ik stel me even voor

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
Gast

Hoi biggers,

Ik wilde me even voorstellen om het ijs vast te breken voor 13 maart a.s in de hoop dat u na mij ook even wat over u zelf en uw drbig vertelt.

Mijn naam is Leo
Bijnaam: de neus / BIGneus
En dit is sinds kort mijn "nieuwe" fiets.

Afbeelding

Ik zeg "nieuwe" omdat het mijn 3e big is.

Ik heb hiervoor al ooit eens een SR43 gehad ( dezelfde als "kikker", sterker nog, zijn nummerplaat wijkt 1 cijfer af van mijn toenmalige big )

Samen met "BIG88" en "DRBIG" (moderator van dit forum en website drbigclubholland beheerder) heb ik aan de wieg gestaan van deze club in 2000.

Vervolgens hebben beide heren mij in 2001 het zand in gesleurd en heb ik voor de zandritten er een SR41 oranje /wit bij gekocht om de SR43 te sparen.

Met BIG88 en Peter Nijhuis en onze bigs nog eens naar de allroadmeeting in Noorwegen geweest om daar te leren allroadrijden.
http://members.home.nl/e.rem/motor/2002 ... index.html

Later beide bigs ingeruild op een XR650r en van die inruil heb ik eigenlijk vanaf de 1e dag spijt gehad (nee, niet van de xr :wink: ) en ik ben zeer blij dat er sinds enkele weken weer een SR41 me toelacht als ik de schuur open.
Laatst gewijzigd door Gast op za mar 05, 2005 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

BIGneus schreef:..in de hoop dat u na mij ook even wat over u zelf en uw drbig vertelt...
was stille hint...
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Oh???? :?

Ik vond het al zo raar dat je voorstelde.....

We kennen je allemaal al....

Ik zal van de week eens nadenken over een stukje proza.

:D
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
BIG88
Berichten: 1702
Lid geworden op: di okt 29, 2002 22:41
Locatie: Limboland

okay dan

Hans H oftewel BIG88
Afbeelding
op div. meetings geweest in NL. D. CH. en de Bukketritte in Noorwegen
1e keer off road met Oene (DR BIG) en dat blijft trekken dus ook de 13e.....etc
have BIG fun

D.F.M.T.
bigblack
Berichten: 14
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 22:52
Locatie: Deurne (België)

Hallo, bigblack dus, echte naam Glenn, afkomstig en woonachtig in de omgeving van Antwerpen.
Motorrijder sinds 07/01/1999 en de zwarte Big van '96 is mijn tiende motor. Het is de eerste allroad en ik heb nooit geweten dat die machines zo comfortabel rijden :lol: :lol: :lol: . Ik moet em dringend gaan poetsen maar telkens ik eraan wil beginnen, kriebelt het weer en ga ik een toertje maken. Zo blijft ie vuil natuurlijk maar rijden heeft nog altijd mijn voorkeur op poetsen dus....
Verder zit ik veel op het forum van Motoren & Toerisme (www.motorentoerisme.be) waar men mij kent onder de nick Welkenuweer.
Groeten!
Glenn
BasGort
Berichten: 143
Lid geworden op: di jul 20, 2004 17:49
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

BIG BEK schreef:Ik zie er geweldig naar uit om kennis te maken met de andere BIG idioten, dus aanstaande zondag ben ik erbij. Hiervandaan is het alleen een k.. eind rijden. Zijn er meer BIGgers die hiervandaan komen? Samen rijden aanstaande zondag?
Als het weer goed is.....

Kun je bij mij aansluiten....

Alleen ga ik op de Duc (als het weer goed is) :oops: .

Anders ga ik met het koekblik :oops: .
Kun je uit de wind rijden achter mijn auto. :)
Internationale DR Big Meeting
19 - 20 - 21 MEI 2006
Zie www.DRBigClubHolland.nl
Plaats reactie