Wie gaat mee:Maasvlakte

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
KKX
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 11, 2004 21:36
Locatie: Rijswijk (ZH)

Hallo allemaal,
Het is weer super en het belooft ook zaterdag heel lekker te worden.
Tijd om dus de crossspullen te pakken en te gaan knallen op de maasvlakte.
Zijn er hier nog mensen die er zaterdag ook naar toe gaan want dat zou wel heel gezellig zijn. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik ga normaal met mijn crossmaat maar die is verhinderd dus moet alleen javascript:emoticon(':('). Dit is natuurlijk niet het slimste maar gezien het aankomende mooie weer zullen er wel meer komen!?
Als er dus mensen gaan kunnen we lekker bij elkaar staan met de auto's en een beetje babbelen.
Daar ik alleen ga heb ik nog ruimte in de bus over voor 1 motor dus wie woont er bij Den Haag en wil mee.
Ik wil rond 10.00u zaterdag weg en kan bij je langs rijden en wil rond 13.30u weer terug gaan.

Ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door KKX op vr apr 01, 2005 15:13, 2 keer totaal gewijzigd.
KX250
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Ja Lekker weer om te zonnen. De afstand is voor mij te groot, anders was ik wel gekomen :wink: wij hebben echter het havengebied, ook mooi.
Veel plezier met rijden morgen :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
KKX
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 11, 2004 21:36
Locatie: Rijswijk (ZH)

Het was dus helemaal super.
Het weer was perfect de wind niet te hard.
Het terrein lag er goed bij met veel mul zand, hardere stukken en...water.
Lekkere grote plassen waar ik eerst nog omheen reed maar wat later er gewoon lekker vol doorheen. De kx ziet er dus echt niet meer uit en ik ben smerig tot in mijn bilnaad.
De drukte viel mij mee, er waren een stuk of 10 mx fietsen waarvan er iets meer 4takt waren. Een aantal quads zowel volwassen als kinder maten.
Daar het een afgelegen gebied is was er tevens op de openbareweg ! een VOR super motard aan het oefenen en een klassieke wegracer.
Helaas zijn er altijd weer een aantal wegmotoren(de rijders natuurlijk) die zich misdragen door te roekeloos over de weg te racen, ook tegen het verkeer in dus om daarna gewoon de motoren naast elkaar op de 2 baans weg te zetten, Zielig dus.
Het was dus al met al een perfecte dag al was het rustig.
Wie weet de volgende keer wat drukker door een aantal noppenforumers.

Klaas.
KX250
Plaats reactie