Super BIG meeting op 13 maart 2005

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

eindgebruiker
Berichten: 25
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 14:02
Locatie: Amsterdam

Laat ik me nog even officieel in de juiste thread aanmelden, dan verschijn ik hopelijk ook weer op de deelnemerslijst. Sinds een paar maanden heb ik een Big, en sinds een week noppenbanden, dus ik zal wel met de rookies meedoen.

Als ik over het asfalt aan kom brommeren, is het dan verstandig wat kleding achter te laten op het adresje van Leo? Echt warm lijkt het zondag toch niet te worden.

Gaele
Gast

eindgebruiker schreef:....Als ik over het asfalt aan kom brommeren, is het dan verstandig wat kleding achter te laten op het adresje van Leo? Echt warm lijkt het zondag toch niet te worden...
Het wordt zondag geweldig weer !
Lekker rustig rijden in de beginnersgroep en veel lachen.

Als je wilt kan je een "PB"tje sturen naar BIG88 en dan kan je in iedergeval met zun 2n afdalen naar het zuiden en aangezien je dit adresje dan zeker aandoet kan je hier ter plekke beslissen wat je wel of niet uit doet.

Leo
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Heren,

Hier een geupdate lijstje van mensen die hebben aangegeven om te komen.

All Road rit:
BIG88 - DR Big
Big Bek - DR Big
DR Menno - DR BIg
JB - Yammerbak :twisted: XT 500
Hans - DR Big (waarschijnlijk)
Mike-13 - DR Big
JeeWee - DR350
Zweeuse Klei - DR650
Aquada - DR Big
Eindgebruiker - DR Big
Kikker - DR Big
PD_oscar - DR Big
BigNeus - Honda (gids)

On Road rit:
BasGort - Ducati 900 SS :oops:
Pukenwaus - DR Big (gids)

Er kan nog meer bij! :D

Groeten,
Bas
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Aquada
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 24, 2005 21:18
Locatie: Eindhoven

Hi,
Ik dacht laat ik mijn naam er ook maar eens bijzetten.
Het lijkt me een gezellige club.
Dat adresje om wat kleding en/of koffer te laten is nog niet verkeerd.
Ik rij mee met de Kikker en ik zal niet achter hem rijden. :shock:

Tot Zondag
DR800 1993
Gast

Aquada schreef:Dat adresje om wat kleding en/of koffer te laten is nog niet verkeerd
Kikker weet waar het is dus dat komt goed.
Aquada schreef: Ik rij mee met de Kikker en ik zal niet achter hem rijden. :shock:
:lol:

Groeten en tot zondag !

LEO
PD-OSCAR
Berichten: 23
Lid geworden op: di aug 31, 2004 19:00

Ha die Leo,

Stuur je nog een pdf.je - roadbook (ik zag je iets zeggen over print-outs) maken, liever een pdf.je (of past dit niet binnen de verspreidingsregels?), kan ik thuis alvast aan de gang !

Bedankt
Gast

PD-OSCAR schreef:....of past dit niet binnen de verspreidingsregels...
klopt......helaas.

Ik ben laatst rijders op een route van mij tegengekomen die het roadbook via via via de mail hadden ontvangen en vanaf dat moment heb ik besloten niks meer naar niemand per mail te verzenden mbt roadbooks.

Het roadbook voor de gevorderdengroep ligt kant en klaar geplakt klaar bij de start op je te wachten en wordt na afloop weer ingeleverd bij mij.

Mocht je nog wat te deponeren hebben op 8) "het adresje" 8) kan je het roadbook onder het genot van een bak koffie onder een carport indraaien

LEO
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

BIGneus schreef:
PD-OSCAR schreef:....of past dit niet binnen de verspreidingsregels...
klopt......helaas.

Ik ben laatst rijders op een route van mij tegengekomen die het roadbook via via via de mail hadden ontvangen en vanaf dat moment heb ik besloten niks meer naar niemand per mail te verzenden mbt roadbooks.

Het roadbook voor de gevorderdengroep ligt kant en klaar geplakt klaar bij de start op je te wachten en wordt na afloop weer ingeleverd bij mij.

Mocht je nog wat te deponeren hebben op 8) "het adresje" 8) kan je het roadbook onder het genot van een bak koffie onder een carport indraaien

LEO
PRIMA......ik ben het eens met je werkwijze Leo.

8)
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

BIG BEK schreef:Met het schaamrood op mijn wangen :oops: en pijn in mijn hart laat ik jullie weten niet mee te rijden aanstaande zondag. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben en dat het weer beter is dan voorspeld.

De volgende keer probeer ik er weer bij te zijn!
Hmmmmm......... :?

Meer afzegging acepteer ik niet! :twisted:
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Gast

Geplaatst: Vr Mrt 11, 2005 19:32 Onderwerp: afmelding

--------------------------------------------------------------------------------

Met het schaamrood op mijn wangen.....................
BIG BEK



Geplaatst: Vr Mrt 11, 2005 19:42 Onderwerp: ik ga proberen erbij te zijn!

--------------------------------------------------------------------------------

heb hem op de kalender. ik hoop dat er dit keer niets tussenkomt
_________________
BIG BEK



:shock:
Nerveus wordt men van zo`n BIGmeeting hè
:D
LEO
JeeWee
Berichten: 64
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 12:59
Locatie: Elst (gelderland)
Contacteer:

hmmmm roadbook...

Daar heb je ook een roadbook houder voor nodig zeker?
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Dat zit er bij mij NOG niet op.
Ik moet eerst een andere lamp hebben en dan kan ik bevestigingen gaan bedenken/maken voor een roadbook houder.

Afijn we zien wel, IK KOM TOCH!
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

JeeWee schreef:hmmmm roadbook...

