Big te koop

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
bigblack
Berichten: 14
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 22:52
Locatie: Deurne (België)

Hallo, ik verkoop mijn Big van '94 :( :( :( , +/-60.200km, zwart, Laser Produro erop. +/-500km geleden nieuwe Metzeler Tourance voor en achter laten steken + preventief voorvorkkeerringen laten vervangen. Motor heeft hier en daar wel een kras natuurlijk maar is in algemeen goede staat. Waarom doe ik hem dan weg? Wel, ik rijd het liefste met z'n tweetjes maar mijn echtgenote voelt zich niet goed op deze moto (don't ask me why).
Prijs is €1700,- Dit bod heb ik al gekregen van een dealer maar misschien kan ik er iemand meer plezier mee doen via deze weg....
Op eenvoudig verzoek kunnen altijd foto's gemaild worden.
Glenn
bigblack
Berichten: 14
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 22:52
Locatie: Deurne (België)

bigblack schreef:Hallo, ik verkoop mijn Big van '94 :( :( :( , +/-60.200km, zwart, Laser Produro erop. +/-500km geleden nieuwe Metzeler Tourance voor en achter laten steken + preventief voorvorkkeerringen laten vervangen. Motor heeft hier en daar wel een kras natuurlijk maar is in algemeen goede staat. Waarom doe ik hem dan weg? Wel, ik rijd het liefste met z'n tweetjes maar mijn echtgenote voelt zich niet goed op deze moto (don't ask me why).
Prijs is €1700,- Dit bod heb ik al gekregen van een dealer maar misschien kan ik er iemand meer plezier mee doen via deze weg....
Op eenvoudig verzoek kunnen altijd foto's gemaild worden.
Glenn
mijn mailadres vergeten: guypapen@yucom.be
Plaats reactie