Dasty ontvetter

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
Gast

waar maken jullie je motor mee schoon na het crossen? en daarmee bedoel ik, welke zeep oid?

normaal gesproken dan spuit ik hem eerst goed af. maar op het frame en andere delen blijft altijd zo'n zand laag achter die je met de spuit er niet afkrijgt. vaak spuit ik hem dan in met zeep en ga later met water en een borstel over de motor heen zodat overal het zand is verdwenen en ook dat plakkerige zand (moet er wel eerst met de borstel zijn geweest. anders zit het er nog).

nu had ik al veel middelen gehad. werkte goed en zo. maar nu heb ik Dasty ontvetter! rete goed spul dat!

als je motor nat is, dan spuit je dat spul er op, ff in laten trekken. en je hoeft hem alleen maar af te spoelen. een borstel heb je niet meer nodig. alles spoelt er zo van af (dat plakkerige zand en vet en zo).

echt heerlijk spul. dat is nog eens leuk schoonmaken. je hoeft hem alleen maar in te spuiten en meer niet. hij komt er brandschoon weer uit!.

echter kost deze fles 4,- en ik verbruik met 1 wasbeurt 3/4 tot een hele fles ong (ik ga er niet zuinig mee om). dan vind ik 4,- toch nog wel veel geld op den duur ;):roll:
moet goedkoper kunnen dus :wink: wie o wie kent dit middeltje ook en weet zo waar je dit kan halen?
ik haal het nu bij een crosszaak. dus die zal er zeker weten wel 2,- minimaal bij optellen...

ja ik weet het... ben een kniepert :roll:
Zot
Contacteer:

Wibra. 1,69 de fles.
Afbeelding
JBassie
Contacteer:

was is de inhoud ??
Zot
Contacteer:

0,75 ltr
Afbeelding
barry!
Contacteer:

ah bedankt jongens! jullie kennen het spul dus ook al? :D
voor de genen die het nog niet wiste. echt proberen!
verstand op nul en nadenken
barry!
Contacteer:

ja ik was dus die gast he :wink:
barry!
Contacteer:

na in enschede bij de wibra geweest... dasty hebben ze wel, in vele soorten, maar geen gele dasty ontvetter :(

weet iemand nog een andere winkel?
speedphreax

barry! schreef:na in enschede bij de wibra geweest... dasty hebben ze wel, in vele soorten, maar geen gele dasty ontvetter :(

weet iemand nog een andere winkel?
Idemdito... Ik stond net met 1,69 in de Wibra maar nergens Dasty te ontwaren. Ook geen andere producten van Dasty

Ik kom trouwens nooit in de Wibra dus ik stond eigenlijk wel versteld van alle prijzen daar. Niet te geloven hoe goedkoop allemaal. Je zou er haast voor 500 euro gaan winkelen.
| 1972 Honda CB350K3 | 2017 KTM 1290 Super Adventure S
barry!
Contacteer:

nou, ondertussen bij een wibra in haaksbergens geweest, 20km verderop, en daar hadden ze het wel... meteen een doos van 15 flessen meegenomen :lol: :)

mijn moeder is er trouwens ook blij mee, haha :lol:
TTT

barry! schreef:
mijn moeder is er trouwens ook blij mee, haha :lol:
Hoezo?
Is ze nou sneller klaar met het poetsen van je motor? :lol:
smurf.
barry!
Contacteer:

hehe wast maar waar ;)

nee het is eigenlijk een huis houd middel, maar het is in verhouding met andere huis houd middelen relatief goedkoop. en je kunt het op veel dingen toepassen

ik liet het zo mijn moeder zien. ze had pannenkoeken gebakken. pan was goed aangebakken, maar moest ze weer boenen....
dus toen kwam ik in actie ;), ik wat dasty er op gespoten 1min in laten werken en voila, met 1 veeg er overheen brandschoon :) net zoals die overdreven tell sell reclames :)
dat is nog maar 1 voorbeeld trouwens 8)
mmrizio

Er is zelfs een hele site aan geweid...

http://www.home.zonnet.nl/annemien/ozze/dasty.html
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
barry!
Contacteer:

haha prachtig
Plaats reactie