Daar heb je ook een roadbook houder voor nodig zeker?
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Dat zit er bij mij NOG niet op.
Ik moet eerst een andere lamp hebben en dan kan ik bevestigingen gaan bedenken/maken voor een roadbook houder.

Afijn we zien wel, IK KOM TOCH!
Je kunt altijd in het groepje beginners meerijde. Dan kan je achter De Neus aanrijden en heb je niks nodig. Geen roadbook alleen je ogen om hem te volgen.

Tot zondag!
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Gast

JeeWee schreef:hmmmm roadbook...Daar heb je ook een roadbook houder voor nodig zeker?
Mijn eerste "roadbookhouder" kwam uit een fietsenzaak.
je moest het ding op je stuur klikken ( met bindbandje daar houden) en je kon het roadbook tussen twee doorzichtige flappen indraaien.

koste toen een drol (voor de invoering van de euro)

Maar zo kan het ook:
Afbeelding

Tot zondag !
LEO
Gast

We hebben net een stuk van de allroadroute gereden en de eerlijheid gebied ons te zeggen dat het op sommige stukken behoorlijk drassig is.
:D
LEO
JeeWee
Berichten: 64
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 12:59
Locatie: Elst (gelderland)
Contacteer:

Maakt niet uit Leo.

ik ben vanmiddag over de kop gegaan met de DR.
Het ging heerlijk tot dat ik een gat tegenkwam van een halve meter diep.
Waarschijnlijk heeft daar ooit een boom gestaan ofzo....
Afijn vol erin over de kop, remhendel krom, duim tikkie ontwricht, knie zeer, maar voor de rest heerlijk gereden (ook daarna noch :) )

MAAR IK KOM TOCH!

De motor is weer voor elkaar, dus tot morgen!!
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
JeeWee
Berichten: 64
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 12:59
Locatie: Elst (gelderland)
Contacteer:

Hallo allemaal,

Mijn motor ( dr350 ) begon kuren te vertonen en tussen gemert (2km) en boxmeer (21km) ben ik richting huis gegaan.
Het probleem was/is middentoeren gebied, stationair loopt hij perfect, hoog in toeren ook maar daar tussen in leek het wel of hij verzoop.

Afijn een paar hagelbuien verder was ik weer thuis.

MAAR HET WAS HELEMAAL TOP, en zeker voor herhaling vatbaar!

Groeten Jan Willem
Vallen, opstaan en weer doorgaan...
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Heren,

Ook al was ik niet op de motor ik heb toch genoten van jullie besmeurde Bigs.

Hier alvast wat foto's:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Oh ja de grote foto's (max pixels) zijn te verkrijgen via email.

Kijk even via rechtermuisknop eigenschappen/properties welke file het is en daarna even een PB sturen met je emailadres en filename.

Groeten,
Bas
Laatst gewijzigd door BasGort op ma mar 14, 2005 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Zeeuwse Klei
Berichten: 198
Lid geworden op: za feb 26, 2005 19:44
Locatie: 's-Heerenhoek

Zo...moe maar voldaan...

Ben net thuis van de rit met de DR 650 over de snelweg... dat is in ieder geval een stuk vermoeiender dan de offroadrit zelf....tenmiste..met die motor van mij dan...vol in de wind...

Verder complimeten over de route Leo (en de rest natuurlijk ook), ik heb me in ieder geval perfect vermaakt.... En een hoop geleerd...Over drie weken ben ik zeker van de partij, vandaag is me in niets tegengevallen.
DR Menno
Berichten: 52
Lid geworden op: za sep 25, 2004 18:53
Locatie: Achlum

Hallo BIG brothers en aanhangsels,

De 2 dwazen uit het noorden (anders dan de 3 wijzen :idea: uit het oosten) zijn in eigen (fries)land teruggekeerd.
Alle organisatoren met name Leo bedankt voor de super ervaring :D . Het was soms behoorlijk pittig, maar best leerzaam (o.a. til-techniek na landing oefenen :? ). Ook namens zwager JB (Jan-Berend) op de XT :evil: bedankt.
Wel een beetje schade en een minder soepel draaiende BIG :( , maar hoop e.e.a. te herstellen en roadbookhouder te organiseren voor 2 april a.s....
J.B en ik gaan sowieso dit jaar een rit in Friesland plannen (voornamelijk on-road); kom ik t.z.t. in forum op terug...
Groet, Menno.
Gast

Namens de gele kip voorrijder en de rode hond (bijna)achterrijder bedankt voor de gezellige dag.

Ik heb wel overal spierpijn van het uit de slijk tillen en duwen van zwaar materiaal :lol: maar ik heb alleen maar smiley`s gezien ( ook al lag men gestrekt languit ) dus voor ons gevoel voor herhaling vatbaar.

LEO
Aquada
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 24, 2005 21:18
Locatie: Eindhoven

Het was hartstikke leuk om eens te doen.
Bedankt aan de organisatie en de begeleiding die me ELKE keer :oops: weer uit het slijk trokken.
Dit is zeker niet de laatste keer, alleen wel na een paar droge dagen.

Nog eens bedankt van een gebroken :lol: Rob
DR800 1993
pukenwaus
Berichten: 14
Lid geworden op: di nov 02, 2004 21:08
Locatie: Uden

Hoi biggers,

Het was weer een gezellige dag.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid. In het bijzonder die engel die op mijn rechter schouder zat. Want als die er niet gezeten had, had ik 't niet droog gehouden. :D En m'n Biggetje 1,5 mtr lager in de sloot gelegen. :shock: En hoe krijg je z'n ding weer naar boven? :? :roll:
Mar ja alles is goed gekommen.
:lol:

de groeten en tot ziens Iwan
SUZUKI SP 370 1980
SUZUKI DR 800 1992
Plaats reactie