wie rijdt wat ?

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

comep

Lekker gevoel om zelfs na al die jaren motor-ervaring toch weer een 'groentje' genoemd te mogen worden...
Heb de nodige wegmotoren gehad (CB550, VF750, VF1000R, FZR1000, RGV250), maar de pakkans werd me te groot (toeren doe je pas lekker boven de 200 !). Dus 'ns wat anders gaan proberen: naast de weg!
Eerst met een CR250 en (zoals jullie al uitvoerig hebben kunnen lezen ) nu op een WR400F uit '99. Man, wat leuk!!
Had me trouwens een heeele hoop bekeuringen gescheeld als ik hier eerder mee was begonnen
Beste Arnaud, jou reactie is waarschijnlijk het zetje dat ik net nodig had! Ik heb namelijk al enkele jaren een mooie FZR1000, ben er echter 'n beetje op uitgekeken. Je kunt er eigenlijk alleen mee op de weg knallen he? :) Al van kleins af aan kick ik op alles met noppenbanden, wat was ik blij met m'n crossfietsje op m'n achtste! Vreemd genoeg heb ik nooit (ben inmiddels 30) een gemotoriseerde noppenfiets gehad. Daar gaat dit jaar waarschijnlijk verandering in komen! Ben me al een tijdje aan 't orienteren maar ik weet het allemaal niet; een DRZ400 of Husky???
JBassie
Contacteer:

Ben me al een tijdje aan 't orienteren maar ik weet het allemaal niet; een DRZ400 of Husky???
volgens mij, is er iemand op dit forum die je hier alles over kan vertellen :lol:
adje

JBassie schreef:
Ben me al een tijdje aan 't orienteren maar ik weet het allemaal niet; een DRZ400 of Husky???
volgens mij, is er iemand op dit forum die je hier alles over kan vertellen :lol:
Och schei uit , tot vervelens toe :cry:
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
Plaats reactie