pruus-pech NOPPEN-PECH

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

baksteen
Berichten: 44
Lid geworden op: wo aug 25, 2004 15:55
Locatie: Netherlands
Contacteer:

Bikkels.

Maar heb zelf meerdere keren wat kapot gehad wat operatief weer gerepareerd is.
En was ook eigenwijs en dacht alles sneller te kunnen en von d t altijd nodig eerder en sneller alles weer te kunnen.
Is wel leuk als je binnen recordtijd weer alles kan. Maar als je daardoor blijvend last houdt van je blessure is het dat achteraf gezien NIET waard.

Liever 2 weken langer doen over revalidatie en daarna weer alles kunnen doen dan de rest van je leven bij iedere keer pijn je af moeten blijven vragen hoe het zou zijn geweest als je wel goed uitgerevalideert had.
Die ene rit die je dan misloopt haal je wel weer in, zelfs die Erzberg :roll:


Sorry voor t hoge moraalriddergehalte....:oops:
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Zondag wordt de dag van mijn heroptreden :) . Met mijn knie gaat alles prima, ik ben zelfs deze week, naast de fietstraining, al met looptraining begonnen en ook op het werk heb ik (dankzij de brace) geen problemen meer. Hopelijk valt het rijden ook nog wat mee. Mijn motor heb ik proberen te verkopen, maar dat is dus niet gelukt :( . Daarom heb ik hem nu van voor tot achter en van boven tot onder in orde gezet en zal hij nog een jaartje moeten dienen. Maandag laat ik weten hoe het me vergaan is. En pruus, hoe sta jij er momenteel voor ?
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Blessures zijn nooit leuk en geen van ons denkt er lichtvaardig over. Maar is toch fijn om te horen dat het bij sommigen toch noch meevalt. Als Erik sneller geneest dan de doctoren voorspeldden is dat weer een bewijs dat je door een positieve instelling, tezamen met een portie gezond verstand,
kunt bijdragen aan het genezingsprocess. Ik ben blij voor je kerel!
Zelf zal ik nog even op krukken moeten lopen. De ontsteking gaat niet weg zolang het plaatwerk erin zit, maar die kunnen op z'n vroegst over zes weken eruit. Dan kan volgens mij niet meer veel mis gaan want het gewricht zelf ziet er heel goed uit. Fotos van mijn breuk zwerven trouwens door de medische wereld als afschrikkend voorbeeld, haha. Een maat van me is fysiotherapeut en heeft ze in omloop gebracht. Volgens hem heb ik veel geluk gehad, want als die zelvde energie op de voet was terecht gekomen had ik lopen met die poot voor altijd kunnen vergeten.
Maar ja, geluk is met de domme maar betrekkelijk!
Uitkijken he!!
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Erik V
Berichten: 466
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 23:33
Locatie: Vlijtingen(Riemst)

Ja Hans, dan zit er niks anders op dan je nog maar eens sterkte te wensen. Als alles uiteindelijk toch nog goed komt mag je achteraf gezien niet klagen, maar nu heb je daar natuurlijk niet veel aan.
Zelf heb ik gisteren mijn eerste rit gemaakt, en dat viel niet tegen. Alleen in erg technische kruip-door stukken ben ik nog niet op mijn gemak, de angst om met je "slechte" been ergens achter te blijven steken zal nog wel een tijdje blijven denk ik. De rest ging bijna zoals vroeger : rechtstaan,bochten nemen, klimmen,... af en toe wat vierkant, maar dat zal wel normaal zijn na die maanden inaktiviteit. Naar de Erzberg toe nog wat meer ritme opdoen en dan zien we wel waar we uitkomen, mijn vertouwen is in ieder geval een stuk gegroeid gisteren. 8)
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

He' Pruus , hoe is het nou met je blessure ?
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Het begint vermoedelijk op janken te lijken maar wil jullie toch op de hoogte houden van mijn fysieke (on)gesteldheid, ter lering en vermake!
Ben gisteren weer ontslagen uit het AZM nadat professor Brink woensdag mijn been weer even van binnen heeft bekeken. Wat hij zag moet hem goed zijn bevallen want hij heeft zich er een flink stuk van toegeeigend! Te weten een stuk rottend bot ter groote van een pingpongbal. In zijn onmetelijke goedheid heeft hij vervolgens een soort rozenkrans of parelketting in de ontstane holte gestopt, maar dat is maar tijdelijk want over tien dagen moet ik beginnen ze met 2/dag er weer uit te peuteren. Dus een leengift als het ware. Omdat er 60 van die speeltjes inzitten kom ik onder inspanning van mijn gehele IQ ( toevallig het zelfde aantal) tot de conclusie dat het potje over pakweg 40 dagen leeg zal zijn. Dan hebben de goden in wit de volgende verrassing voor me: ze gaan namenlijk opnieuw een stuk bot uit mijn heup zagen, voor de balans nu rechts, en daarmee dan het gat in mijn scheenbeen dichtplamuren. Een sigaar uit eigen doos zeg maar, of een ei uit eigen zak ofzo.
Onder de streep ben ik dus nu verder van huis dan op 2 jan, maar laat dat niemand het plezier in hopelijk een lekker weekend motorrijden bederven!
Laatst gewijzigd door pruus op ma jun 06, 2005 21:09, 2 keer totaal gewijzigd.
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Helen
Berichten: 610
Lid geworden op: do jul 31, 2003 11:21
Locatie: Erps-Kwerps

