Wie gaat er heen???
(ik zag dat het maar 70km hier (Waalre) vandaan is, weer een meevaller)
transwallonie 5 juni 2005
Moderator: ghulst
verdomd ja zeg.
Gezellig.
Beetje op tijd starten een dooooorrijden neem ik aan.
Het zou leuk zijn als je ook naar Lozere komt.
Hebben we het zondag dan wel over.
ambleve staat wel op de agenda maar nog niet ingeschreven.
FF checken of ik er hier thuis mee weg kom.
Gezellig.
Beetje op tijd starten een dooooorrijden neem ik aan.
Het zou leuk zijn als je ook naar Lozere komt.
Hebben we het zondag dan wel over.
ambleve staat wel op de agenda maar nog niet ingeschreven.
FF checken of ik er hier thuis mee weg kom.
smurf.
-
- Contacteer:
Er vallen op het laatste moment nog wat deelnemers af. Dus voor degenen die interesse hebben, zijn er nog mogelijkheden om deel te nemen.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
-
- Contacteer:
Uiteraard Huskie. Even voor de duidelijkheid: de Transwallonierit is een roadbookrit over 200 kilometer (roadbookhouders evt te leen). Het is een offroadrit waarvan het vertrek/eindpunt in midden Belgie is. Het is een dagvullende rit, met pittige passages.
Wat nou regen en hagel. Perfect weer gehad. Een paar druppeltjes heb ik gevoeld maar dat kon ik geen regen noemen. De hele route lag er eigenlijk wel droog bij, op een paar moddergaten na.
Wat wel jammer is is dat ik wat verband langs zag komen. En het slachtoffer was ook een oude bekende van me. Weet niet exact wat er gebeurd was, maar wellicht dat het slachtoffer nog even wil reageren.
Verder werd deze rit tegengesteldt gereden wat het nodige misrijden bevorderde.
Wat wel jammer is is dat ik wat verband langs zag komen. En het slachtoffer was ook een oude bekende van me. Weet niet exact wat er gebeurd was, maar wellicht dat het slachtoffer nog even wil reageren.
Verder werd deze rit tegengesteldt gereden wat het nodige misrijden bevorderde.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
-
- Contacteer:
Met "wat het misrijden bevorderde", bedoel je zeker, dat je dit keer niet op de automatische piloot kon rijden. De ongelukkige rijder moesten we even afleveren bij het hospitaal met een gebroken pinkje. Verder dit keer behoorlijk wat kleine verwondingen. en vastgereden rijders
Behalve wat doorschieters zijn we niet echt verkeer gereden. Alleen heel erg aan het begin was een onverharde weg naar rechts volgens de tekening na een verharde maar in het echt volgens mij voor een verharde weg.
Het is een afslag vanaf de weg naar de snelweg toe heel erg aan het begin, 650meter staat erbij.
Verder was ie helemaal perfect. Andersom was ook erg leuk.
Tot de volgende rit
Rwin
Het is een afslag vanaf de weg naar de snelweg toe heel erg aan het begin, 650meter staat erbij.
Verder was ie helemaal perfect. Andersom was ook erg leuk.
Tot de volgende rit
Rwin