beste,
ik ben een student uit leuven, eveneens gebeten door het motovirus en zinnens daar deze zomer wat mee te doen.
Ik was daarom op zoek naar een ZEER goedkope motor, zo iets dat iemand ergens nog in de weg heeft staan, die ik voor een prikje kan overnemen. Tegen de zomer heb ik dan mss een rijdende motor en wat verstand van viertakt onderhoud (ik sleutelde vroeger wel aan tweetakt, maar 4-takt is denk ik toch nog iets ingewikkelder hé )
dus, heb jij nog zoiets staan en (je eega wil deze lente grote opruim houden) dan wil ik je graag 'helpen' .
(Ik dacht er max. € 100 aan te geven, aangezien ik wel wat nieuwe stukken zal moete kopen)
in ieder geval bedankt!
groete, toon (toondep@yahoo.com / 0494760018)
gezocht: (bijna) wrak
Moderator: ghulst
euh , voor 125€ heeft mijne maat een cr250cc gekocht lag volledig uit elkaar en de carters waren eigenlijk afgeschreven enz , maar vloeibaar metaal maakt alle gaatjes dicht ,
cilinder versleten enz , psitong kapot , ....
ik wil maar zeggen voor 100€ vind je dit echt niet en zeker geen 4takt ,
mss een crosser van in de jaren 80 ofzo ma dan voor 300€ ofzo ,
ik denk dat je er toch zult moeten overwegen voor er iets meer voor over te hebben , vraag hier maar aan iedereen , voor 250 a 350 € kun je nog wel een wrak maar dan echt wrak vinden , iets dat dus niet rijd e ....
cilinder versleten enz , psitong kapot , ....
ik wil maar zeggen voor 100€ vind je dit echt niet en zeker geen 4takt ,
mss een crosser van in de jaren 80 ofzo ma dan voor 300€ ofzo ,
ik denk dat je er toch zult moeten overwegen voor er iets meer voor over te hebben , vraag hier maar aan iedereen , voor 250 a 350 € kun je nog wel een wrak maar dan echt wrak vinden , iets dat dus niet rijd e ....
klx 300 rulezzzz , ja pinkers , en stoplicht en koso klm/u teller en toeren en temp meter gemonteer , nu mijn doma chap en 46 t tandwiel nog ze en vliegen
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
en nieuwe achtervelg en spaken pfff 600€
Ik kan je wel aan twee stuks CR250 helpen.
De ene is met origineel kenteken uit 1988, maar heeft geen cylinder meer en de ander is een identieke motor, maar dan een crosser en die moet optisch opgeknapt worden, maar is wel helemaal kompleet en heeft geen speling op de krukas. Zou je dus ook gewoon mee kunnen crossen.
Je kunt van deze twee dus met alleen sleutelen een komplete motor op kenteken maken en een hoop onderdelen overhouden, zonder dat je er ook maar iets bij hoeft te kopen.
Nadeel is de prijs: 900 euro in één koop, maar daar verlies je na de zomer niet veel tot niks op, als je hem weer verkoopt.
De ene is met origineel kenteken uit 1988, maar heeft geen cylinder meer en de ander is een identieke motor, maar dan een crosser en die moet optisch opgeknapt worden, maar is wel helemaal kompleet en heeft geen speling op de krukas. Zou je dus ook gewoon mee kunnen crossen.
Je kunt van deze twee dus met alleen sleutelen een komplete motor op kenteken maken en een hoop onderdelen overhouden, zonder dat je er ook maar iets bij hoeft te kopen.
Nadeel is de prijs: 900 euro in één koop, maar daar verlies je na de zomer niet veel tot niks op, als je hem weer verkoopt.