Nu Ducati achter het net vist wat betreft de overname van Aprilia, de piaggio groep heeft Aprilia nl overgenomen gaat Ducati zelf een twin viertakt ontwikkelen.Ducati gaat 2 modellen presenteren een 450 en 650.
Ducati komt in 2006 met een offroad model en een supermotard.
Bron: Kicxstart van deze maand.
Ducati kan de zon niet in het water zien schijnen.
Moderator: ghulst
Nu maar hopen dat dat dan geen desmodromisch gestuurd projectiel wordt... Want een endurist wil toch zelf sleutelen !!!!!
Jo VdB
Jo VdB
-
Nee gewone kleppen en 72 graden.
-
- Contacteer:
Desmodromische klepbedienings systeem heeft pas nut bij motoren met een cilinderinhoud groter dan een 350cc per cilinderJo VdB schreef:Nu maar hopen dat dat dan geen desmodromisch gestuurd projectiel wordt... Want een endurist wil toch zelf sleutelen !!!!!
Jo VdB

http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Waarom gebruiken ze het dan in hun DesmoSedici MotoGP racer? Hoe kleiner de cylinder, hoe hoger de toerentallen, hoe meer voordeel toch?Rudy schreef:Desmodromische klepbedienings systeem heeft pas nut bij motoren met een cilinderinhoud groter dan een 350cc per cilinder. Daarom zullen ze dit (dure) systeem wel niet gaan toepassen
.
Maurice
Ps. Ik vind de negatieve toon van de titel niet nodig. Wees blij dat een gerenommeerd merk als Ducati brood ziet in dit segment.
Maurice
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
-
- Contacteer:
Bij motoren met een kleinere inhoud per cilinder zijn de kleppen zo licht qua gewicht dat zweven helemaal geen probleem is..... Voordeel bljft natuurlijk wel dat het aandrijven van de kleppen minder energie kost als een systeem met klepverenmmrizio schreef:Waarom gebruiken ze het dan in hun DesmoSedici MotoGP racer? Hoe kleiner de cylinder, hoe hoger de toerentallen, hoe meer voordeel toch?Rudy schreef:Desmodromische klepbedienings systeem heeft pas nut bij motoren met een cilinderinhoud groter dan een 350cc per cilinder. Daarom zullen ze dit (dure) systeem wel niet gaan toepassen
.
Maurice
Ps. Ik vind de negatieve toon van de titel niet nodig. Wees blij dat een gerenommeerd merk als Ducati brood ziet in dit segment.

http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
-
Wel ja... aanschouw het perpetuum mobile. Nog even en je motor loopt op klepverenTTT schreef:nee hoor, de energie nodig om de klepveer in te drukken krijg je bij het uitveren weer terug.

| 1972 Honda CB350K3 | 2017 KTM 1290 Super Adventure S