeten bij het gewoon crossen voor de gein een paar fmx'ers er tussen zetten die zijn zo lomp dat ze de andere rijders plat beuken das vet om te zien :lol:
LOMP??? Heb je Travis Prastana wel eens zien rijden bij de nationals????
Yamaha YZF 250!!

www.tt600plus.nl
Plaats reactie