Lampjes in een TT600R

voor alle (rij) technische vragen en antwoorden

Moderator: ghulst

Plaats reactie
STTEVE
Contacteer:

In mijn TTR gaan halogeenlampjes, die ik gewoon bij de pomp koop, 60/55 watt staat erop meen ik.

Nu heb ik in het KEDO gidsje een "rally"lamp gezien, waar 100/90 watt op staat. Das mooi, denk ik, want de lichopbrengst van de TTR is prima, zolang de zon maar niet onder gaat. Er staat wel bij dat de lamp niet is toegestaan voor de openbare weg

Kan ik dat lampje er gewoon inschroeven, of loop ik dan kans op een motor die het niet meer doet omdat alle stroom naar de koplamp gaat en niet naar de bougie.. of erger, schade aan CDI 's enzo
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
erwindob

Grootste kans is denk ik dat je koplamp smelt. Dwz het plastic aan de achterkant, de voorkant is glas.
Noppy

Steve,

Bij www.bajadesigns.com kan je een nieuwe koplampunit kopen tot HID aan toe. HID levert 250W op en is een soort edelgas dat 'opgestart' moet worden met een hoge stroomstoot, net zoals een TL-balk.

De konijntjes verbranden hun snorharen zodra jij langs komt :wink:

Noppy
:toost:
STTEVE
Contacteer:

Noppy schreef:Steve,

Bij www.bajadesigns.com kan je een nieuwe koplampunit kopen tot HID aan toe. HID levert 250W op en is een soort edelgas dat 'opgestart' moet worden met een hoge stroomstoot, net zoals een TL-balk.

De konijntjes verbranden hun snorharen zodra jij langs komt :wink:

Noppy
Bedankt voor de tip. Wel een hoop geld, 450 usd maar dan heb je ook wat...Een 100 watt lampje kost 7 euro geloof ik, dus ik probeer t maar gewoon en zie wel....
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Bluto

Ben momenteel op karwei bij Philips Aken waar ze een nieuwe lijn aan het opstarten zijn voor de Xenon lampen.Eens kijken of ik daar geen lampen kan ritselen met bijbehorende ontstekingsunit.Moet toch iets van te maken zijn voor op mijn brommert :lol:
White Knuckle Tight!!!
Plaats reactie