Pruus,

Mocht je carrière als topendurist toch niet meer van de grond komen, heb je nog een mooie toekomst als schrijver!
Vermakelijk stukje proza. Sorry voor jou dat je het moet meemaken :cry:
Beter een slecht karakter dan geen karakter
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Nou nou Pruus , ze hebben je echt flink te pakken he'. :cry:
En dat het allemaal komt door zo'n lullig sprongetje :?
In ieder geval veel sterkte.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Pruus, hoe heeft dit zo uit de hand kunnen lopen :(
Was de breuk dusdanig slecht dat dit allemaal de gevolgen zijn?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Ja Hus, de breuk was gewoon heel lelijk. Maar in eerste instantie hebben ze in Roermond gedacht dat het scheenbeen gewoon van alleen, dus zonder plaat, weer zou vastgroeien. Stuurden ze me naar huis met gips, drie maanden mee gelopen; en gewerkt; maar de afstand tussen de botten was gewoon te groot. Net als de koningskinderen in dat sprookje konden ze niet bijelkaar komen. Jammer dan.
Waar rij jij nu met dat geemmer daar in het havengebied?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Inschattings foutje van de HH doctori, gelukkig hebben we de foto's nog. :wink:
Wat het havengebied betreft, dat loopt wel los. Als solo rijder heb ik daar niet zo mee te maken, het is alleen jammer dat ik nu nee moet zeggen tegen m'n zoontje als die met z'n puchi wat wil meerijden. Heb het proberen uit te leggen hoe dat zo is gekomen. Je weet wel, dat verhaal over politiek en geld bla bla :agrue:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na acht maanden op krukken mag ik nu weer lopen. De vijfde operatie was schijnbaar succesvol, er is botgroei te zien op de CT scan. Wel is het niet van de gewenstte kwaliteit en daarom moet het plaatwerk nog zeker een half jaar blijven zitten. Sporten mag eigenlijk niet maar ik ga ervan uit dat de goede professor daarmee voetbal en zoiets bedoelde :roll: of ik de ritten in de herfst haal weet ik niet, maar ga het iig proberen. De eerste is toch in Hapert? Wanneer?
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
speedphreax
Berichten: 1680
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 10:34
Locatie: N52 00.692 E5 34.350

pruus schreef:De eerste is toch in Hapert? Wanneer?
Nee, Steenwijk, 4 september

http://noppenforum.messageboard.nl/foru ... php?t=4677

Mooi dat je weer kunt gaan rijden. 8 maanden krukken is erg lang!
| Honda CB350K3 | BMW R1100GS
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Hee Pruus, welcome (back) to the jungle (we've got fun and games).
Hapert is 16 oktober bij mijn weten (rondes van 25 km.)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Hey Jacko, maar 16 okt. is een makkie man. Ben je niet in de war met Handel? Of moeten we hiervoor onze expert A.... raadplegen???
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

pruus schreef:Hey Jacko, maar 16 okt. is een makkie man. Ben je niet in de war met Handel? Of moeten we hiervoor onze expert A.... raadplegen???
Hey Heinz :P , fijn om te lezen dat het eindelijk weer de goede kant op gaat met jou.

Handel is altijd de laatste zondag van Oktober dus dit jaar 30 Okt.
Hapert is inderdaad 16 Okt.
Deze zijn allebei niet zo ver voor ons en voor jou dus als het dan nog niet gaat zoals je wil dan hoef je in ieder geval niet zo ver te rijden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

adje schreef:
pruus schreef:Hey Jacko, maar 16 okt. is een makkie man. Ben je niet in de war met Handel? Of moeten we hiervoor onze expert A.... raadplegen???
Hey Heinz :P , fijn.........
Deze zijn allebei niet zo ver voor ons en voor jou dus als het dan nog niet gaat zoals je wil dan hoef je in ieder geval niet zo ver te rijden.
't is niet het thuiskomen dat me zorgen baard, Ad, maar het rondkomen :oops:
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

meer dan un jaar zat het verborgen, maar uiteindelijk komt alles aan ut licht! Haha
Afbeelding
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
STTEVE
Berichten: 1193
Lid geworden op: do okt 03, 2002 12:53
Locatie: HILVERSUM
Contacteer:

Kolere wat een jaap. :shock:
Steve

TT600R - TT350 - www.tt600r.nl
Sjokske
Berichten: 2930
Lid geworden op: ma mei 05, 2003 07:19
Locatie: The middle of nowhere.NL

Dat beugeltje kun je vast nog wel een keer gebruiken (voor ophanging nummerplaat o.i.d.). Of voor het koppelen van profielen voor een gipswandje of zo :lol:
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Sjokske schreef:Dat beugeltje kun je vast nog wel een keer gebruiken (voor ophanging nummerplaat o.i.d.). Of voor het koppelen van profielen voor een gipswandje of zo :lol:
Nee Jack, aan de achterkant zit nog zo'n ding, dus dacht ik er un remschakelset van te knutselen!
Verveel je je trouwens komend weekend niet als die talutrijders in Turkije zitten???
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

Niet alle taludrijders zitten dan in Turkije dus er valt nog genoeg te rijden hier bij ons :wink:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie