Zo ik ga me der ook maar even mee bemoeien, allereerst complimenten voor de brief van Grizzly.Grizzly schreef:Hi Noppy,
Je hebt natuurlijk een goed punt. Er zijn er altijd wel een paar galbakken die het overal verklieren en niet aan de gevolgen denken die dat voor anderen heeft. Kennelijk is dat ook regelmatig in het Wetselijk Haven gebied gebeurd.
Dat zijn dus de asocialen die bijna in elke groep voorkomen.
Het hangt er waarschijnlijk ook deels vanaf vanuit welke groep je het bekijkt.
Ikzelf maak me sterk voor de belangen van de leden van het BMW GS forum en met name die gene die graag de enduro sport willen beoefenen.
Velen daarvan ken ik persoonlijk.
Nu is de diversiteit ook bij de BMW GS rijders groot, maar ik ken er eigenlijk geen die zich zou misdragen als ze ergens te gast zijn.
Als dat zou gebeuren, hoop ik dat de anderen zich daar tegen zouden afzetten. Ik zou dat zelf zeer zeker doen.
Ik hoop dat er onder andere groepen enduro/cross rijders ook rijders zitten die anderen durven aan te spreken op hun aso gedrag.
Maar om te stellen dat de GS rijders keurige jongens zijn die zich niet misdragen gaat me ook wat te ver, want wat is misdragen ? Is dat teveel geluid produceren ? Als ik op het GS forum kijk zie ik ook een hoop niet originele uitlaten.
Verder wat ik al eerder geschreven heb denk ik dat het door het verdwijnen van MCA en andere terreintjes te druk is geworden in WP, mede door de vele publiciteit die op de diverse sites is gemaakt voor dit terrein. Toen ik een jaar of 15 geleden in dit gebied begon te rijden, kon je nog uren rijden en dan kwam je nauwelijks andere rijders tegen.
Het is een goed idee om ergens een gedoogplek te krijgen net als op de Maasvlakte maar of dat lukt ? Toen het terrein v.d. MCA werdt gesloten heb ik diverse e-mails naar verschillende politici gestuurd, nooit antwoord op gekregen.