heeft er iemand ervaring met TM motoren

Deel jouw ervaringen met motoren en aanverwante artikelen.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
2stroke confusion

Ik heb het laatste half jaar niet meer gereden en ik zat eraan te denken om weet een crosser te kopen.
Nu zag ik op marktplaat van die TM crossers staan en die zien er wel mooi uit.
Dus ik ben een beetje rond gaan kijken en op de site stond dat die dingen met veel extra spullen geleverd worden zoals:

hgs uitlaat
v-force membraam
ohlins vering
en hydraulische koppeling.

Nu vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring heeft met TM crossers en dan met name de mx125.
En wat jullie mening van deze motor is?

Ik moet er nog wel ff bij zeggen dat ik al een goed leverancier voor onderdelen heb die alles binnen 2dagen levert.
En dat ik hem hoofdzakelijk voor hobby cross gebruik en maar 1 of 2 keer per maand de baan op ga.
fuck the police
stimpie

en weet er iemadn iets over de TM 250 2 takten ?

hbe al gezien dat de nieuwe (05) modelen al geen ahlins voor vork meer hebben
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
vleugelmoer

dat hebben ze wel altahns de luxe versie de standaard versie heeft een ander veer. tegen meer prijs kun je Ohlins afgeveerd krijgen
stimpie

idd
St-service onderhoud revisie motorblokken-veering
JBassie
Contacteer:

Snelle machientjes. Ik heb er zondag nog eentje met gemak zien winnen bij de MON. (kan ook aan de coureur liggen :lol: )
mxrider#28

JBassie schreef:Snelle machientjes. Ik heb er zondag nog eentje met gemak zien winnen bij de MON. (kan ook aan de coureur liggen :lol: )
het ligt aan de coureur... zet hem op een KTM en hij lapt ze nog allemaal een rondje ook
Sjokske

2stroke confusion schreef: Ik moet er nog wel ff bij zeggen dat ik al een goed leverancier voor onderdelen heb die alles binnen 2dagen levert.
Onderdelen is geen probleem, van de Vegt heeft behalve vreselijk veel tweedehands motoren aardig wat op voorraad van TM.
Mocht het dan nog niet lukken is er altijd nog de duitse importeur (Mike's Bike Shop) of MX Selfkant, bestel je daar iets heb je het ook met een paar dagen (kspreek uit ervaring).
Motoronderdelen zijn er genoeg op voorraad bij diverse kartdealers (voor een 125 tenminste........)
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
Plaats reactie