na een hele tijd ploeteren heb ik eindelijk weer een fijne motor kunnen
kopen , een yz426f , alleen zijn de rijders waar ik vroeger mee ging rijden allemaal gestopt gvd.
is er in de buurt van maasmechelen nog een groep waar ik mee zou kunnen gaan vlammen.
endurogroep in belgisch limburg
Moderator: ghulst
Al iemand gevonden?ben ook op zoek naar een club. Tijdje terug ging ik aan het kanaal zo een vlakte waar niemand kwam maar dat was natuurlijk weer van korte duur . Dan eens een paar keer in Neeroeteren geweest met een paar gasten maar dat is helemaal niks met al dat volk derop.Tja ik denk ook regelmatig en stoppen , we mogen toch bijna niks . Enfin, moest je iets gevonden hebben laat het dan weten als je wilmr. decibel schreef:na een hele tijd ploeteren heb ik eindelijk weer een fijne motor kunnen
kopen , een yz426f , alleen zijn de rijders waar ik vroeger mee ging rijden allemaal gestopt gvd.
is er in de buurt van maasmechelen nog een groep waar ik mee zou kunnen gaan vlammen.
Succes met je moto
Sx , bedankt voor uw reactie.
Als ge ziet hoeveel plaats hier in limburg is dan zouden we toch een
route moeten kunnen maken zonder teveel in het zogenaamde natuurgebied te komen.
van circuit naar circuit (neeroeteren , lanklaar , horensberg?, zwartberg , meeuwen , kaulille , bocholt). dit ligt allemaal in een straal van 50km!
de meeste mag je wel niet op maar who cares!!!
als je eens iets wilt afspreken 0477 333798.
de groeten
Als ge ziet hoeveel plaats hier in limburg is dan zouden we toch een
route moeten kunnen maken zonder teveel in het zogenaamde natuurgebied te komen.
van circuit naar circuit (neeroeteren , lanklaar , horensberg?, zwartberg , meeuwen , kaulille , bocholt). dit ligt allemaal in een straal van 50km!
de meeste mag je wel niet op maar who cares!!!
als je eens iets wilt afspreken 0477 333798.
de groeten
Hallo Xr power only
Dat is interresant !
Waar ergens juist is dat gelegen ? Ik wil daar wel eens een kijkje gaan nemen
Vanwaar ben jij precies ergens?
mvg
Dat is interresant !
Waar ergens juist is dat gelegen ? Ik wil daar wel eens een kijkje gaan nemen
Vanwaar ben jij precies ergens?
mvg
- KTMcrosser
Dit is dan ook weer bij deze gebeurd