andere motorfiets
Moderator: ghulst
- 250_EXC_RACING
ik ben op zoek naar een nieuwe motorfiets het liefst een honda crf 450 maar die zijn erg duur dus word het toch maar een ktm denk ik alleen weet ik niet of ik een viertakt of een 2 takt moet nemen ik heb nu een 250 viertakt maar dat bevalt mij niet zo ik vind dat ik wat vermogen tekort kom nu zit ik te twijfelen tussen een 250 2takt of een 450 viertakt ik rijd 50 % off road en 50 % gewoon asfalt nu vraag ik mij af wat is de beste keus 2 takt of toch viertakt en ook qua onderhoud wat kost meer 2 takt of viertakt heb de viertakt nu bijna 3 jaar maar tot nu toe heel weinig onkosten aan wat raden jullie mij aan ?
Wij houden van Oranje
- 250_EXC_RACING
idd een honda is duurder dan een ktm honda crf 450 kost met kenteken bijna 11000 euro ktm is dacht ik rond de 9500 euro
Wij houden van Oranje
250_EXC_RACING schreef:ik ben op zoek naar een nieuwe motorfiets het liefst een honda crf 450 maar die zijn erg duur dus word het toch maar een ktm denk ik alleen weet ik niet of ik een viertakt of een 2 takt moet nemen ik heb nu een 250 viertakt maar dat bevalt mij niet zo ik vind dat ik wat vermogen tekort kom nu zit ik te twijfelen tussen een 250 2takt of een 450 viertakt ik rijd 50 % off road en 50 % gewoon asfalt nu vraag ik mij af wat is de beste keus 2 takt of toch viertakt en ook qua onderhoud wat kost meer 2 takt of viertakt heb de viertakt nu bijna 3 jaar maar tot nu toe heel weinig onkosten aan wat raden jullie mij aan ?
Natuurlijk moet je een viertakt kopen, mochten ze je mee willen hebben, dan achteraan rijden en het tanken onderweg?
Alp
- 250_EXC_RACING
dat is zonder garantie
Wij houden van Oranje