De hagelstenen bedekte het komplete dorp vanavond dus we dachten dat we deze er nu vast wel in kon gooien:
Zondag 18 december 2005 Winterbikkelrit
- Start: Odiliapeel
- Einde: voor de meeste ergens halverweg de route.
- Geen voorrijders / Geen mixedtour / Geen systeem -D dus een echte "Ieder voor zich en God voor ons allen" allroadrit
- Roadbookrit: bolletje pijltje op A5 formaat ( zelf plakken bij de start )
- En ja; ..... ! doe vooral mee met asfaltbanden !
Meer info volgt ergens in november maar dan kunnen de kenners nu vast de agenda`s vullen en de onderhandelingen met het thuisfront en of baas starten.
Groeten,
Maarten en Leo
Gourmetavond drbigclub op vertoon van lidmaatschapspasje
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Lidmaatschapspasje?????
Hmmm ik wacht nog op de volgende rit in Friesland.....
Dus Menno open even een topic en prik een datum....
Mijn Big is nog steeds niet in elkaar dus je hebt nog even....
Hopen dat hij in December weer inelkaar zit.
Groeten,
Bas
Hmmm ik wacht nog op de volgende rit in Friesland.....
Dus Menno open even een topic en prik een datum....
Mijn Big is nog steeds niet in elkaar dus je hebt nog even....
Hopen dat hij in December weer inelkaar zit.
Groeten,
Bas
Hmmm ik ben niet zo van de pasjes.....
Ik raak ze altijd kwijt......
Ach met een Big kom ik er wel in!
Ik raak ze altijd kwijt......
Ach met een Big kom ik er wel in!
Ik was van plan om hem in de weekenden te doen wanneer de dame weg was voor haar judotoernooien, maar door een blesure aan haar hand is ze weinig weg geweest. Hierdoor heb ik geen tijd gehad om er aan te knutselen.Leo schreef:Zeker weten !BasGort schreef:..Ach met een Big kom ik er wel in!...
( denk aub aan semi-noppenbanden tegen die tijd )
Maar waarom doet ie het eigenlijk nog niet ?
LEO
Maar gisteren heb ik de wielen eraf gehaald en nu alleen nog het blok eruit en de achterbrug en dan kan ik het frame voorbereiden om te laten spuiten......
Ik hoop dat ik hem nog voor de winter klaar krijg, maar ik ben bang dat het volgend seizoen wordt.
Groeten,
Bas
Bij de weg: Weet iemand het kleurtje van de Go!!!! KTM machine? Lijkt me wel een leuk kleurtje voor mijn BIG. Niet zeggen blauw, maar dan ook even een nummer ofzo.
Hier moet de benodigde info te halen zij denk ik:
http://forum.lc8.nl/
Succes bij de restoratie.
LEO
http://forum.lc8.nl/
Succes bij de restoratie.
LEO
Hi Leo,
Is de inschrijving al gestart
Heb nog steeds geen BIG, maar met 'n Adventure 640 moet het ook lukken waarschijnlijk ?!
Groetjes,
Aernoudt
Is de inschrijving al gestart
Heb nog steeds geen BIG, maar met 'n Adventure 640 moet het ook lukken waarschijnlijk ?!
Groetjes,
Aernoudt
Groetjes,
Aernoudt
Aernoudt
De zomer is nog niet eens begonnen !aernoudt schreef:Hi Leo, Is de inschrijving al gestart
Dan gaan we daar meteen verandering in brengen want ik heb nog een hele mooie te koop staan die jou op het lijf geschreven is !aernoudt schreef: .....Heb nog steeds geen BIG....
Geen probleem, er rijden nog veel meer BMW`s mee die dag dus dat komt helemaal goed.aernoudt schreef:...maar met 'n Adventure moet het ook lukken waarschijnlijk ?!...
Zodra de inschrijving start merk je het vanzelf op de verschillende allroadforums.
LEO