MX Valkenswaard

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

Plaats reactie
n8komeet
Berichten: 44
Lid geworden op: vr jan 23, 2004 16:19

Ik heb bij ons (B) in de krant gelezen dat de mx in valkenswaard vervangen wordt door Namen, hebben jullie in NL daar meer over gehoord?
Gebruikersavatar
JBassie
Berichten: 683
Lid geworden op: ma mar 22, 2004 15:54
Locatie: Velp
Contacteer:

www.motocrossplanet.nl

Valkenswaard definitief van de kalender. 07-02



Zojuist is er een officiële bevestiging gekomen van Youthstream dat er in het weekend van 8 mei een Grand Prix motocross en Supermoto wordt verreden in Namur. Dit betekend dat de geruchten van de laatste dagen waar zijn en dat Valkenswaard sinds jaren geen GP zal organiseren.
Joop
Berichten: 950
Lid geworden op: do jan 01, 2004 20:28
Locatie: Zelhem

Eric Geboers heeft een contract afgesloten met Youthstream om de GP van Namen te kunnen organiseren i.p.v. Valkenswaard. Er wordt ws. in Namen ook een WK Supermoto gereden in hetzelfde weekend. :idea:

De reden is mij niet volledig duidelijk omdat ik ergens gelezen heb dat Valkenswaard het niet eens kon worden met Youthstream en ook ergens gelezen heb over onengiheid in het bestuur van Valkenswaard. De eerste reden lijkt mij de meest aannemelijke.
Gast

n8komeet schreef:Ik heb bij ons (B) in de krant gelezen dat de mx in valkenswaard vervangen wordt door Namen, hebben jullie in NL daar meer over gehoord?
ja dat is zo, zelfde datum
Plaats reactie