Hallo noppenvreters,
Heb een fijne klx 250 loopt goed en hard (voor een 250), maar stationair is het een zooitje hij slaar af als het gas dicht gaat.
Er zit wel een 300 carb. achter.
Mijn vraag wat doe ik hieraan?
groet henk
klx 250 stationair
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: do jun 06, 2002 16:54
- Locatie: In de buurt van Arnhem
- Contacteer:
Stationair schroef ietsjes verder indraaien.
http://www.rw-racing.nl
KTM EXC300
KTM EXC300
Wat is de std sproeier bezetting?
Wat is de Diameter van de oude en wat is de huidige Diameter?
Kan natuurlijk ook zijn dat de stationair sproeier dicht zit!
Wat is de Diameter van de oude en wat is de huidige Diameter?
Kan natuurlijk ook zijn dat de stationair sproeier dicht zit!
Bedankt voor de reacties.
de stationair knop verandert niks aan de zaak al geprobeerd.
zit nu 35 sproeier in is te groot?
hoofdsproeier was 128 heb ik 122 ingedaan hielp niet wou haast niet meer starten en verzoop heel snel dus 128 er weer in en 30 stationair proberen.
alle reacties zijn welkom thnx
groet henk
de stationair knop verandert niks aan de zaak al geprobeerd.
zit nu 35 sproeier in is te groot?
hoofdsproeier was 128 heb ik 122 ingedaan hielp niet wou haast niet meer starten en verzoop heel snel dus 128 er weer in en 30 stationair proberen.
alle reacties zijn welkom thnx
groet henk
Ik weet niet of je ongestraft een andere carb. erop kunt zetten.
In sommige gevallen heb je nl ook te maken met de afschuining van de gasschuif aan de onderzijde.
Deze bepaalt ook in grote mate de luchtsnelheid.
Als deze schuif te ver open staat in de gas dicht situatie dan zou die wel eens wat meer mengel kunnen aanzuigen dan gewenst.
Maar je schrijft: "122 verzoop dus 128 er weer in gedaan" ,was dit niet andersom??
En idd eerst stat 30 maar eens proberen.
In sommige gevallen heb je nl ook te maken met de afschuining van de gasschuif aan de onderzijde.
Deze bepaalt ook in grote mate de luchtsnelheid.
Als deze schuif te ver open staat in de gas dicht situatie dan zou die wel eens wat meer mengel kunnen aanzuigen dan gewenst.
Maar je schrijft: "122 verzoop dus 128 er weer in gedaan" ,was dit niet andersom??
En idd eerst stat 30 maar eens proberen.
De reden dat ie verzoop was dat de vlotter vast zat . Ben naar m-zaak geweest ze zeiden dat de sproeiers origeneel moesten blijven. Heb blok gekocht zonder carb. vorig jaar dus vandaar dat er een 300 carb. opzit heb 250 carb. geprobeert van maatje en liep inderdaad beter. Voor nu hou ik het ff zo eerst lekker rijden en dan na de ritten maar ff goed zoeken.
Bedankt voor de reacties.
Groet Henk
Bedankt voor de reacties.
Groet Henk