ik heb eindelijk terug een cross motor
dit is hij :
een kawasaki kx 125 uit 99 met doma uitlaat ,nieuwe zuiger , kopelings platen enz
wat vinden jullie ervan ?
EINDELIJK
Moderator: ghulst
Mooi fietsje tim Is wel ff wat anders dan een TT 350 niet dan?
Veel cross-plezier ermee (wat wel zal lukken denk ik).
Veel cross-plezier ermee (wat wel zal lukken denk ik).
nou, veel plezier ermee
jij reed toch gewoon over land e.d ga je nu nar de crossbaan met je nieuwe aanwinst?
jij reed toch gewoon over land e.d ga je nu nar de crossbaan met je nieuwe aanwinst?
en heb je hem al aan de tand gevoeld, letterlijk en figuurlijk.
ja hbe hem vanmiddag eens een beetje aan detand gevoeld eht was de eerste keer dat ik op een echte 2 takt reed en het ging al vrij goedJBassie schreef:en heb je hem al aan de tand gevoeld, letterlijk en figuurlijk.
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
Dat is gek! De meeste jongens hebben het over hun motor als een "zij" en jij spreekt over een "hij". Wat moeten we daaruit afleiden?stimpie schreef:ik heb eindelijk terug een cross motor
dit is hij :
Dit terzijde: hoog tijd om je onderschrift aan te passen, niet. "motor loos"???
Beter een slecht karakter dan geen karakter
dat hij of zij daar let ik gewoon niet op zolang ik maar goed kan crossen op mijn motor is het goed en idd mijn onderschrift moet ik eens gaan aanpasen jaHelen schreef:Dat is gek! De meeste jongens hebben het over hun motor als een "zij" en jij spreekt over een "hij". Wat moeten we daaruit afleiden?stimpie schreef:ik heb eindelijk terug een cross motor
dit is hij :
Dit terzijde: hoog tijd om je onderschrift aan te passen, niet. "motor loos"???
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering