Beste BIG brothers,
Sinds zo'n 700 km veel gerammel/getik tussen +- 2200 en 3000 toeren . BIG telt 37000 km. Wel eens gelezen bij 40000-50000 km revisie nodig is? Balansasketting net opgespannen, dus nu nokkenasketting wellicht aan vervanging toe? Of spant men dit ook wel op?
Wie o wie wil zijn zeer gewaardeerde raad geven?
Bvd.
BIG gerammel tussen 2200-3000 toeren...???
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
hallo, laat er voor de zekerheid een nieuwe ketting inzetten
ik heb het zelf gedaan bij motor aad in bleiswijk met een beetje hulp van barry de monteur
het is een fluitje van een cent en je bent zo weer op pad, voor niet te veel geld want zo,n kettinkje kost nagenoeg niks
tel motor aad 010-5216470
groet peter
06-54646558
ik heb het zelf gedaan bij motor aad in bleiswijk met een beetje hulp van barry de monteur
het is een fluitje van een cent en je bent zo weer op pad, voor niet te veel geld want zo,n kettinkje kost nagenoeg niks
tel motor aad 010-5216470
groet peter
06-54646558
Vermoed dat dit het nokkenasketting betreft. Breng 'm deze week naar de garage; zelf weinig tijd en te weinig verstand van zake om het goed en snel te doen. Heb ik het idee bij dat het best gerepareerd/gereviseerd wordt. Zo het nu is rijdt je er niet lekker mee. Bovendien loopt 'ie met lage toeren niet lekker en laat ik er ook gelijk maar een paar mini knippers op zetten...
Groet, Menno.