29 mei Manhay

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
henk-v
Contacteer:

Rando quads & motos sur un parcours techniqe de 120 kilometres dont 90% de chemins a travers bios

Rendez-vous a i'Athenee de Manhay (fleche a partir de la sortie 49 sur l'autoroute E25)

Inscriptions a partir de 8h et 1er depart a 9h
Prix €35 petit dejeuner,repas de midi et deux boisson compris Coution €50

Reservation obligatoire avant le 22 mai soit par fax au 086/45.57.68 soit par tel au 086/45.50.98 apres 18h
Soit par mail a guadmanhay@hotmail.com
Nombre d'inscriptions limite

Emporter bidons pour ravitaillement.
Attention: un controle technique et administratif est prevu
(prende- photocopie-carte verte,carnet d'immatriculation et carte d'identite
henk-v
Contacteer:

off road rit voor quads & motoren op een technisch traject van 120 kilometer waarvan 90% van de wegen door bios Rendezvous aan i' Athenee van Manhay (gelegen aan de afrit vanaf 49 op de autoweg E25)

Inschrijvingen vanaf 8h en eerste vertrek om 9h inschrijven €35, inclusief maaltijden van twaalf uur en twee drank
Boete voor misdragingen €50
Verplichte Reservering voor 22 mei ofwel per telefax aan 086/45.57.68 ofwel door tel aan 086/45.50.98 na 18h ofwel door mail aan guadmanhay@hotmail.com

Aantal inschrijvingen beperkt
Kannen voor ravitaillering afhalen.?
Opgelet: er wordt gecontroleerd op de administratieve benodigdheden - fotokopie-groene kaart, kentekenbewijs en rijbewijs
En uiteraard op de technische staat van de motorfiets

met dank aan babel fish
Jo VdB

Men bedoelt dat je zelf voor je benzinebevoorrading moet instaan ...

Zelf dus je jerrycan meenemen.

Jo VdB (die dat week-end op de Erzberg zit !)
henk-v
Contacteer:

oke bedankt jo :lol:
nupke

Ik heb me, via fax, aangemeld voor Manhay. Moet nog wel ff wachten op bericht van bevestiging deelname.
Zijn er nog meer medeforummers die afreizen naar Manhay op de 29e mei?, zou gezellig zijn
nupke

Quadmanhay mailde mij de woorden "inscription enregistrrée" ik neem aan dat men bedoeld dat ik welkom ben?
Gast

nupke schreef:Quadmanhay mailde mij de woorden "inscription enregistrrée" ik neem aan dat men bedoeld dat ik welkom ben?
Yep inschrijving geregistreerd
nupke

#316 Guyke schreef:
nupke schreef:Quadmanhay mailde mij de woorden "inscription enregistrrée" ik neem aan dat men bedoeld dat ik welkom ben?
Yep inschrijving geregistreerd
bedankt Guyke, tís wat als je geen spat Frans kent :(
paul van zijl

kan iemand mij vertellen hoe dat zit met de benzine?
adde

j'enregistre votre inscription. Le parcours fait 120 kms et il n'y a qu'un
ravitaillement après 30 kms. Vous pouvez aussi prendre un bidon d'essence
et on va le porter au milieu du parcours.
A bientôt

Laurent Bronckart
0476/28.16.89

als je een beetje handig bent met de franse taal zou dat hieruit op te maken moeten zijn
Jo VdB

a) het parcours is 120 km
b) na 30 km is de enige benzinepomp
c) ofwel geef je je benzine mee aan de organisatie , zij plaatsen die dan halfweg het parcours

Jo VdB
henk-v
Contacteer:

we gaan vanuit midden nederland met 4 personen ernaar toe
Ik ben alleen al 4 dagen bezig om in te schrijven mail werkt niet fax beantwoorden ze niet en net gebeld maar wat ze me vertellen snap ik niet :roll:
Heb net nog maar een fax gemaakt en babelfish gedaan en nu maar hopen dat het goed komt :P
nupke

henk-v schreef:we gaan vanuit midden nederland met 4 personen ernaar toe
Ik ben alleen al 4 dagen bezig om in te schrijven mail werkt niet fax beantwoorden ze niet en net gebeld maar wat ze me vertellen snap ik niet :roll:
Heb net nog maar een fax gemaakt en babelfish gedaan en nu maar hopen dat het goed komt :P
Zo ging 't bij mij ook! De aanhouder wint, ik heb 1 Nederlandstalige fax, 1 franstalige fax, 1 nederlandstalige mail en 1 franstalige mail verstuurd met erop PLEASE COPNFIRM. Toen pas kreeg ik een mailtje met maarliefst 2 woorden, da'k meemag.
nupke

Kent iemand toevallig de moeilijkheidsgraad van deze rit, wat kan ik verwachten (doe voor de eerste maal mee in de Ardennen) Hillclimbs? doorwadingen? crosscircuit? m.a.w. heeft iemand deze rit ooit meegedaan?
adde

valt best mee, mailen werkt gewoon niet
verder een goed vertaalde fax werkt wel, had eea laten vertalen door iemand die in frankrijk werkt en kreeg onmiddelijk netjes antwoord(zie eerder geplaatst bericht)
kon het alleen niet fatsoenlijk lezen

bedankt Jo :lol:
nupke

Zo, dat was een lekker dagje met een paar gezellige brabanders.
Een tot in de puntjes georganiseerde rit!!, petje af!
Ontvangst met petit dejeuner + koffie,
Perfect uitgepijlde rit, met goede begeleiding (oversteekplaatsen, dorpjes, benzinestop etc), veelzijdige tocht met stof (veel stof) / bagger (echt bagger) keien (waarvan er één niet voor mij aan de kant ging) erg afwisselend.
Na de rit een groot bord friet + gehaktballen en een aantal drankjes.
Mischien klinkt 't allemaal erg enthausiast en komt 't doordat dit m'n eerste Ardennentocht is, maar na deze gereden te hebben volgen er zeker meer.
henk-v
Contacteer:

het klinkt enthausiast maar dat klopt ook wel want het was gewoon goed geregeld,het enige wat voor verbetering vatbaar zou zijn is de technische controle gewoon te weinig mankracht
Verder gewoon geweldig dus van het kaliber wegimont niet erg zwaar maar geweldig leuk om te rijden :P
Plaats reactie