Ik ben 2 weken geleden naar de Lozere geweest, de roadbooks van Ad K. te G. gereden. SUPER!!
Hier meer foto's en een verslagje
http://www.tt600r.nl/dixit/index.php?id=154
Roadbooktrip Zuid-Frankrijk
Moderator: ghulst
Zorg ervoor dat je een jerrycan benzine bij het hotel hebt staan, het hotel al als een tankstop gepland. Het is echt waaaaaaanzinnig rijdenTTT schreef:mooi man !
ik ga ze eind juli rijden.
-
STTEVE, was het een beetje te doen met je TTR?
Ik vraag me af of dat met m'n 640 Adventure te doen is... Is een beetje vergelijkbaar qua gewicht denk ik
Ik vraag me af of dat met m'n 640 Adventure te doen is... Is een beetje vergelijkbaar qua gewicht denk ik
Met een Adventure is het goed te doen, het is alleen wel hard(er) werken, en korte draaien kunnen problemen geven, maar dat hangt van je eigen kunnen af, De difficult options worden lastig, maar die kan je omzeilen. Wij hadden droog weer, dat scheelt ook. Met regen wordt t wel moeilijker. allemaal...DirtFreak.Q schreef:STTEVE, was het een beetje te doen met je TTR?
Ik ging samen met mensen op een XT500 en zelfs iemand op een XL185, geen enkel probleem.
Trouwens een raspaardje als een TTR is natuurlijk van geen kanten te vergelijken met een muilezel als Adventure, wat denk je nou Mijn TTR weegt vol zo'n 155 kilo, en ik nergens het idee dat ik iets lichters zou willen (maar ik hou ervan om "lui"te rijden, in zijn 2 of 3 en dan maar laten rollen, kan ik ook nog naar de omgeving kijken)
Jongens van allroadmaniacs zijn er ook geseest, o.a. met een KTM Adventure
http://www.allroadmaniacs.nl/index.php/topic,380.0.html
Geen zorgen maken!!
-
- Contacteer:
Het hangt uiteraard van je rijkunsten af. In de endurosport geldt nog altijd: goede rijders kunnen alles met niets en anderen kunnen niets met alles. Waarmee ik niet bedoel dat een Adventure "niets" is. Tot nu hebben er eigenlijk louter endurorijders gereden. Op de groep na, die ssteve noemde. Ik had ook mijn bedenkingen toen ik het materiaal onder ogen kreeg, waarmee de TT club weg geweest is. Omdat ik zelf op een superlichte KX 250 enduro rijd, dacht ik in eerste instantie "dat komt niet goed". Het tegendeel blijkt waar te zijn. Wel is het dan belangrijk dat je de "difficult options"in het roadbook mijdt ., maar dat doen sommige rijders met "licht" materiaal ook, heb ik al begrepen. Het grootste deel van de routes bestaat overigens uit mooie bergpistes die relaxt te rijden zijn.
Minder dB's, meer paden open. www.codegroen.com
och, op de Transpana werd ook een beetje raar naar onze BMW's gekeken. Bleek achteraf helemaal geen probleem te zijn, ook op de steile stukken niet.
Zolang er maar grip is (droge ondergrond dus)
Alleen als het nat en glibberig wordt, er over boomstammen gereden moet worden of het heel stijl is (met name naar beneden) dan heeft de KTM echt veel voordeel.
Zolang er maar grip is (droge ondergrond dus)
Alleen als het nat en glibberig wordt, er over boomstammen gereden moet worden of het heel stijl is (met name naar beneden) dan heeft de KTM echt veel voordeel.
smurf.
Stteve, schitterend verslag(als het door jouw geschreven is ).
Het is alsof ik er weer rijd ook ik voelde afentoe de bibbers bij die paadjes, en de bedoeling is dat ik eind juni richting de Vars, Hte Provence ga, richting grens frankrijk/italie.
Het is alsof ik er weer rijd ook ik voelde afentoe de bibbers bij die paadjes, en de bedoeling is dat ik eind juni richting de Vars, Hte Provence ga, richting grens frankrijk/italie.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Kan het gekker?
Nou ja zeg, waarom denk je van niet???huskie schreef:Stteve, schitterend verslag(als het door jouw geschreven is ).
aha!!! dan is t goed....maak jij ook een verhaaltje van jouw trip??? of alleen heeeeel veeeeel foto's dan maak ik wel een verhaaltje ...
Top verslag, ik kon mij bepaalde gedachten/situaties helemaal inbeelden....
Ik hoop dit jaar die ritten ook een keer te rijden
Ik hoop dit jaar die ritten ook een keer te rijden
650XChallenge'07, XT660Z Tenere '08, DRZ400e'02