KTM dealer in Senegal

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
AdventureRider
Berichten: 120
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 01:03
Locatie: Dordrecht

Ik ben tijdens mijn Afrika trip in Senegal aanbeland met de KTM 640 adventure. Nu sta ik met een kapotte accu. Weet iemand een KTM dealer in de buurt van Dakar?
Dr_Bean
Berichten: 433
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 22:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

AdventureRider schreef:Ik ben tijdens mijn Afrika trip in Senegal aanbeland met de KTM 640 adventure. Nu sta ik met een kapotte accu. Weet iemand een KTM dealer in de buurt van Dakar?
Toen wij in 2000 in Dakar waren zat er daar een grote zaak die veel ktm deed. (niet echt ktm dealer geloof ik, maar wel het beste wat je in de verre omstreken kan krijgen).
In Dakar heb je echt de meeste kans!

Wij vonden die ktm zaak doordat we met een local aan de praat raakte in een cafe ergens in het centrum. kortom: Gewoon even een local met een motor aanschieten.
Helaas heb ik geen waypoint/adres of wat ook voor je, maar in Afrika werk mondeling prima.
gozell
Berichten: 30
Lid geworden op: za nov 08, 2003 19:15
Locatie: adam

Hiero een lijst van "Friendly KTM dealers around the globe", helaas staat
Senegal er ffe niet bij... In Togo zit wel een hele goeie "KTM Toni", ze hebben zelfs nog meegedaan aan Parijs-Dakar... Onwerkelijk die showroom met allerlij gloednieuw KTM spelgoed, Togo is tax-free dus de prijzen liggen ook nog eens -relatief- laag.....

http://www.horizonsunlimited.com/ubb/Fo ... 00010.html
gozell
Berichten: 30
Lid geworden op: za nov 08, 2003 19:15
Locatie: adam

Gevonden! Je kunt deze eens proberen (uit 2002)....

Cap' Motos, Rte L'aeropport - Yoff Tonghor - proche de l'ocean
Eric 6338432 / 8205239

Suc6!

Dakar is butt, te druk, vervelend, te veel auto's waar je achter blijft haken met je koffers :) campings waren er niet (nu wel?) uiteindelijk via een paar fransen een jachthaven gevonden waar een paar tenten konden staan... heel relaxte sfeer....

Stefan uit CH (rijdt al 3 jaar door afrika...) heeft ook veel interessante 'handy' repair info voor afrika http://www.contrast.cx Travel Info > Countries...
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

voor alleen een accu kun je bij elke motorshop terecht.

d'r zit een gewone ytx9 in. de meest standaard accu voor een motorfiets.
Afbeelding
Plaats reactie