je leest hier van alles over de laatste EXC/KLX/CRF/WRF, de nieuwste noppenband en de vetste helm, maar deze jongens rijden gewoon op wat ze hebben......
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=29723
OldSkool Noppen
Moderator: ghulst
Wat een mafkezen zeg, Jumps maken met een shopper
Wie weet wat die Hells Angels allemaal uitvoeren achter onze rug om...
Wie weet wat die Hells Angels allemaal uitvoeren achter onze rug om...
-
Ik had deze al een tijdje terug gezien maar ik was er toevallig juist weer naar op zoek. Thanks!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Mafkezen??? Helden vind ik het!!!JBassie schreef:Wat een mafkezen zeg, Jumps maken met een shopper
60 jaar terug had je toch alleen maar van die fietsen, niks all-road of crosser of enduro of supermotard of buikschuiver. Dit is t en daar doe je het maar mee.
Het Limburgse chapter op het moment niet zo veel.............JBassie schreef:Wie weet wat die Hells Angels allemaal uitvoeren achter onze rug om...
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
dan waren het domme mensen, want als je wel een shopper kunt bouwen en geen licht motortje voor door de modder, dat is niet echt doordachtSTTEVE schreef:Mafkezen??? Helden vind ik het!!!JBassie schreef:Wat een mafkezen zeg, Jumps maken met een shopper
60 jaar terug had je toch alleen maar van die fietsen, niks all-road of crosser of enduro of supermotard of buikschuiver. Dit is t en daar doe je het maar mee.