Oeps, plons!

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

nupke
Berichten: 280
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 22:54
Locatie: Deurne

Helen schreef: M.a.w. het zal ons, Belgen, worst wezen of je nu boven of onder de rivieren woont!

Zo. Genoeg geëmmerd voor vandaag :wink:
En ze noemen ons Brabanders nog wel "reserve-belgen" hebben we toch zeker een heel klein streepke voor bij jullie!
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

nupke schreef:En ze noemen ons Brabanders nog wel "reserve-belgen" hebben we toch zeker een heel klein streepke voor bij jullie!
Ik veronderstel dat de Brabanders uit dat stukje Nederland komen dat het kortst bij België ligt? Die hebben inderdaad een streepje voor, al was het maar omdat ze (voor Belgen) iets beter te verstaan zijn dan de Ollanders die verder wonen van de Belgische grens. En een tweede goeie reden is dat mijn schoonzus afkomstig is van Halsteren bij Bergen op Zoom ;-) (tenzij dat niet in Brabant ligt natuurlijk, dan ben ik weer helemaal mis :? )
Beter een slecht karakter dan geen karakter
nupke
Berichten: 280
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 22:54
Locatie: Deurne

Halsteren tís nipt maar in iedergeval wel brabantse grond!
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

Pff... Belgie, Brabant, Limburg.... tis allemaal niks... toch? :twisted:
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
TTT
Berichten: 948
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:07
Locatie: Waalre NB

Nou speadphreak, ik zie dat je je vrienden uitkiest op basis van hun rescue materiaal :D.
smurf.
KX125
Berichten: 41
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 17:53
Locatie: Assendelft
Contacteer:

haha maar het valt allemaal nog wel mee als ik het zo zie :D
kheb het zelf een x in het westelijk havengebied van amsterdam gehad met me cr250
vol in de 4e versnelling een plas ingesprongen (zag geen reet tussen het hoge riet en toen ineens was daar water :P)
motor uit elkaar gehaald, blok uitgespoten met de compressor en meteen alles dezelfde middag weer in elkaar en rijden
had toen alleen me 2 bovenbeen spieren gescheurd :?
SX125 '04
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

speedphreax schreef:Pff... Belgie, Brabant, Limburg.... tis allemaal niks... toch? :twisted:
Nou niet zo onaardig, zeg. Het is best leuk aan die kant van de rivieren.....laten we daarom ook maar zo houden; wij gaan daarheen om te rijden, en zij komen niet hier, want hier is niks te rijden (nou ja, in de binnenstad van sommige grote steden wel.... :lol: :lol: .
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

STTEVE schreef:en zij komen niet hier, want hier is niks te rijden
Jawel hoor, over de A16 naar m'n werk :lol:
Pure noodzaak dus :twisted:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie