Smets is helemaal terug

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

Vanmorgen op eurosport de 2e manche gezien. Conclusie:Smets is terug van een jaar ellende, kommer en kwel. Chapeau :toost:
Op een zeer verraderlijk circuit in Bellpuig won townley the GP. Ik meen dat dit kereltje 19 jaar oud is, :shock: , dus de oudjes moeten op hun tellen gaan passen want de jonkies komen eraan.
In de MX2 liet Erik Eggens zien het nog niet verleerd te zijn. Overall na twee races de zesde plek.
Dan even een kwisje: wie is Billy Mackenzie, wordt in de eerste heat 23ste en in de tweede:....... :?:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
JBassie
Contacteer:

Als je het iemand gunt, is het Smets wel :) Wat een klimmen en afdalingen zaten er in dat circuit zeg :shock:
Hein van Buuren

Heb het gisteren op KetNet live gezien (althans de eerste manche, tweede manche moest wijken voor de Amstel Gold race en werd later samengevat).
Als Everst niet roemloos ten onder wilt gaan kan hij aan het einde van dit seizoen beter met opgeheven hoofd het strijdperk verlaten met zijn 9 wereldtitels (ik ga er vanuit dat hij het dit jaar weer flikt).
De jongere garde in inderdaad in aantocht.
Behalve Smets reed Everts de tweede manche ook goed maar kwam nét tekort.
Op naar Portugal (als ik me niet vergis).
Plaats reactie